Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet ihmisestä, jonka juhannusjuomiin kuuluu vihreää teetä ja kookosvettä (ei tippaakaan alkoholia)

Vierailija
19.06.2020 |

Onko tämä tyypillinen suomalainen?

Olisiko tällainen ihminen epähaluttu (sinulle) parisuhteeseen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Näin (toivottavasti) toipuvana alkoholistina sanoisin, että jos juomat ovat yleensäkin tuollaisia, niin tuo ihminen olisi parempaa seuraa kuin olutta kittaavat.

Tyypillistä suomalaista ei taida ollakaan. Veikkaan, että jos sellainen pitäisi määritellä, niin jokaiselta tulisi eri vastaus.

Kookosvesi ja vihreä tee maistuvat mullekin.

Vierailija
2/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rasittavalta hifistelijältä. Alkottomuudessa ei ole mitään ongelmaa, mutta mitä vikaa on kahvissa, tuoremehussa ja kivennäisvedessä? Latkiiko joku oikeasti janoonsa jotain kookosvettä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Näin (toivottavasti) toipuvana alkoholistina sanoisin, että jos juomat ovat yleensäkin tuollaisia, niin tuo ihminen olisi parempaa seuraa kuin olutta kittaavat.

Tyypillistä suomalaista ei taida ollakaan. Veikkaan, että jos sellainen pitäisi määritellä, niin jokaiselta tulisi eri vastaus.

Hyvä vastaus.

Kookosvesi ja vihreä tee on varsinkin näille keleille kaikinpuolin parempia valintoja kuin alkoholi. Ne jopa optimoivat "suorituskykyä", ei laske sitä kuten alkoholi.

Vierailija
4/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmaan puhdas ja raikas olo juhannuksen jälkeen, henkisesti ja fyysisesti.

Arvostan!

Vierailija
5/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella hyviltä juomilta ja sitten vielä mielekästä tekemistä juhannuksen ajaksi. On ihme vöyhötystä koko juhannus pitää lähteä mökeille ryyppäämään ja possuilemaan. Miksi? koska perinne vaatii.... Alkoholi ei tarjoa muuta kuin valhetta ja petosta.

Vierailija
6/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juhannusjuomiin kuuluu Vichy ja kahvi. Hyvin voisin myös juoda vihreää tai tavallista teetä jos sitä olisi tarjolla. Kuulostanko huonolta juhannusseuralta? N39

Vierailija
7/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa rasittavalta hifistelijältä. Alkottomuudessa ei ole mitään ongelmaa, mutta mitä vikaa on kahvissa, tuoremehussa ja kivennäisvedessä? Latkiiko joku oikeasti janoonsa jotain kookosvettä? 

Haittaako se sun elämääsi?

Vierailija
8/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookosvesi on ehkä parasta juomaa mitä helteillä voi juoda, koska tarjoaa juuri oikeanlaisia ravinteita mitä hikoillessa menettää. Saattaa jopa pelastaa jonkun helteessä kuivaneen mummon hengen.

Vihreästä teestä saa teaniinia ja kirjaimellisesti ennaltaehkäisee lähes jokaista sairautta.

Sinun kommentoimasta tuoremehusta ei taas voi sanoa oikeastaan mitään positiivista.

Vierailija
9/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että varmaan kova terveysintoilija. Jotkut ihmiset muuttuvat kiusalliseksi humalassa, joten selväpäinen seura on erittäin tervetullutta tähän verrattuna.

Vierailija
10/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tykkään juoda juhlissa alkoholia, se saa pienen nousuhumalan ja iloisen, vähän riehakkaan mielialan.

Mutta minua ei kyllä pätkääkään haittaa kenenkään muun juomiset, jos häntäkään ei haittaa minun juomani. Moralisointi ja ennakkoluulot ovat typeriä molempiin suuntiin.

Kookosveden terveellisyyden laita nyt on vähän niin ja näin nykytiedon mukaan, mutta ainahan se toki viiniä terveellisempää on, ei vain minun suuhuni kovin hyvän makuista. Teet, vihreä tee mukaanlukien, ovat arkijuomiani muutoinkin. Mutta kuten sanottua, juokoot mitä haluaa, mitäpä se minua kiinnostaa.

Vierailija
11/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani muut saavat juoda mitä haluavat, kunhan sitten myös moralisoimatta antavat minun juoda mitä minä haluan. Ja minä haluan juoda alkoholia silloin tällöin, muun muassa juhannuksena. Örvellyskännejä en vedä koskaan, enkä ole krapulassa seuraavana päivänä, joten ei pitäisi haitata ketään.

Vierailija
12/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vastaus.

Kookosvesi ja vihreä tee on varsinkin näille keleille kaikinpuolin parempia valintoja kuin alkoholi. Ne jopa optimoivat "suorituskykyä", ei laske sitä kuten alkoholi.

Kyllä. Ostin joskus kookosvettä, kun kaupasta sai halvalla. Se oli todella virkistävää ja maukasta. Nyt kun ei mene olueen niin älyttömästi rahaa, niin kevyestihän tuota ostaisi taas joskus tölkin tai pari.

Olen tässä helteillä juonut jääkaappikylmää teetä. Pitäisikin taas laittaa uusi erä kylmään.

Yrttiteekin on hyvää. Metsästä löytyy ilmaiseksi hyviä aineisia.

Olen myös tässä koittanut tehdä kombuchaa itse. Olisi ollut kivaa saada sitä juhannukseksi, mutta en ole vielä onnistunut.

Mulle on usein tullut oluesta huono olo näin helteellä. Onneksi tuo viinapiru on pysynyt nyt poissa. On mukavampaa laittaa kroppaansa ruokia ja juomia, jotka ei tuhoa sitä.

Vierailija
13/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä kun kuitenkin olet aina varuillasi selvinpäin.

Vierailija
14/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele voivani määrätä mitä muut tekevät.

Ap ei olisi haluttu parisuhteeseen, kuvailemassaan henkilössä sen sijaan ei ole mitään vikaa.

Vierailija
15/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä hänessä. En tosin itse joisi kookosvettä, mutta en kyllä juo alkoholiakaan niin usein että häiritsisi jos joku toinenkaan ei juo. En meinaa juoda juhannuksenakaan, mutta vichyä ja kahvia kyllä nautin.

Vierailija
16/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vastaus.

Kyllä. Ostin joskus kookosvettä, kun kaupasta sai halvalla. Se oli todella virkistävää ja maukasta. Nyt kun ei mene olueen niin älyttömästi rahaa, niin kevyestihän tuota ostaisi taas joskus tölkin tai pari.

Tuosta puheenollen jääkylmät kookosvesitölkit ovat mitä mainioin korvaus saunakaljalle.

Tällä "saunakaljalla" ei vaan saa gynotissejä ja kaljamasua, mutta saattaa saada komeamman ulkokuoren ja paremmat energiatasot sekä laadukkaamman seksielämän.

Vierailija
17/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään erityisiä juhannusjuomia. Juon varmaan vettä ja teetä niin kuin muinakin päivinä. Saatan käydä kaljalla lähiterassilla. En ymmärrä, mitä ankeaa tai hifistelyä tai ilonpilausta tai muutakaan siinä on, että ei juo mitään erityistä jonain päivänä.

Vierailija
18/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kookosvesi on ehkä parasta juomaa mitä helteillä voi juoda, koska tarjoaa juuri oikeanlaisia ravinteita mitä hikoillessa menettää. Saattaa jopa pelastaa jonkun helteessä kuivaneen mummon hengen.

Vihreästä teestä saa teaniinia ja kirjaimellisesti ennaltaehkäisee lähes jokaista sairautta.

Sinun kommentoimasta tuoremehusta ei taas voi sanoa oikeastaan mitään positiivista.

Se on pahaa, sisältää paljon kaliumia, mikä aiheuttaa suurissa määrin sydämen rytmihäiriöitä ja sisältää kaloreitakin 200kcal/litra, ja se on on - jos nyt ei yhtä paljon kuin sokerilimsat - niin ihan turhia kaloreita kumminkin verrattuna veteen tai vaikkapa kalorittomiin kivennäisvesiin.

Vierailija
19/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se minua voisi haitata jos joku juo kookosvettä? Haittaako sinua jos juon mehua? Sama kun kysyisit että häiritseekö jos jollain on vihreät sukat.

Vierailija
20/40 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ekologista tai epäekologista kookosvesi on? Se kai on tuontitavaraa? Mä juon janoon vettä, mutta sen lisäksi täytyy näillä helteillä syödä jotain suolaista.

Jasmiinilla maustettu vihreä tee on ihana kesätee. Kannattaa kokeilla myös valkoista teetä. :)