Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä toi ruudulle ilmestyvä secure-ilmoitus on?

Vierailija
19.06.2020 |

Ilmestyy noin sekuntin välein, häiritsee palstalla selailua.

Onko muilla tällaista?

Kommentit (46)

41/46 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta nyt se loppui. Olen läppärillä ja sama viesti tuli useammalla selaimella. Viesti tuli Ilta-Sanomienkin sivulla, mutta YouTubessa ei. 

Vierailija
42/46 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa käynnistää puhelin uudelleen, minulla se auttoi.

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sainko jonkun viruksen koneelle täältä Vauvapalstalta! Ajoin äsken virustorjuntaohjelman.

Vierailija
44/46 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla dna mobiili ja kännistin puhelimen uudelleen, tuli silti. Sitten se loppui itsestään.

Asennettiinko tässä jotain vakoiluohjelmaa kaikkien laitteisiin? :D

Mä kirjotin just sillon siihen ketjuun, missä anoppi myöhästyi lautalta miniän sontimisen takia. Ehkä se miniä on salainenagentti ja hänen kostonsa on kauhea. Kaatuu koko netti.

Vierailija
45/46 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mullekin tuli se, ja soitin jo Apple-tukeenkin huolestuneena, koska aiemmin yksi salasanani on vuotanut oikotiellä, niin minusta on tullut vainoharhainen :D Applen tuki ehdotti selainhistorian ja datan tyhjentämistä. Tein sen ja ongelma ei ainakaan palannut.

Vierailija
46/46 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mullekin tuli se, ja soitin jo Apple-tukeenkin huolestuneena, koska aiemmin yksi salasanani on vuotanut oikotiellä, niin minusta on tullut vainoharhainen :D Applen tuki ehdotti selainhistorian ja datan tyhjentämistä. Tein sen ja ongelma ei ainakaan palannut.

Jatkan vielä, että suljin ensin laitteeni kokonaan, ei auttanut. Ja minullakin ongelma esiintyi Iltiksen sivuilla mutta ei You Tubessa (kokeilin siis täsmälleen samoja ”muita kanavia”, kuin joku toinenkin ketjussa :D )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän