Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka viettää juhannuksen yksin?

CherryCola
19.06.2020 |

Mitä ajattelitte tehdä? Itse aion pakata koriin eväät, juomat ja kirjan ja lähteä jonnekin rannalle. Ehkä käyn uimassakin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 yksinäistä juhannusta, joulua yms takana. Olen ihan normaalisti paitsi koiran kanssa otetaan ilo irti tyhjistä kaduista.

Vierailija
2/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti nähdä kaveria, mutta viime tapaamisemme oli taas niin fiasko hänen ryyppäämisen takia, että peruin tämän näkemisen. Tiedän jo, että vetäisi taas sellaset kännit ja riehuisi alapää paljaana ihmisten ilmoilla huudellen rivouksia. En enää näin lähemmäs kolmekymppisenä jaksa mitään teinitouhua. Noloa. Joten yksin kuuntelen varmaan musaa ja otan pari lasillista viiniä. Palstailen myös tod.näköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just, että mihin rannalle sitä lähtisi, luultavasti hietsuun koska siellä en ole vielä tänä vuonna käynyt.

Vierailija
4/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Istun nyt puistossa varjossa ja ihailen ihania kukkia. Sitten kävelen ja menen kaupan kautta kotiin. Loppupäivän olen netissä, lähinnä täällä, katselen telkkaria ja Netflixiä. Ja syön jotain hyvää. Ihan ok olla yksin. Hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
5/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

13:sta juhannus putkeen yksin. Ihan normi vkl päivä, heräsin aikasin. Olin koneella ja söin. Kävin lenkillä. Nyt palstailen ja kohta alan katsomaan sinkkuelämäätä. Päivemmällä kokkaan, luen kirjaa ja iltapäivällä otan aurinkoa kun alkaa paistaa partsille. Nukkumaan klo 19. Huomenna ja su samat setit.

Vierailija
6/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt torille ostamaan tuoreita vihanneksia ja mansikoita. Myöhemmin tehdään pojan kanssa burgereita, en siis ole ypöyksin, mutta melkein. Teeveestä tulee vanhojen viihdeohjelmien maraton, niitä tulee varmaan seurailtua. Huomenna tehdään lohikeittoa ja pannaria.

Viihdyn yksin, tämä on oma valinta.

Vierailija
7/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vanhempieni kanssa tuttujen mökillä käymään, muuten olen yksin niin kuin aina. Kyyhötän kerrostaloasunnossani ilman miestä varmaan loppuelämäni.

Vierailija
8/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietsu vai Munkkiniemenranta? En ole kummassakaan käynyt. Munkkiniemi olisi lähempänä, mutta ei sen niin väliä!

Vierailija
9/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13:sta juhannus putkeen yksin. Ihan normi vkl päivä, heräsin aikasin. Olin koneella ja söin. Kävin lenkillä. Nyt palstailen ja kohta alan katsomaan sinkkuelämäätä. Päivemmällä kokkaan, luen kirjaa ja iltapäivällä otan aurinkoa kun alkaa paistaa partsille. Nukkumaan klo 19. Huomenna ja su samat setit.

Nukkumaan klo 19?? Monen aikaan sä oikein heräät?

Vierailija
10/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen juhannus ikinä yksin, lapsetkin isällään.

Lepään, syön, käyn koiran kanssa ulkoilemassa (juhannus kaupungissa on ihan kivaa kun ei ole ihmisiä missään), katson netflixiä. Kyllä se tästä 👍

Vierailija
11/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman kassahihnalive klo 16 alkaen (ja muuta sometusta) ja vähän kaljaa ja herkkuja. Siitä on mun juhannus tehty. Olkoon säälittävää, mutta en nyt kaipaa muuta. Olen täysin tyytyväinen näin.

Vierailija
12/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pelaan koneella. Mökki olsi mutta ei nyt jaksa. Vähän sellainen pakkojuhannus ärsyttää.

Vierailija
13/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vaikka lapsi on kotona.

Tylsää.

Olen niin väsynyt etten tiedä tuleeko tästä mitään.

Vierailija
14/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kuten aina, mutta hyvässä seurassa, yksin. En jaksais toisten seuraa, keksimällä keksiä jutunjuurta, jauhaa samoja asioita kerta toisensa jälkeen, kokata ja tiskata vähän väliä, siivota ja puunata ennen vieraiden tuloa, kantaa kassikaupalla ruokaa kaupasta. Yksin saan siivota jos huvittaa, ostaa mitä sapuskaa tekee mieli, kokata ja tiskata silloin kun huvittaa ja levätä, nukkua päikkärit, ulkoilla missä ja milloin haluan, katsoa tvtä, tehdä käsitöitä, puuhata puutarhassa. Ilman kelloa, kenenkään arvostelua. En ymmärrä toisten valitusta siitä että TAAS YKSIN, en varmaan koskaan ketään löydä jne. Minä taas nautin yksinäisyydestä eli vapaudesta!!

Vierailija
15/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös juhannus menee yksin, mutta nautin olla omassa rauhassa! Olen eronnut, lapset jo isot, on miesystävä, mutta hän on töissä. Ihanaa että voi vaan olla! Cin cin!

Vierailija
16/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hietsu vai Munkkiniemenranta? En ole kummassakaan käynyt. Munkkiniemi olisi lähempänä, mutta ei sen niin väliä!

Mulla samat mietinnät mutta Hietsu lähempänä. Menen varmaan sinne.

Eika yhtään haittaa olla yksin, olen kaikki pyhät aina yksin. Viime uusivuosi oli harvinaisuus kun kerrankin ihmisillä oli suunnittelemat auki ja tulivat mun luokse viettämään iltaa. Normaalisti kaikilla on isommat pyhät jo kaukaa sovittuna enkä sovi kenenkään kuvioihin, ainoa sinkku kun olen.

Vierailija
17/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eika yhtään haittaa olla yksin, olen kaikki pyhät aina yksin. Viime uusivuosi oli harvinaisuus kun kerrankin ihmisillä oli suunnittelemat auki ja tulivat mun luokse viettämään iltaa. Normaalisti kaikilla on isommat pyhät jo kaukaa sovittuna enkä sovi kenenkään kuvioihin, ainoa sinkku kun olen.

Mä en sitten tajua tuota parisidonnaisuutta Suomessa! Miksi ei voisi kutsua myös sinkkuystäviä kylään? Mä olen kuulemma ainoa, joka tekee näin, sanoo useampikin ystäväni. Muut tuntuvat kutsuvan vain pariskuntia.

Vierailija
18/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sitten tajua tuota parisidonnaisuutta Suomessa! Miksi ei voisi kutsua myös sinkkuystäviä kylään? Mä olen kuulemma ainoa, joka tekee näin, sanoo useampikin ystäväni. Muut tuntuvat kutsuvan vain pariskuntia.

Jep. Mä jätin sellaiset ihmiset, joilla tiukasti kuviot ettei yksi yksinäinen henkilö muka millään mahdu porukkaan.

Vierailija
19/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on luuseri

Vierailija
20/39 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona kuten aina, mutta hyvässä seurassa, yksin. En jaksais toisten seuraa, keksimällä keksiä jutunjuurta, jauhaa samoja asioita kerta toisensa jälkeen, kokata ja tiskata vähän väliä, siivota ja puunata ennen vieraiden tuloa, kantaa kassikaupalla ruokaa kaupasta. Yksin saan siivota jos huvittaa, ostaa mitä sapuskaa tekee mieli, kokata ja tiskata silloin kun huvittaa ja levätä, nukkua päikkärit, ulkoilla missä ja milloin haluan, katsoa tvtä, tehdä käsitöitä, puuhata puutarhassa. Ilman kelloa, kenenkään arvostelua. En ymmärrä toisten valitusta siitä että TAAS YKSIN, en varmaan koskaan ketään löydä jne. Minä taas nautin yksinäisyydestä eli vapaudesta!!

Niin, paitsi niinä hetkinä kun se toinen tyyppi olisi ihan kiva siinä vieressä :D Mutta kyllähän se menettelee kun itselleen tarpeeksi tolkuttaa tähän tyyliin ettei ole muuta kuin plussaa koko yksinolossa.