Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri rakentaa terassiaan ja rälläkkä tai vastaava raikaa

Vierailija
19.06.2020 |

Tähän asti se on rakentanu sitä iltaisin ja viikonloppuisin. Alottanu lauantaina ja sunnuntaina klo 8. Eikä näköjään edes juhannus mitenkään pidättele tätä rakentajaa. Saas nähdä rakentaako se sitä terassiaan iltaan asti ja malttaako edes grillailla välillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat niin ei häiritse.

Vierailija
2/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö tekee terassin metallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan.

Sulla ei ole itselläsi terassia.

Vierailija
4/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan.

Sulla ei ole itselläsi terassia.

Ei miestä. Ei terassia. Ei edes makkaraa kun sosiaaliturvaa nostavat vasta syksyllä!

Vain puolikuollut kissa on ..

ap

Vierailija
5/9 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sitten kertoa, että naapuri jatkoi terassinsa tekoa aina tuonne yhdeksään asti. Ja, kyllä mulla on terassi ja mieskin. Vähän grillaamista häiritsi tuo pauke, mutta minkäs voit. Itse kyllä olisin hiukan ajatellut naapureita ja pitänyt juhannuksen taukoa rakennushommista. Mutta kukin tyylillään.

Oikea ap

Vierailija
6/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö tekee terassin metallista?

Voihan siinä olla metalliputkea rakenteissa. 

Vierailija
7/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sitten kertoa, että naapuri jatkoi terassinsa tekoa aina tuonne yhdeksään asti. Ja, kyllä mulla on terassi ja mieskin. Vähän grillaamista häiritsi tuo pauke, mutta minkäs voit. Itse kyllä olisin hiukan ajatellut naapureita ja pitänyt juhannuksen taukoa rakennushommista. Mutta kukin tyylillään.

Oikea ap

Voi kamala sentään. Juhannushan on mitä parhain hetki rakentaa, kun on hyvät säät ja valoa riittää. Olisit voinut miehesi kanssa mennä auttamaan sen terassin rakentamisessa niin se olisi tullut hyvissä ajoin valmiiksi. Olisitte voineet sitten grillailla ja ryypätä siellä uudella terassilla yhdessä tänä juhannuksena, ja naapurisopu olisi ollut mallillaan.

Vierailija
8/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Lempäälässä moottoritien varressa 2,5 kilometrin päässä Tampereen rajasta? Uudet naapuritko siellä terassia rakentaa?

Vierailija
9/9 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite just viimeistelen keittiöremppaa. Semmonen kuulemma piti tehdä ja tää juhannus nyt oli kaikin puolin hyvä hetki, kun ei oo töitä eikä oikein mitään muutakaan tekemistä.

Ja tuli muuten hieno, vaikka ite sanonkin! Tuo liesitasoon ympätty liesituuletin oli itelleni ihan uutta ja sen yhdistely katolle menevään rööriin meinasi olla vähän hankalaa. Vaan onhan tuo hauskan tekninen ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä