Muita, jotka viettää juhannuksen yksin?
Mitä ajattelitte tehdä? Itse aion pakata koriin eväät, juomat ja kirjan ja lähteä jonnekin rannalle. Ehkä käyn uimassakin.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
AP on luuseri
Kuinka niin? Viihdyn kyllä erittäin hyvin yksinkin. Kirjat ja musiikki seuranani. Saan helpommin inspiraatiota kirjoittaa ja maalata.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hietsu vai Munkkiniemenranta? En ole kummassakaan käynyt. Munkkiniemi olisi lähempänä, mutta ei sen niin väliä!
Mulla samat mietinnät mutta Hietsu lähempänä. Menen varmaan sinne.
Eika yhtään haittaa olla yksin, olen kaikki pyhät aina yksin. Viime uusivuosi oli harvinaisuus kun kerrankin ihmisillä oli suunnittelemat auki ja tulivat mun luokse viettämään iltaa. Normaalisti kaikilla on isommat pyhät jo kaukaa sovittuna enkä sovi kenenkään kuvioihin, ainoa sinkku kun olen.
Mä en sitten tajua tuota parisidonnaisuutta Suomessa! Miksi ei voisi kutsua myös sinkkuystäviä kylään? Mä olen kuulemma ainoa, joka tekee näin, sanoo useampikin ystäväni. Muut tuntuvat kutsuvan vain pariskuntia.
Jep. Mä jätin sellaiset ihmiset, joilla tiukasti kuviot ettei yksi yksinäinen henkilö muka millään mahdu porukkaan.
No mun ystäväpiirissä ne tuppaa siirtymään niihin puolison kuvioihin juhlapyhiksi enkä nyt oikein voi saada kutsua kaverini poikaystävän kavereiden mökille. Eli ymmärrän kyllä.
T. Hietsusta kirjoittanut
Tulen kohta itsekin hietsuun, mustat uimabokserit ja treenattu kroppa.
Viettäisin neljän seinän sisällä täysin yksin jos olisi mahdollisuus mutta kun ei helvetti vieköön ole.
Vierailija kirjoitti:
Tulen kohta itsekin hietsuun, mustat uimabokserit ja treenattu kroppa.
Ujona tyttönä käännän katseeni muualle
Vierailija kirjoitti:
Prisman kassahihnalive klo 16 alkaen (ja muuta sometusta) ja vähän kaljaa ja herkkuja. Siitä on mun juhannus tehty. Olkoon säälittävää, mutta en nyt kaipaa muuta. Olen täysin tyytyväinen näin.
Täällä toinen kassahihnaliveilijä. :D Alunperin oli tarkoitus katsoa jotakin sarjaa, mutta kun kuulin että Prisma-liveä tulee tänäkin juhannuksena, niin pakkohan se on laittaa TV:n kautta pyörimään ja läppärillä sitten vaikka palstailla sen oheen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just, että mihin rannalle sitä lähtisi, luultavasti hietsuun koska siellä en ole vielä tänä vuonna käynyt.
Lähdetään porukalla Hietsuun, kaikki mukaan! Kello 15 ja kaikille Hartwallin lonkero käteen, se oranssi tölkki. Uikkarit mukaan! Asu vapaa, mutta pakollinen.
Löytyykö lähtijöitä?
Mä. Syön take away kiinalaista ja roikun netissä. Toistaiseksi ei yhtään haittaa. Suunnittelen kyllä säärikarvojen ajamista ja uimassa käymistä mut voi olla että ei jaksa.
Ajattelin katsoa illalla Poirotin yleltä, se on viime aikoina ollut viikon kohokohta muutenkin.
Muuten oleilen kotosalla, luen ja istutan muutaman pistokkaan ja siivoilen. Yritän kestää hellettä.
Mietin saako omalla parvekkeella olla ilman housuja. Mun mikroshortsit on mustat ja pilde palaa nyt.
Tänä vuonna vapaaehtoisesti yksin. En kaipaa ihmisiä kun tuttuja nähnyt tarpeeksi viime aikoina. Jos koronaa ei olisi ollut, olisin mennyt juhannustansseihin. Tämä ilta menee treenatessa samalla kun katson Poirotia telkusta ja muita juttuja tehdessä. Huomenna voisi käydä tekemässä lenkin, onko paljon ihmisiä juhannusraveissa. Ihana rauha kun tämä kylä tyhjenee muutamaksi päiväksi.
-M32 sinkku
Yksin kotona. Ajattelin pestä mattoja nurmikolla pressun päällä ja samalla kastella rutikuivaa nurtsia. Matot ainakin kuivuu nyt nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna vapaaehtoisesti yksin. En kaipaa ihmisiä kun tuttuja nähnyt tarpeeksi viime aikoina. Jos koronaa ei olisi ollut, olisin mennyt juhannustansseihin. Tämä ilta menee treenatessa samalla kun katson Poirotia telkusta ja muita juttuja tehdessä. Huomenna voisi käydä tekemässä lenkin, onko paljon ihmisiä juhannusraveissa. Ihana rauha kun tämä kylä tyhjenee muutamaksi päiväksi.
-M32 sinkku
Juhannustanssit!!!! :::::D missä sä oikein asut?? Jossain Lieksassa vai
Ihan yksikseni täällä maalla kotona juhannusta viettelen, kuten olen tehnyt jo kymmenisen vuotta. Ei nää juhlapyhät juuri mitenkään poikkea normaalista elämästäni. Päiviä muiden joukossa.
Hiukan tosin pelästyin, kun lapseni vihjasi, että voisivat perheineen tulla tänne juhannukseksi, mutta onneksi lähtivätkin sitten kaverinsa mökille. Ei minulla siis tietenkään mitään lastani vastaan ole, mutta ei nyt erityisemmin kiinnosta alkaa mitään kekkereitä järkkäämään. Toki ovat tänne aina tervetulleita, mutta mukavempi, jos tulevat normaalina viikonloppuna, niin ei tarvi kaikenmaailman hässäkkää järjestää, koska lapseni olisi kuitenkin halunnut kokkoa, grillipartyja sun muuta.
Näin on ihan hyvä, kun saan viettää yksikseni ihan tavallisia kesäpäiviä ja iltoja. En kaipaa seuraa.
Aamulla tunnin lenkki. Keräsin ison kimpun luonnon kukkia maljakkoon.
Lueskeltu kuistilla. Kirjoiteltu vähän viestejä.
Äsken tulin toiselta lenkiltä.
Välissä vähän syötykin.
Juotukin. Ei alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M32 sinkku
Juhannustanssit!!!! :::::D missä sä oikein asut?? Jossain Lieksassa vai
Mikäs varhaisteini tänne aikuisten palstalle on eksynyt? Ihan tiedoksesi rakas lapsonen, normaalisti juhannustansseja järjestetään pitkin Suomea kymmenillä ellei peräti sadoilla lavoilla, myös pääkaupunkiseudulla.
Stäpaitsi näin lavoilla pienen ikäni käyneenä voin sanoa, että sinkkumies on asian ytimessä, jos haluaa sinkkuudestaan eroon, jos siis käy lavoilla ja on opetellut paritanssin salat. Nimittäin tanssilavoilla on valtava naisenemmistö ja tanssitaitoisilla miehillä vientiä riittää ja nuoremmat miehet suorastaan revitään käsistä. Toisin kuin usein luullaan, niin lavoilla käy paljon myös nuorta väkeä, etenkin isoilla lavoilla. Siis pääasiasssa nuoria naisia. Miehistä siis huutava pula.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla tunnin lenkki. Keräsin ison kimpun luonnon kukkia maljakkoon.
Lueskeltu kuistilla. Kirjoiteltu vähän viestejä.
Äsken tulin toiselta lenkiltä.
Välissä vähän syötykin.
Juotukin. Ei alkoholia.
Miksi ei alkoholia?
Ehkäpä siinä parilliset ajattelee, että sillä parittomalla tulisi ankea olo. Masentelisi kuitenkin vaan koko illan kun ei itsellä ole ketään ja katselee toisten pariskuntien ilakointia.