Mikä toi ruudulle ilmestyvä secure-ilmoitus on?
Ilmestyy noin sekuntin välein, häiritsee palstalla selailua.
Onko muilla tällaista?
Kommentit (46)
Ei ole pelkästään Elisan ongelma. Itsellä Welho, sama juttu. Eikä pelkästään Vauvalla, vaan joka sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä Elisan valokuitu ja tabletti sen wifissä. Onko muillakin Elisan netti joilla tulee tuo?
Mull aelisan kännykkäliittymä
Outo. Mulla tuli kun avasin Iltasanomien sivua.
Kokeilkaa käynnistää puhelin uudelleen, minulla se auttoi.
Ei elisa vaan telia/sonera, mutta nyt se hävisi.
Sama. Tuli Iltalehden ja Vauvan sivuilla koko ajan. Suljin molemmat sivut kokonaan, ja avasin uudelleen, ei tule enää ilmoitusta. Elisan Wi-Fi käytössä (jos sillä on merkitystä).
Sehän loppuikin sitten jo. Ei tarvinnut tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itserllä Elisan valokuitu ja tabletti sen wifissä. Onko muillakin Elisan netti joilla tulee tuo?
Niin ja tyttö netissä DNAn mobiililla ja ei tule tuota ilmoitusta
Mulla tulee dna:llakin
Mä jo sotin miehelleni lähes paniikissa, että taisin rikkoa hänen läppärin. Nyt voinkin huokasta helpotuksesta:)
Juu, sama täällä. Luulin ensin, että on vaan ”vauvan” ongelma mutta sama jatkui iltalehdenkin sivuilla.
Elisa täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä Elisan valokuitu ja tabletti sen wifissä. Onko muillakin Elisan netti joilla tulee tuo?
Mulla DNA ja kännykällä selaan
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten oikeasti se ainoa keino joka tepsii oikeastaan ihan aina ja joka ongelmaan maksupäätteistä matkapuhelimiin. Voisi jopa sanoa että uudelleenkäynnistys on kuin sauna, terva ja viina eli jos se ei auta niin vika on kuolemaksi.
No nyt se sit hävisi ja samalla palsta alkoi hidastelemaan..
Mulla dna mobiili ja kännistin puhelimen uudelleen, tuli silti. Sitten se loppui itsestään.
Asennettiinko tässä jotain vakoiluohjelmaa kaikkien laitteisiin? :D
Oli kyllä outoa. Vauvalla alkoi ja seurasi muille sivustoille. Pelkäsin jo virusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on muuten oikeasti se ainoa keino joka tepsii oikeastaan ihan aina ja joka ongelmaan maksupäätteistä matkapuhelimiin. Voisi jopa sanoa että uudelleenkäynnistys on kuin sauna, terva ja viina eli jos se ei auta niin vika on kuolemaksi.
Ei tepsinyt tähän ongelmaan, vaan jatkui edelleen. Se loppui sitten hetken päästä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sillä ollut tämänkään asian kanssa mitään tekemistä eikä tämä silti ollut ”kuolemaksi”. Loppui itsestään.
Nyt ei enää tule ilmoitusta.