Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka on Ylöjärvi asua?

Vierailija
19.06.2020 |

Asumisen suhten houkuttelisi vähän Tamperetta halvempi hintataso, pääseehän Tampereelle sitten isommille kaupoille jne. Ravintolaelämää harrastan niin vähän, että sillä ei ole merkitystä.

En tunne Ylöjärveä mitenkään, joten jos sinulla on tietoa niin kertoisitko esim.

- mitkä on levottomia alueita joita kannattaa vältellä?
- missä on Ylöjärven keskusta? (en tajunnut googlettamalla)
- miten erilaiset palvelut toimii kun on noin pieni kaupunki?
- mitä tahansa muita kokemuksia ylipäätään?

Kiitos. :)

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstalla ole tosiaan ketään jolla olisi kokemuksia Ylöjärvestä? Edes mihin päin EI kannata muuttaa...  :)

ap

Vierailija
2/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvi on laaja alue. Kuru ja Viljakkala on todella kaukana keskustasta. Ostatko talon tai osakkeen, vai vuokraatko asunnon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkala olisi minusta parempi vaihtoehto. Se on lähempänä Tamperetta ja kunnan talous näyttää hyvältä.

Vierailija
4/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo-osake tai rivari olisi Ylöjärveltä nyt haussa. Ylöjärvi tietyistä maantieteellisistä/henkilökohtaisista syistä mieluummin kuin muut Tampereen lähikunnat.

ap

Vierailija
5/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvi on ok. Kuru on slummia. On kirjasto, urheilutalo uimahalli yms. Lielahti ostospaikka Tampereelta lähellä.

Vierailija
6/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärven talous on huomattavasti paremmalla tolalla kuin Tampereen, tais olla viime vuonna kun budjetti jäi ylijäämäiseksi, mikä on nykyään melkoinen ihme.

Vierailija
7/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin ovat punaniskarasisteja. Eli riippuu väristäsi.

Vierailija
8/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärven keskusta on mun mielestä siinä kirkonkylällä. Elovainion kauppakeskus siinä lähellä, sekä vanha ostarialue. Sitten tosiaan Lielahdessa isot marketit.

Vierailija
9/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärvi on kiva paikka. Itse asuin Tampereella mutta kävin  muista syistä Ylöjärvellä. Keskusta on pieni ja kaikki tarpeellinen muistaakseni siinä oli. Tampereelle pääsee bussillakin. Keskusta on noh.. soppeentien ja mikkolantien risteyksessä? Siinä se liikenneympyrän ympärillä? :D

Vierailija
10/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kela, terveyskeskus, apteekit, yms. Ei tarvetta pahemmin käydä tampereella

Vierailija
11/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppuja näkee kylillä

Vierailija
12/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on siis pikkasen epäselvää kumpi on se keskusta; mikkolantien huudit vai kirkonkylä? :D

Vai onko peräti kaksi ns. keskustaa? Joka tapauksessa kiitos kun vastailette. :)

ap

Vierailija
13/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pientä keskustaa silta välissä.

Vierailija
14/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on siis pikkasen epäselvää kumpi on se keskusta; mikkolantien huudit vai kirkonkylä? :D

Vai onko peräti kaksi ns. keskustaa? Joka tapauksessa kiitos kun vastailette. :)

ap

No itse ajattelen ne kaiki kirkonkylänä, eli kirkon puolen ja sitten Soppeenmäenpuolen ostarit. En tiedä miten oikeasti ovat, mutta siinähän nuo ovat lähekkäin kaikki. Kauppakeskus Elo myös lähietäisyydellä. Sitten siinä on tosi kiva hiekkapohjainen uimaranta myös.

Vierailija
15/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No itse ajattelen ne kaiki kirkonkylänä, eli kirkon puolen ja sitten Soppeenmäenpuolen ostarit. En tiedä miten oikeasti ovat, mutta siinähän nuo ovat lähekkäin kaikki. Kauppakeskus Elo myös lähietäisyydellä. Sitten siinä on tosi kiva hiekkapohjainen uimaranta myös.

Täytyypä käydä fiilistelemässä tuolla, että saa käsityksen. :)

ap

Vierailija
16/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikäranta ja vähän matkan päässä toinen ranta, jossa urheilu mahiksia Aronranta.

Vierailija
17/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ylöjärvelle pitäisi muuttaa, niin muuttaisin luonnonläheiseen Siivikkalaan, joka on hyvätuloisten asuma-aluetta ja josta pääsee nopeasti Tampereelle ja hyvien palveluiden ääreen.

Vierailija
18/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikkolantie on vanhaa keskustaa. Nyttemmin on rakennettu "uutta" keskusta-aluetta

2. s-marketin ja kirjaston alueelle. Erikseen on sitten vielä "keskusta" missä on

3. elovainion kauppakeskus ja jäähalli.

Ekassa on paljon asutusta ympärillä ja parhaat kulkuyhteydet julkisilla sekä terveyskeskus, pankki ja postipalvelut. Tokassa on myös paljon asutusta ympärillä, kolmannessa ei niinkään enää.

Vierailija
19/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/72 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkoinen tuppukylähän se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme