Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiltin miehen yksinäinen kaupunkijuhannus :(

Vierailija
19.06.2020 |

Tässä aamupalaa syömässä juuri.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista vikisijää jaksa kuunnella!

Ole mies ja ota elämä haltuun. Se näkyy ryhdissä, käytöksessä. Ole positiivinen.

Vierailija
22/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista vikisijää jaksa kuunnella!

Ole mies ja ota elämä haltuun. Se näkyy ryhdissä, käytöksessä. Ole positiivinen.

Jatkuvat epäonnistumiset katkeroittavat ihmisen. Olisit sinäkin katkera, jos 40v:nä ainoat naiskokemukset olisivat pakkien saannit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti nainen täällä viettää myös yksinäistä kaupunkijuhannusta. Aion ottaa kaiken ilon irti, käyn uimassa kun on niin kaunis sää ja illalla maalaan pitkästä aikaa. Ei tule ryypättyä ja huomenna vältyn darramasennukselta.

Voisihan tämän ajan käyttää yksinäisyydessä ja epäonnistumisissa kieriskelyynkin, mutta en halua.

Vierailija
24/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sie hameväkeä tarviit?

M42

Olisiko vaikka seksiin ja lasten saantiin?

Ei siinä naisia tarvita kun miehet nussii!

Mies tulee varmaan raskaaksikin sitten?

Kyllä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005628254.html

Vierailija
25/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti nainen täällä viettää myös yksinäistä kaupunkijuhannusta. Aion ottaa kaiken ilon irti, käyn uimassa kun on niin kaunis sää ja illalla maalaan pitkästä aikaa. Ei tule ryypättyä ja huomenna vältyn darramasennukselta.

Voisihan tämän ajan käyttää yksinäisyydessä ja epäonnistumisissa kieriskelyynkin, mutta en halua.

Naisena on helppo olla yksin koska tietää, että miehen saa koska vain haluaa ihan vaan tinderin avaamalla.

Naisena sitä ei siis ole yksinäisyyden vanki vaan yksinäisyys on oma valinta.

Vierailija
26/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena on helppo olla yksin koska tietää, että miehen saa koska vain haluaa ihan vaan tinderin avaamalla.

Pätee myös sillai hyvällä tavalla kilttiin mieheen. Oma valinta.

Vierailija
27/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiltille miehelle oma valinta. Naista et saa nettideiteistä vaikka kuinka yrittäisit, kun naiset valitsevat ylemmän tason miehen.

Nettideiteissä on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia käyttäjinä, eli naiset voivat valita miehen isosta joukosta tarjokkaita. Eivätkä he silloin valitse alemman tason miestä ihan niin kuin töitä hakiessakaan työnantajat eivät valitse alemman tason työntekijää jos suinkin pystyvät valitsemaan jonkun muun.

Vierailija
28/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmasti parempi kuin juopporetkun yksinäinen juhannus maaseudulla. No itsepä sitä alkoa olen vuosien saatossa kurkkuuni kaatanut mutta kellekään en ole edes humalassa mitään pahaa tehnyt joten en ymmärrä miksi minä olen aina yksin. Olisi kiva jos joku joskus kyselisi edes kuulumisia.

Vierailija
29/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiltille miehelle oma valinta. Naista et saa nettideiteistä vaikka kuinka yrittäisit, kun naiset valitsevat ylemmän tason miehen.

Nettideiteissä on moninkertaisesti enemmän miehiä kuin naisia käyttäjinä, eli naiset voivat valita miehen isosta joukosta tarjokkaita. Eivätkä he silloin valitse alemman tason miestä ihan niin kuin töitä hakiessakaan työnantajat eivät valitse alemman tason työntekijää jos suinkin pystyvät valitsemaan jonkun muun.

En miehenä näe asiaa samoin. Epäilen myös tuota väitettä että miehiä olisi netissä ylimalkaisesti enemmän kuin naisia. Kyllä sitä naistarjontaa nimittäin tindereissä riittää siihen malliin, että kyllä sieltä halukkaille aina joku löytyy.

Et vain yritä tarpeeksi kovaa. Koska jos yrittäisit, niin saisit. Haluava yleensä saa.

Minusta se naisten ylitarjonta jopa ahdistaa. Kokoajan tulee viestiä ja jopa treffipyyntöjä, enkä nyt korona-aikana oikeastaan halua edes tapailla fyysisesti ketään (aivan vielä). Enkä ole leukajännä vaan ihan tavis.

Vierailija
30/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se juhannus alkoi? T: ikisinkku nainen joka yleensä pyhien aikaan pyörii vaan tyhjiä katuja koiransa kanssa

Minä ja varmasti sadat muut ikisinkkumiehet ovat antaneet sulle tykkäyksen tinderissä tai laittaneet viestin treffisivustoilla. Et ole vastannut kun mies ei ole akateeminen ja rikas. Tai jos joku nainen on vastunnutkin mulle niin pari päivää ennen treffejä naisen vastaus viipyy aiemmasta vastaustahdista ja sitten löytyy tekosyy jolla treffit "siirretään". En sitten kuitenkaan ollutkaan tarpeeksi hyvä edes kahville menoon ja 36-39v nainen jatkaa loputonta etsintäänsä.

Seuraava vaihe näillä naisilla on kumppanuusvanhemman etsintä. Mua on lähestynyt kaksi tällaista naista. Olen kieltäynyt ja on tehnyt mieli haistattaa noille naisille paskat. Jos en kelpaa puolisoksi niin en myöskään auta lapsen saannissa. Joku nainen kirjoitti täällä kumppanuusvanhemmuus muodin takana olevan ettei naisten tarvitsisi ottaa "tasoisiaan" miehiä. Olen ihan samaa mieltä. Kyllä Suomessa riittää naimattomia miehiä mutta jokaiselle naiselle ei riitä akateemista uraohjusta. No aika tekee tehtävänsä ja nämä "velat" katoavat historian roskatynniriin.

Vierailija
31/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se juhannus alkoi? T: ikisinkku nainen joka yleensä pyhien aikaan pyörii vaan tyhjiä katuja koiransa kanssa

Minä ja varmasti sadat muut ikisinkkumiehet ovat antaneet sulle tykkäyksen tinderissä tai laittaneet viestin treffisivustoilla. Et ole vastannut kun mies ei ole akateeminen ja rikas. Tai jos joku nainen on vastunnutkin mulle niin pari päivää ennen treffejä naisen vastaus viipyy aiemmasta vastaustahdista ja sitten löytyy tekosyy jolla treffit "siirretään". En sitten kuitenkaan ollutkaan tarpeeksi hyvä edes kahville menoon ja 36-39v nainen jatkaa loputonta etsintäänsä.

Seuraava vaihe näillä naisilla on kumppanuusvanhemman etsintä. Mua on lähestynyt kaksi tällaista naista. Olen kieltäynyt ja on tehnyt mieli haistattaa noille naisille paskat. Jos en kelpaa puolisoksi niin en myöskään auta lapsen saannissa. Joku nainen kirjoitti täällä kumppanuusvanhemmuus muodin takana olevan ettei naisten tarvitsisi ottaa "tasoisiaan" miehiä. Olen ihan samaa mieltä. Kyllä Suomessa riittää naimattomia miehiä mutta jokaiselle naiselle ei riitä akateemista uraohjusta. No aika tekee tehtävänsä ja nämä "velat" katoavat historian roskatynniriin.

Jos sinua on pyydetty kumppanuusvanhemmaksi, niin olet varmaankin monien naisten mieleen noin ulkonäöllisesti, jos haluavat siirtää geenisi jälkipolvilleen? Toivo ei ole menetetty! Panosta jatkossa tuomaan esille muitakin hyviä puoliasi. Mukavaa kotijuhannusta, testaa välillä Pepsi Maxia.

Vierailija
32/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä ollut tinderissä tai vastaavissa. Taidat itse yrittää liian korkeatasoisia naisia ja katkeroidut aivan turhaan.

-tuo lainattu

Vierailija
33/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä näe asiaa samoin. Epäilen myös tuota väitettä että miehiä olisi netissä ylimalkaisesti enemmän kuin naisia. Kyllä sitä naistarjontaa nimittäin tindereissä riittää siihen malliin, että kyllä sieltä halukkaille aina joku löytyy.

Et vain yritä tarpeeksi kovaa. Koska jos yrittäisit, niin saisit. Haluava yleensä saa.

Minusta se naisten ylitarjonta jopa ahdistaa. Kokoajan tulee viestiä ja jopa treffipyyntöjä, enkä nyt korona-aikana oikeastaan halua edes tapailla fyysisesti ketään (aivan vielä). Enkä ole leukajännä vaan ihan tavis.

Siitä on ihan tilastotietoa, että naisia on vain pienehkö vähemmistö deittipalstojen käyttäjistä.

Mitä naistarjontaan muutoin tulee, niin epäilen, että sinussa kyllä on jotain poikkeuksellista jos noin hyvin menee. Hyvä supliikki tai jotain muuta mikä vetoaa naisiin.

Vierailija
34/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä ollut tinderissä tai vastaavissa. Taidat itse yrittää liian korkeatasoisia naisia ja katkeroidut aivan turhaan.

-tuo lainattu

Alemman tason miehen pariutumisessa alemman tason naisen kanssa on se ongelma, että nämä ovat yleensä tyypiltään täysin erilaisia. Alemman tason mies on sellainen hiljainen ja ujo nörtti tyypillisesti, jolla on mennyt koulussa hyvin, mutta joka ei muiden ominaisuuksiensa vuoksi silti ole menestynyt elämässä. Tyypillinen alemman tason nainen taas on sellainen rempseä ja siideriin menevä lähihoitaja, parturi-kampaaja tms. jolla on kroppa täynnä tatuointeja, tukka shokkivärjätty ja mielenkiinnon kohteet jotain sarjaa Temptation island.

Vierailija
35/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minullakin. Otan eväät ja kirjan ja menen jonnekin rannalle. Kuuntelen musiikkia ja nautin lomapäivästä.

Kiltti nainen

Vierailija
36/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on ihan tilastotietoa, että naisia on vain pienehkö vähemmistö deittipalstojen käyttäjistä.

Mitä naistarjontaan muutoin tulee, niin epäilen, että sinussa kyllä on jotain poikkeuksellista jos noin hyvin menee. Hyvä supliikki tai jotain muuta mikä vetoaa naisiin.

Olet varmasti oikeassa, mutta käytännössä sillä miespaljoudella ei sinänsä ole merkitystä, kun keskikokoisessakin kaupungissa sieltä Tinderistä näkee jopa kymmeniä tuhansia naisia hakemassasi ikäluokassa.

Kyllä sieltä tuhansien joukosta joku varteenotettava varmasti löytyy, vaikka mieskilpailijoita olisi kymmeniä tuhansia.

Minusta on parasta olla hyvin kranttu tinderissä. Sitten kun saat ne harvat mätsit niin todella panostat niihin ja kirjoitat niille. Se kranttuus myös palkitaan algoritmissä ja sinua nostetaan "pakassa ylöspäin" sen perusteella minkä näköisiä naisia tykkäät. Sitten yllättäen alat saamaan kauniimpia ja kauniimpia mätsejä.

Kokeile huviksesi pari viikkoa antaa korkeintaan 20% naisista sydän. Tinderisi ja mätsisi mullistuu kertaheitolla.

Vierailija
37/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kiltin lähteä sieltä luukusta ulos. Sieltä ei kukaan tule sua hakemaan. Lopeta itkeminen ja tee asialle jotain.

Tinderin ja nettideittien aikakaudella tämä ei välttämättä pidä enää paikkaansa.

Nettideittaaminen vasta luusereiden puuhaa onkin.

Vierailija
38/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kiltin lähteä sieltä luukusta ulos. Sieltä ei kukaan tule sua hakemaan. Lopeta itkeminen ja tee asialle jotain.

Tinderin ja nettideittien aikakaudella tämä ei välttämättä pidä enää paikkaansa.

Nettideittaaminen vasta luusereiden puuhaa onkin.

Sitten 95% ihmisistä on luusereita.

Newsflash sinulle: lähes jokainen ihminen nettideittailee, tai on nettideittaillut joskus. Nettideittailu oli aika normaalia jo 2000-luvun alussa, nyt se on jopa odotusarvo.

Vierailija
39/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulen kyllä mitä puhut, mutta te absoluuttisessa yksinäisyydessä elävät ette vain ole koskaan päässeet kokemaan mitä on olla yksin, vaikka onkin seuraa. Tinder on täynnä miehiä joiden kanssa ei tule kuulluksi ja nähdyksi. Voisihan sieltä jonkun ottaa jos ei olisi mitään standardeja, mutta minulla on eikä niistä voi noin vain luopua.

Vierailija
40/58 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet minut rannalla tänään sydämenmuotoiset aurinkolasit päässä ja haluaisit lähestyä, niin lähesty rohkeasti :) Olen mukava.

N26