Kun moni mies ihmettelee, miksi vaimo ei tee aloitteita seksiin
..niin syy ihan simppelisti on luultavasti se, ettei se tunnu hänestä erityisen hyvältä. Mies, sinun tehtäväsi on saada vaimosi nauttimaan seksistä kunnolla, kyllä hän sitä sitten varmasti haluaa! Keinot tähän saat keksiä ihan itse, when there's a will there's s way! Ei se niin vaikeaa ole. Ja saattaapa esim. netistäkin löytyä paljon apuakin. Toki nainen voi suostua seksiin patjaksi vaikka ei siitä tykkää mutta jos haluat aloitteellisen vaimon, jonka kanssa voit harrastaa INTIHIMOISTA, INSPIROIVAA seksiä, mitä aina olette vaatimassa, niin: huolehdi että vaimosi nauttii seksistä vähintään yhtä paljon kuin sinä itse! 🙂
Vinkki numero yksi on, että vaimosi tietää ja tuntee että rakastat häntä ja välität hänestä. Tällä pääsee jo pitkälle.
Kommentit (139)
Tottakai vaimoon pitää keskittyä enemmän kuin mieheen. Yhdynnässä miehen kikkeli saa kosketusta koko pinta-alaltaan itsestäänselvästi, naisen klitoris ei välttämättä saa mitään stimulaatiota. Pitää huolehtia että klitoris saa riittävästi ja sopivaa kosketusta. Ei luulisi tämän olevan niin KAUHEAN vaikeaa, jos kiinnostusta on.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisiltako riittää se reikä? Teidän ei tarvitse tehdä mitään. Ei se ihan niinkään ole
Ex? No ei voi olla niin pieni mailma ja siltäkin koitin muuta kuin kuten sanot reikää. Toinen taas tykkäsi aika paljon kun annoin kielaria alempaan päähän. Pelkästä panemisestakin olen jo ajat sitten huomannut että alussa on ne tuntuvat kohdat. Naiset voisi kyllä panostaa vähän enemmän osaamiseen mutta eihän heidän tarvi kun naisilla on halutumpaa. Jopa niin haluttua että siitä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksin haluamiseen vaikuttaa niin moni asia, henkinen ja fyysinen olotila. Omalla kohdalla olen huomannut sen, että jos en kunnioita kumppaniani, niin en häntä myöskään halua.
Olen kuvitellut seksikumppanin kunnioittamista (naisena) itsestäänselvyydeksi.
Vaimoni tekee aloitteen ehkä kerran 2-3 kuukaudessa. Itse tein aiemmin noin 2 krt viikossa. En jaksa enää sitä torjuntaa. Elämä täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia naisvihaa ilmenee ja se on naisten oma vika :) Syytätte miehiä ihan kaikesta! KAIKKI ON MIESTEN VIKA TEIDÄN MIELESTÄ! Mökötätte kun mies ei ensimmäisella kerralla antanut orgasmia ja mökötätte siitä sitten ikuisesti ja levitätte juttuja pitkin kyliä. Naiset ovat paskansa ihan itse ansainneet.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Etenkin jos levitellään jonkun nuoren 16v pojan ensimmäisiä seksikertoja kylillä kun on jännittänyt niin ei silloin kyllä naisella ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.
Ehkä sen 16-vuotiaan pojan olisi kannattanut odottaa tyttöä, joka oikeasti rakastaa. Silloin on kärsivällinen ja antaa anteeksi jännityksen yms.
Vastaavasti miesten kannattaa lopettaa 16-vuotiaiden ja seksistä pitävien naisten haukkuminen kyläpyöriksi vain siksi, että nämä ovat kojeilunhaluisia. Pata kattilaa soimaa, huoh mikä sanonta mutta näköjään pitää paikkansa.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovat kyllä naiset tehneet aloitteita. Mutta joskus vuosia sitten oli yksi naisystävä joka ei koskaan tehnyt minkäänlaista seksialoitetta, mutta alkoi vähän väliä valittamaan siitä ettei meillä ollut tarpeeksi seksiä.
Tämä! Ap on niin väärässä yleistäessään. On paljon naisia joiden kanssa seksi sujuu, mutta eivät vain tee aloitteita. Kyllähän siinä omat halut hiipuu ja olenkin lopettanut joidenkin kanssa aloitteiden teon tyystin. Sitten valitetaan miksen enää halua tai edes yritä. Siihen on loppunut seksi ja suhde, jos ei keskustelukaan ole saanut naista yrittämään.
Vastavuoroisuus on ainoa mikä toimii minulle ja saa myös haluamaan enemmän. Siksipä olen niin tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseeni.
Eikö mies sitten haluakaan olla metsästäjä, jolle ei sovi itse metsästettävänä oleminen tai muuttuu vaateliaaksi tai menettää kykynsä seksuaalisesti liian vahvasti käyttäytyvän vaimon kanssa? ... tällaistakin kuulee... 🤔
Ehkäpä syy vaimon seksuaaliseen haluttomuuteen voi olla muuallakin kuin seksin epänautinnollisuudessa, samoin kuin löytyy miehiäkin jotka eivät juuri halua vaikka aina laukeavatkin seksissä silloin harvoin kun siihen suostuvat, itse en kyllä oikein ymmärrä tätä ilmiötä... Ap
Newsflash, turha kytkeä miehen laukeamista seksin haluamiseen ja nautintoon.
Kyllä se orkku tulee normaalin potenssin omaavalla miehellä kun tarpeeksi mekaanisesti ärsyttää.
Ei se automaattisesti ole merkki yhtään mistään...
Minäkin saan naisena orkun paskemmankin rakastajan kanssa mutta tällöin ajattelen miestä vain dildona. Vaihtelunhaluisena jatkan mieluummin hyvän seksin etsimistä kuin turhautan itseäni toistamiseen. Eli ei tuo ole vain miesten yksinoikeus. Aika moni mies on silti jäänyt itkemään ja viestittelemään perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa. Hyvillä rakastajalla ei ole ikinä pulaa naisista. Ulkonäöstä viis.
Jos nainen on ensimmäisellä seksikerrallanne ollut kiihkeä muttei enää halua seksiä, seksi ei ole naiselle mitenkään erityisen nautinnollista. Erinomaista seksiä haluaa joka ikinen ja USEIN. Harvalla miehellä vain on sitä tarjota naiselle.Seksi ei ole nautinnollista naisille? Sori kun puhkaisen kuplasi. Kyllä siitä ainakin osa naisista tykkää. Joistakin voisin sanoa että suoraan sanottuna olivat himosta märkänä valmiita. Johtui varmasti siitä että oli kulutettu muutama kortsu aikaisemilla kerroilla.
Eikä pelkästään se. Suu ja sormet antaa vielä enemmän. Kummallista että jos hyvä kelpaa niin selitä erot? helppoa olisi tietenkin haukkua mua kaikenlaisilla syillä. Keksi niitä vaikka itse kun ainoa lyönti oli pyynnöstä pakaroille.
Et selkeästi ymmärrä lukemaasi. Pointtini oli ainoastaan se, että vain hyvää seksiä halutaan lisää ja että seksi voi olla erinomaisen lisäksi myös todella, todella huonoa (ja kaikkea ääripäiden väliltä).
Yhden kanssa seksistä nauttiva ei välttämättä nauti siitä lainkaan jonkun toisen kanssa ja tämä ilmeisesti räjäyttää tajuntasi?
Miksi ihmeessä pitäisi keskittyä mieheen joka saavuttaa orgasmin joka tapauksessa helposti ja kauan ennen kuin vaimo on sen saanut??? Jos hänen laukeamistaan halutaan pitkittää niin silloinhan juuri pitää välttää stimuloimasta miestä liikaa. Sitten kun mies jää yhdynnässä vaille orkkuja ja vaimo laukeaa hänelle liian nopeasti, sitten keskityttäköön mieheen. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia naisvihaa ilmenee ja se on naisten oma vika :) Syytätte miehiä ihan kaikesta! KAIKKI ON MIESTEN VIKA TEIDÄN MIELESTÄ! Mökötätte kun mies ei ensimmäisella kerralla antanut orgasmia ja mökötätte siitä sitten ikuisesti ja levitätte juttuja pitkin kyliä. Naiset ovat paskansa ihan itse ansainneet.
Olen kyllä samaa mieltä kanssasi. Etenkin jos levitellään jonkun nuoren 16v pojan ensimmäisiä seksikertoja kylillä kun on jännittänyt niin ei silloin kyllä naisella ole ihan kaikki inkkarit kanootissa.
ELI tytöt ovat harjoittelukappaleita, joiden pitää sitten olla tyytyväisiä kun joku harjoittelija heillä harjoitellut, ja sitten pitää suunsa kiini? niinkö? ja samaan aikaan tämä poitsu mahdollisesti kehuskelee ties milllä- kun NS, saanut kuitenkin. kyllä se tasa-arvo on kaukana, vielä , hallelujaa.
Minä en tee enää aloitteita koska mies aina torjuu minut. Seksiä on vain jos mies sattuu haluamaan ja minun seksuaalisuuteni on sammutettu.
Moni mies puhuu että olisi kiva että nainenkin ehdottaa seksiä mutta oikeasti yksikään mies ei sitä kestä. Naisen pitäisi olla vain saataviilla kun tai jos mies sattuu haluamaan eikä naisen tyydytystä ajatella ollenkaan. Jopa nauretaan että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Miehet siis kertovat että eivät osaa tyydyttää naistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki vastuu on miehellä??
Ei kiitos. Mieluummin ilman.
M
Jokaisella on vastuu omasta orgasmistaan, kuten ketjussa on moneen kertaan jo sanottu.
Mutta ne miehet, jotka ajattelevat toisin, saavat vaimoltaan enemmän ja parempaa seksiä.
...ja saattavat saada vaimoltaan niitä aloitteitakin joskus, joista tässä ketjussa oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies on enemmän vastuussa vaimonsa orgasmista kuin vaimo miehen, kun miehellä on niin paljon helppokäyttöidempi elin.
Tämän olen huomannut myös työelämässä, että mies on enemmän vastuussa raskaista töistä, kun on vahvempi.Hoitoalalla saat tehdä omien töiden lisäksi muutaman naisen raskaimmat hommat, niin jää naisille enemmän aikaa seuranpitoon ja voivotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki vastuu on miehellä??
Ei kiitos. Mieluummin ilman.
M
Jokaisella on vastuu omasta orgasmistaan, kuten ketjussa on moneen kertaan jo sanottu.
Mutta ne miehet, jotka ajattelevat toisin, saavat vaimoltaan enemmän ja parempaa seksiä.
Bullshit ja puoliksi juuri päinvastoin. Kaikkia naisiakaan ei voi laittaa samaan muottiin. Varmasti monilla näin on, mutta ei meillä. Tottakai kun vaimon hoitaa niin hyvin kuin osaa, saantia on aina, mutta ei se seksistä minulle millään tavalla parempaa tee, kun olen itse perkele opettanut toisen liian hyvälle. Sitten vaimo vain makaa ja naatiskelee tekemättä itse mitään. Jään liki täysin vaille kosketusta. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tee enää aloitteita koska mies aina torjuu minut. Seksiä on vain jos mies sattuu haluamaan ja minun seksuaalisuuteni on sammutettu.
Moni mies puhuu että olisi kiva että nainenkin ehdottaa seksiä mutta oikeasti yksikään mies ei sitä kestä. Naisen pitäisi olla vain saataviilla kun tai jos mies sattuu haluamaan eikä naisen tyydytystä ajatella ollenkaan. Jopa nauretaan että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Miehet siis kertovat että eivät osaa tyydyttää naistaan.
”Yksikään mies.” Onko sinulla laajakin kokemuspiiri tästä, kun noin itsevarmasti tuollaisen yleistyksen heität? Itse en ainakaan muista, että joku kaltaisesi olisi minulle aloitteen tehnyt!
lyhyesti sanottuna korvien välistä se on kiinni. kaikki ei oo kohdillaan toisin kuin miehelllä yleensä
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei = yksikään mies ei. Jep jep.
Naiset eivät tee aloitteita koska ovat itsekkäitä. Mistään muusta ei ole kysymys.
Aina vaaditaan ja toivotaan, kaiken pitäisi olla täydellistä. Olen vaimoni kanssa yhtä vanha, pidän itsestäni huolta (eli ulkonäkö on ihan ok), teen kotityöt, hoidan lapset, käyn töissä, teen talon remontit, huomion eri tavoin (tuon kukkia ja lahjoja, hieron pyydettäessä, kehun ulkonäköä ja vaatetusta jne), hoidan auton, silloin harvoin kun meillä seksiä on kaikki tehdään sen mukaan mistä hän nauttii. En yhtään tiedä mitä muuten voisin tehdä. Vaimoa ei kiinnosta käytännössä juuri milloinkaan.
Televisio, lehdet ja puhelin menevät aina edelle. Hän usein lupailee seksiä tulevan illalla, huomenna tai sitten kun ei ole muuta ja ollaan kahden. Todella harvoin pitää lupauksensa. Olemme olleet seksuaaliterapiassa ja keskustelleet asiasta. Hän tasan tietää mitä minä haluaisin ja miten merkittävä asia seksuaalisuus itselleni on. Häntä se ei vaan tunnu kiinnostavan tippaakaan. Minun osani on kärsiä ja kärvistellä. Kiva olla arvoasteikossa aina viimeisenä, hänen elämänsä mahdollistajana.
Ällöttää lukea tällaista. Että miehen pitäisi pitää naista tärkeimpänä ja hyppiä kaikessa sen mukaan mitä hän haluaa. Minä kun olen alentunut tekemään niin ja sekään ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tee aloitteita koska ovat itsekkäitä. Mistään muusta ei ole kysymys.
Aina vaaditaan ja toivotaan, kaiken pitäisi olla täydellistä. Olen vaimoni kanssa yhtä vanha, pidän itsestäni huolta (eli ulkonäkö on ihan ok), teen kotityöt, hoidan lapset, käyn töissä, teen talon remontit, huomion eri tavoin (tuon kukkia ja lahjoja, hieron pyydettäessä, kehun ulkonäköä ja vaatetusta jne), hoidan auton, silloin harvoin kun meillä seksiä on kaikki tehdään sen mukaan mistä hän nauttii. En yhtään tiedä mitä muuten voisin tehdä. Vaimoa ei kiinnosta käytännössä juuri milloinkaan.
Televisio, lehdet ja puhelin menevät aina edelle. Hän usein lupailee seksiä tulevan illalla, huomenna tai sitten kun ei ole muuta ja ollaan kahden. Todella harvoin pitää lupauksensa. Olemme olleet seksuaaliterapiassa ja keskustelleet asiasta. Hän tasan tietää mitä minä haluaisin ja miten merkittävä asia seksuaalisuus itselleni on. Häntä se ei vaan tunnu kiinnostavan tippaakaan. Minun osani on kärsiä ja kärvistellä. Kiva olla arvoasteikossa aina viimeisenä, hänen elämänsä mahdollistajana.
Ällöttää lukea tällaista. Että miehen pitäisi pitää naista tärkeimpänä ja hyppiä kaikessa sen mukaan mitä hän haluaa. Minä kun olen alentunut tekemään niin ja sekään ei auta mitään.
Yksi sana pomppaa silmille: olet alentunut tekemään... jos noin ajattelet toisesta en oikein ihmettele. Ajatteleekohan vaimosi myös, että ALENTUU antamaan tms. Surullista taas jälleen lukea. Miksi ei ihmiset kommunikoi. Surkeeta, vaikka juhannus onkin..
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana pomppaa silmille: olet alentunut tekemään... jos noin ajattelet toisesta en oikein ihmettele. Ajatteleekohan vaimosi myös, että ALENTUU antamaan tms. Surullista taas jälleen lukea. Miksi ei ihmiset kommunikoi. Surkeeta, vaikka juhannus onkin..
No ei sillä sanalla ole merkitystä. Itse tietoisesti olen sen kaiken vaimoni eteen tehnyt. Ei ole auttanut yhtään mitään. Olen täysin merkityksetön sille ihmiselle, paitsi siinä että mahdollistan hänen elämänsä sellaisena kuin hön sen haluaa. Minun toiveillani tai haluillani ei ole hänelle mitään merkitystä. Ja voit uskoa että on keskusteltu jo vuosia. Ei vaan mene hänen kalloonsa.
Miksi ei riittäisi? Luultavasti siinäkin tapauksessa mies saavuttaa hekuman huipun liian nopeasti...