Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, johon olen ihastunut, ei onnitellut syntymäpäivänäni

Vierailija
18.06.2020 |

Mulla on tänään synttärit. Hieman odotin, että mies jonka kanssa olen jo pitkään viritellyt, olisi onnitellut.... vasta viikko sitten puhuimme tänään olevasta merkkipäiväståni. Mahdollista toki että unohti, mutta tuskin.... ehkä ei ole vain kiinnostunut?

Mitä tekisitte - toivottaisitteko huomenna hyvää juhannusta? Ja jos, vihjaisitteko ”kun eilen synttärinä....” jne.

Vai unohtaisitteko tyypin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millainen ihminen ei vastaa toisen hyvän Jussin toivotukseen, en kehtaisi olla vastaamatta vaikka tulisi väärästä numerosta, saati että kuka tahansa tuttu lähettäisi! Huonoa käytöstä.

:D

Vierailija
22/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä, että miehen välinpitämättömyys tuli kerralla selväksi. Ei tarvitse arvuutella. Nyt unohdat tyypin ja uutta matoa koukkuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on ihan selvästi peliä jonkun muun kanssa muttei halua vielä hommautua susta kokonaan eroon, ehkä pitelee varalla jos tuleekin "siltä vähän kiinnostavammalta" pakit. Oota vaan, laittaa vielä jussin jälkeen sulle jonkun todella surullisen selityksen siitä miten kännykkä tippui kokkoon ja järveen ja viinaämpäriin.  

Vierailija
24/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, olen seurannut tätä ketjua, kommentoinutkin, mua jotenkin surettaa, koska ap vaikuttaa tunteelliselta ihmiseltä.

Vierailija
25/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsellista porukkaa täällä onkaan. Aikuiset ihmiset kitisevät jostain synttäripäivästä, ja mies pitäisi jopa jättää sen takia... Ihan uskomatonta sanon minä. 

Vierailija
26/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Toivotin hänelle sitten kuitenkin hyvää juhannusta, ihan neutraalisti. Laitoin myös maisemakuvan mökiltä, viittasin eilisiin synttäreihin sivulauseessa kun tikkataulussa oli kymppi, jonka sain yrittäessäni heittää kymppiin - jossa sitten onnistuin.

Minä en yhtään ymmärtänyt tätä, miten synttäreihin viitattiin tikkataululla.

Vierailija
27/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsellista porukkaa täällä onkaan. Aikuiset ihmiset kitisevät jostain synttäripäivästä, ja mies pitäisi jopa jättää sen takia... Ihan uskomatonta sanon minä. 

Luepa ketju uudelleen...

Vierailija
28/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku mitä juttuja taas. Että kiinnostunut mies huomioi takuuvarmasti naisen syntymäpäivän. Sitten kuitenkin jos esim alkaisin facebookissa toivottaan onnea kaikille synttärinaisille, joista olisin kiinnostunut, niin varmaan tulisi sellaiset selkäänpuukotukset "creepiydestä" ettei pahemmasta väliä.

Vierailija
29/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti kuulostaa siltä, että mies ei taida olla kiinnostunut ap:sta. Ihastunut tai kiinnostunut mies kyllä käyttää kaikki oljenkorret, että pääsee viestittelemään ja olemaan yhteyksissä. Jos hän ei edes tuohon juhannusviestiin vastaa niin blokkaisin miehen, enkä enää olisi tuntevinani tämän jälkeen.

Vierailija
30/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku mitä juttuja taas. Että kiinnostunut mies huomioi takuuvarmasti naisen syntymäpäivän. Sitten kuitenkin jos esim alkaisin facebookissa toivottaan onnea kaikille synttärinaisille, joista olisin kiinnostunut, niin varmaan tulisi sellaiset selkäänpuukotukset "creepiydestä" ettei pahemmasta väliä.

Naiset ei vastaa tähän koska tietävät että olen oikeassa.

Vierailija
31/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että kiinnostunut mies on yhteydessä niin, ettei naisen tarvitse jäädä arvailemaan, että mikä homman nimi on. Kurjaa, kun tuossa kävi noin, ap. On kauheaa, kun ihastuu ja ei saa vastakaikua.

Vierailija
32/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/39 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa :(((

Vierailija
34/39 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/39 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tällaisen kaverin kanssa jatkot? Antaa vain olla? For Good?

Voiko olla mahis että tämä kaveri vaan unohti vastata...

T. Toinen jolla vähän vastaavaa....

Vierailija
36/39 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/39 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä.

Toivotin hänelle sitten kuitenkin hyvää juhannusta, ihan neutraalisti. Laitoin myös maisemakuvan mökiltä, viittasin eilisiin synttäreihin sivulauseessa kun tikkataulussa oli kymppi, jonka sain yrittäessäni heittää kymppiin - jossa sitten onnistuin.

Mitä tekee mies? Ei mitään. Ei vastannut mitään. Ei hyvää juhannusta, ei myöhästyneitä onnitteluja - joita en kyllä edes odottanut mutta jotka todellakin itse olisin vastaavassa tilanteessa laittanut.

Tiedän, että eräälle yhteiselle tutulle oli juhannusviestiin vastannut, joten ei se puhelin rikki ole....

😕

No niin. Sainpahan taas nenilleni. Ei siinä sitten.

Ap

Eikö sulle sanottu, ettet laita mitään juhannuksena? Kysyit neuvoa muttet kuuntele.

Vierailija
38/39 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kiinnostunut lähes kaikista naisista, niin että synttäritoivottelujesi määrä herättäisi laajempaa huomiota, sä OLET creepy. Naiselle tilanne on imarteleva, jos hän tuntee olevansa erityinen, kun muistit juuri hänen synttärinsä. Miten tän voi joutua vääntämään rautalangasta?

Vierailija
39/39 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää kaikesta huolimatta, ap! Jos yhtään lohduttaa, niin mä näin viime syntymäpäivänäni entisen, uusi nainen kainalossaan. Oli melkein kuin se olisi tahallaan hakeutunut paikkaan, jossa voi törmätä muhun sen kanssa just mun syntymäpäivänä! 😤