Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun moni mies ihmettelee, miksi vaimo ei tee aloitteita seksiin

Vierailija
18.06.2020 |

..niin syy ihan simppelisti on luultavasti se, ettei se tunnu hänestä erityisen hyvältä. Mies, sinun tehtäväsi on saada vaimosi nauttimaan seksistä kunnolla, kyllä hän sitä sitten varmasti haluaa! Keinot tähän saat keksiä ihan itse, when there's a will there's s way! Ei se niin vaikeaa ole. Ja saattaapa esim. netistäkin löytyä paljon apuakin. Toki nainen voi suostua seksiin patjaksi vaikka ei siitä tykkää mutta jos haluat aloitteellisen vaimon, jonka kanssa voit harrastaa INTIHIMOISTA, INSPIROIVAA seksiä, mitä aina olette vaatimassa, niin: huolehdi että vaimosi nauttii seksistä vähintään yhtä paljon kuin sinä itse! 🙂

Vinkki numero yksi on, että vaimosi tietää ja tuntee että rakastat häntä ja välität hänestä. Tällä pääsee jo pitkälle.

Kommentit (139)

101/139 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän vaimokin seksissä yleensä aina jotain tekee, ehkä enemmänkin kuin mies, jos rakastavaisia ollaan ja varsinkin avioliiton alussa... Silityksiä, suutelua. Näin kai se on ollut aina... Mutta mitkään ihme oraali-anaalit ei oo itsestäänselvyys...

Oman kokemuksen mukaan hyvin harvoin. Tapaamani naiset ovat olleet aktiivisia suutelussa ja riisumisessa. Sen jälkeen silittelyt, käsityöt ja oraalit pääasiassa mieheltä naiselle. Naisen puolelta yleensä vain hätäisesti jotain. Sori, mutta pakko olla kanssasi vahvasti eri mieltä.

No mä nyt En puhu kukaan mistään lukuisista naisista mitään vaan yhdestä uskollisesta kumppanista, mutta kai tuohon kuvaan Nyt yleensä kuitenkin yhdyntä ja sitä myötä myös Miehen hekuman huipennus kuuluu? tasoihin päästään siis...

Tuosta ei ota Erkkikään selvää...

Vierailija
102/139 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän vaimokin seksissä yleensä aina jotain tekee, ehkä enemmänkin kuin mies, jos rakastavaisia ollaan ja varsinkin avioliiton alussa... Silityksiä, suutelua. Näin kai se on ollut aina... Mutta mitkään ihme oraali-anaalit ei oo itsestäänselvyys...

Oman kokemuksen mukaan hyvin harvoin. Tapaamani naiset ovat olleet aktiivisia suutelussa ja riisumisessa. Sen jälkeen silittelyt, käsityöt ja oraalit pääasiassa mieheltä naiselle. Naisen puolelta yleensä vain hätäisesti jotain. Sori, mutta pakko olla kanssasi vahvasti eri mieltä.

No mä nyt En puhu kukaan mistään lukuisista naisista mitään vaan yhdestä uskollisesta kumppanista, mutta kai tuohon kuvaan Nyt yleensä kuitenkin yhdyntä ja sitä myötä myös Miehen hekuman huipennus kuuluu? tasoihin päästään siis...

Siis vaimo saa orkun käsi-suu-pelillä ja mies yhdynnässä. Tasoissa ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/139 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai  no okei nyt ymmärsin.

Vierailija
104/139 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mistään yhden illan jutuista puhunut vaan naisista parisuhteessa.

Joo, kai se mies siinä useimmiten purkautumaan pääsee. Mutta ei se vielä hyvää seksiä ole, jos nainen pussaa, riisuu ja antaa luvan nussia ja miehelle jää kaikki muu. Vai mitä sinä sanoisit miehestä, joka kyllä pussaa ja riisuu, mutta sen jälkeen ei juuri muuta tee kuin tarjoaa sarven sulle ratsastettavaksi?

Vierailija
105/139 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että mies on se, joka huolehtii molempien nautinnosta. Nainen on vähän kuin masturbointialustana miehelle.

Vierailija
106/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuotaHAN eikä tuottajan.

Ja miten niin ei ole hyvää seksiä, jos saa orgasmin kun, mitä pidetään suurimpana fyysisenä nautintona mitä edes on? Naiset ainakin ois niin onnessaan jos tämä tapahtuisi heille helposti pelkässä yhdynnässä ilman erityisjippoja, että eivät varmaan enää muuta toivoisikaan... tasa-arvoa, tasa-arvoa!

Vierailija
107/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis orgasminkin eikä orgasmin kun.

Vierailija
108/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää houkutella nainen tekemään aloitteita, jos ei itse halua aina tehdä. Tämä onnistuu kun pitää huolen naisen orgasmeista ja tekee naisenkin niistä riippuvaiseksi. Helpompi saada nainen tekemään aloitteen kun nainen tietää miehen panostavan naisen tyydyttämiseen ja orgasmin saamiseen.

Silloin riittää kun mies vähän lämmittelee ja vihjailee ja muutenkin on läsnä henkisesti naisen kanssa. Viimeksi mainittu tärkein asia seksiä saadakseen.

Meillä vaimo tehnyt aloitteet etupäässä viimeiset parikymmentä vuotta.

109/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin! Hyvää seksiä tosiaan haluaa..ja ruinaa oikein, ei sitä jyystöä ja itsekästä ukkoa kukaan kaipaa - siitähän tulee ne pihtarit, kuuluisat, itse miesten tekemät!

Vierailija
110/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen (?) mies on hyvä sängyssä jos vaan nainen kertoo mitä haluaa! Takana noin sata naista ja ihan parhaat naiset sängyssä ovat olleet sellaisia jotka ujostelematta kertovat mistä pitävätä niin mikään ei jää arvailujen varaan. Tällainen nainen on ihan paras sänkykumppani ja menee ulkonäönkin edelle kun usklataa ja kehtaa kertoa ja pervoimmatkin juttunsa. Kokemusta tästä erään tosi ujon naisen kanssa joka kännissä sitten kehtasi kertoa sitomisesta, piiskasta ja kaikesta muusta joita en miehenä olisi kehdannut pyytämättä toteuttaa!!!

Mies 57 vuotta ja yhä kiimainen!

Vierailija
111/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tästä hävisi pari vastausta viimeisten joukosta???

Vierailija
112/139 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kai se mies siinä useimmiten purkautumaan pääsee. Mutta ei se vielä hyvää seksiä ole, jos nainen pussaa, riisuu ja antaa luvan nussia ja miehelle jää kaikki muu. Vai mitä sinä sanoisit miehestä, joka kyllä pussaa ja riisuu, mutta sen jälkeen ei juuri muuta tee kuin tarjoaa sarven sulle ratsastettavaksi?

No mutta tätähän miehet on kautta historian halunneet ja vaatineet. Seksiin suostuvat vaimoa. Että vaimo antaa. Siitähän se meteli on noussut, jos tätä petusjuttua on jäänyt vaille. Se että seksiin suostuva vaimo ei kelpaa, on ihan uusinta uutta.

Vierailija
113/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen (?) mies on hyvä sängyssä jos vaan nainen kertoo mitä haluaa! Takana noin sata naista ja ihan parhaat naiset sängyssä ovat olleet sellaisia jotka ujostelematta kertovat mistä pitävätä niin mikään ei jää arvailujen varaan. Tällainen nainen on ihan paras sänkykumppani ja menee ulkonäönkin edelle kun usklataa ja kehtaa kertoa ja pervoimmatkin juttunsa. Kokemusta tästä erään tosi ujon naisen kanssa joka kännissä sitten kehtasi kertoa sitomisesta, piiskasta ja kaikesta muusta joita en miehenä olisi kehdannut pyytämättä toteuttaa!!!

No ei pidä paikkaansa. Itse olen yrittänyt kertoa, pyytänyt ja jopa näyttänyt mitä haluan, mutta ei. Aina samalla kaavalla ilman mitään minulle. Pelkkää aktia ja mies laukeaa ja minä jään ilman. Ihan sama mitä teen.

114/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa. Itse olen yrittänyt kertoa, pyytänyt ja jopa näyttänyt mitä haluan, mutta ei. Aina samalla kaavalla ilman mitään minulle. Pelkkää aktia ja mies laukeaa ja minä jään ilman. Ihan sama mitä teen.

Huoh, taas yksi nainen jonka mies itsekäs! Ei jaksa lukea näitä enää..vielä kerran; sano sille ukolles ettei saa seksiä enää jos ei tee kuten tahdot - se lienee ainoa mikä niihin tehoaa.

Vierailija
115/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tätähän miehet on kautta historian halunneet ja vaatineet. Seksiin suostuvat vaimoa. Että vaimo antaa. Siitähän se meteli on noussut, jos tätä petusjuttua on jäänyt vaille. Se että seksiin suostuva vaimo ei kelpaa, on ihan uusinta uutta.

Ei ole. Miehet ovat kautta historian halunneet, että nainen haluaa ja himoitsee miestä, eikä vain anna ilman intohimoa. Viisaammat miehet ovat myös ymmärtäneet, että naisen haluamista ja himoa pitää pitää myös yllä omalla toiminnallaan ja varmistamalla myös naisen nautinto seksissä. Vain tällä saa oman naisensa pysymään halukkaana ja varmistanaan rakastelun säännöllisyyden. Sitähän se silloin on kun molemmat haluaa toisiaan.

Mulla on tosi vähän kokemusta eri naisista, mutta vaimosta yli 40v ajalta. Seksiä vieläkin vähintään kerran viikossa, nuorempana naitiin kuin kanit. Pitänyt huolen, että vaimo saanut orgasmeja nuoresta lähtien aina seksiä harrastettaessa. Tuhansia orgasmeja eri tavoin, joten jokainen voi miettiä miksi hän tekee aloitteita ja haluaa seksiä yhä edelleen. Eikä ole minunkaan tarvinnut koskaan elämäni aikana potea puutetta, sitten teini-iän. Toki mielelläni olisin nainut muitakin, mutta menettänyt hänet. Elämällä on puolensa. Itse panostanut jatkuvuuteen ja säännölliseen seksiin jossa nainenkin haluaa seksiä ihan yhtälailla.

Vierailija
116/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana meidän seksi oli aikalailla tylsää ja kerrat harveni kun en oikein kokenut aina saavani sitä mitä haluan enkä uskaltanut niistä paljon jutellakaan. Tehtiin kyllä kaikenlaista ja vaikka missä asennoissa.. mutta silti jotain puuttui. Oli siinä kyllä stressillä ym asioilla osansa myös.

No samaa tahtia kuin naama alkaa rypistyä olen muuttunut rohkeammaksi asiassa tehden aloitteita useammin. Olen alkanut kertoa mitä haluan, mikä suuseksi tuntuu hyvältä ja muutenkin muuttunut rohkeammaksi esim lelujen ja asujen suhteen. Haluaisin nyt seksiä miltei joka päivä ja teen aloitteita. Nyt vain se, että mies ei enää jaksa tai halua mun tahdissa, hänelle riittää nyt se mikä mulle riitti aiemmin. Yritän ymmärtää ja olla loukkaantumatta. Mies kyllä sanoo saavansa parasta seksiä ikinä.

En tiiä nyt mikä jutun pointti oli mutta ehkä se että ihmisten vain pitäisi puolin ja toisin olla rohkeampia puhumaan näistä asioista. Minunkin mies ei tosiaan jotenkin osannut suuseksiä ennenkuin opetin ja nyt sitten osaa lukea minua ja tulevaa orgasmiakin paremmin. N38

Vierailija
117/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin vielä, että edelleen niitä kaipaamiaan vaimon aloitteita saadakseen miehen kannattaa itse kysyä vaimolta, mitä hän seksissä toivoisi ja haluaisi. Ei ehkä avioliiton alkuvaiheessa välttämättä, kun vielä kaikki sujuu romanssin ja tunteen huumalla, silloin vaimo ehkä vaan toivoo kovaa, intohimoista panoa... Mutta sitten jos tosiaan kaikenlainen aloitteellisuus ja vaimon kiinnostus seksiin vähenee. Niin moni nainen ujostelee alkaa itse kertoa toiveistaan. Silloin on varmastikin pelkkää plussaa jos mies kysyy ja pyrkii itse huomaamaan mistä vaimo tykkää. Ja lisää sitä toimintaa josta huomaa/kuulee hänen pitävän.

Vierailija
118/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä aloite jos ei saa mitään seksistä? Miehen kannattaa silloin katsoa peiliin.pienelle vehkeelle nyt ei tietty voi mitään

Vierailija
119/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Miehen pitää houkutella nainen tekemään aloitteita, jos ei itse halua aina tehdä. Tämä onnistuu kun pitää huolen naisen orgasmeista ja tekee naisenkin niistä riippuvaiseksi. Helpompi saada nainen tekemään aloitteen kun nainen tietää miehen panostavan naisen tyydyttämiseen ja orgasmin saamiseen.

Silloin riittää kun mies vähän lämmittelee ja vihjailee ja muutenkin on läsnä henkisesti naisen kanssa. Viimeksi mainittu tärkein asia seksiä saadakseen.

Meillä vaimo tehnyt aloitteet etupäässä viimeiset parikymmentä vuotta.

Et ole tainnut törmätä naisiin, joiden mielestä aloitteet eivät vain yksinkertaisesti kuulu naisille. Itse tiedän parikin ja kuullut useammasta.

Vierailija
120/139 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä aloite jos ei saa mitään seksistä? Miehen kannattaa silloin katsoa peiliin.pienelle vehkeelle nyt ei tietty voi mitään

Tuo pätee molemmin puolin. Voi naisetkin mennä peilin eteen miettimään miksi mies ei tee aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi