Mitä mieltä olet ihmisestä, jonka juhannusjuomiin kuuluu vihreää teetä ja kookosvettä (ei tippaakaan alkoholia)
Onko tämä tyypillinen suomalainen?
Olisiko tällainen ihminen epähaluttu (sinulle) parisuhteeseen?
Kommentit (40)
Kuulostaa ihan minulta. Toisaalta mulle on ihan se ja sama, mitä muut juovat. Pääasia kun on, ettei kukaan mene kajoamaan mun omiin teetarjoiluihin:)
Itse ostin pari alkoholitonta siideriä. Kookosvettä löytyy myös kaapista :D
Syy alkoholittomuuteeni on se, että on uniongelmia ja palautumisongelmia ja en ole siksi vuosiin ryypännyt. Ei ole sen arvoista. Inhosin juodessa krapuloita yli kaiken ja ne alkoi muuttua yhä inhottavammaksi henkisellä tasolla. Joillekin tuo tuntuu olevan suoranainen ongelma ja vaikutan tylsimykseltä. Minulle terveys on tärkeintä.
En mitään mieltä. Parisuhdemielessä kiinnostaisi ihan ensimmäisenä suku- eikä juomapuoli.
Mikäs tuossa. Itsekin voisin, vaikka vaihtaisin kookosveden mielummin johonkin muuhun. Kookoksesta muuten tykkään mutta kookosvesi ei vaan mene.
Vierailija kirjoitti:
Miten ekologista tai epäekologista kookosvesi on? Se kai on tuontitavaraa? Mä juon janoon vettä, mutta sen lisäksi täytyy näillä helteillä syödä jotain suolaista.
Jasmiinilla maustettu vihreä tee on ihana kesätee. Kannattaa kokeilla myös valkoista teetä. :)
Tuodaan tänne yleensä Thaimaasta, joten ei ole mitenkään ekologista.
No kookosvesi vähän ihmetyttäisi. Itsekin juuri tajusin, ettei tullut ostettua edes saunasiideriä juhannukseksi. No, näillä mennään. Hyvin voin olla ilman alkoholia, vaikka ei kohtuukäyttö minua haittaa. Ryyppäämistä en ole enää harrastanut vuosiin.
Eihän se maistu oikein miltään se kookosvesi.
Kaikki alkoholiton käy mulle, en voi sietää kännääjiä, en edes niitä pikkupieruissa olevia muutaman oluen kittaajia. Itselle maistuu tänään kahvi ja vesi kuplilla ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa rasittavalta hifistelijältä. Alkottomuudessa ei ole mitään ongelmaa, mutta mitä vikaa on kahvissa, tuoremehussa ja kivennäisvedessä? Latkiiko joku oikeasti janoonsa jotain kookosvettä?
Haittaako se sun elämääsi?
No ei tietenkään haittaa. Vastasin vain otsikon kysymykseen. Jos ainoa vaihtoehto alkoholin tilalle on kookosvesi, kyllä se kertoo ihmisestä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Miten se minua voisi haitata jos joku juo kookosvettä? Haittaako sinua jos juon mehua? Sama kun kysyisit että häiritseekö jos jollain on vihreät sukat.
Kiitos tästä, nauratti. En oikein ymmärrä, miksi toisen juomavalinnoista pitäisi ajatella yhtään mitään, ellei toisen käytös liian kovan humalatilan vuoksi muutu häiritseväksi.
Minä juon tänään teetä, vissyä ja karpalomehua.
Oon oikeesti aika varma että tää alotus on musta (ja jos ei ole niin jaksamista teen nautiskelija kohtalotoverilleni, ymmärrän tuskasi 😔💚) kun 2020 vietin ensimmäistä kertaa sukulaisten luona juhannusta ja heitä kummastutti miten join teetä enkä vetänyt ns. kunnon känniä. Pääsevät nyt jouluna taas ihmettelemään omaa raittiutta ja tylsyyttäni 🥰.
Kuulostaa terveeltä ja täyspäiseltä.
Ei ihmetellä.
Arvostetaan kovasti ruuanlaitto- ja lastenhoitotaitoista selvää kuskia.
Aivan sama itsellä menossa 52 vuosi ilman alkoholia.
Oon aina pitänyt todella outona suomalaista tapaa ryypätä oman suvun kesken, mut ok
En ole oikein mitään mieltä, jokainen juo sitä mikä itselle maistuu. Mieluummin tuollaisen kanssa parisuhde kuin jonkun juopon kanssa.
Oon valmis lyömään vaikka vetoa että tää on joku Pohjanmaa juttu
Juon joka päivä vihreätä teetä tai jotain yrttiteetä, juon aika varmasti juhannuksenakin. Alkoholia käytän hyvin harvoin ja vain vähän kerrallaan. Kookosvettä juon toisinaan. Yleensä vettä tai kivennäisvettä juon myös pitkin päivää ja aamulla kahvia. Joten pitäisin tuollaista 100% normaalina. Normaalimpana kuin sellaista joka vetää kaatokännit, johtuen siitä etten viihdy kännisten seurassa, omassa tuttavapiirissä on sellaisia hyvin harvassa.