Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun moni mies ihmettelee, miksi vaimo ei tee aloitteita seksiin

Vierailija
18.06.2020 |

..niin syy ihan simppelisti on luultavasti se, ettei se tunnu hänestä erityisen hyvältä. Mies, sinun tehtäväsi on saada vaimosi nauttimaan seksistä kunnolla, kyllä hän sitä sitten varmasti haluaa! Keinot tähän saat keksiä ihan itse, when there's a will there's s way! Ei se niin vaikeaa ole. Ja saattaapa esim. netistäkin löytyä paljon apuakin. Toki nainen voi suostua seksiin patjaksi vaikka ei siitä tykkää mutta jos haluat aloitteellisen vaimon, jonka kanssa voit harrastaa INTIHIMOISTA, INSPIROIVAA seksiä, mitä aina olette vaatimassa, niin: huolehdi että vaimosi nauttii seksistä vähintään yhtä paljon kuin sinä itse! 🙂

Vinkki numero yksi on, että vaimosi tietää ja tuntee että rakastat häntä ja välität hänestä. Tällä pääsee jo pitkälle.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sinne peiliin, jos ei seksielämä luista, olit sitten mitä sukupuolta tahansa. Turhaa ja naurettavaa alkaa uhriutumaan ja hakemaan syyllisiä sieltä, missä niitä ei ole.

Vierailija
22/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki vastuu on miehellä??

Ei kiitos. Mieluummin ilman.

M

Jokaisella on vastuu omasta orgasmistaan, kuten ketjussa on moneen kertaan jo sanottu.

Mutta ne miehet, jotka ajattelevat toisin, saavat vaimoltaan enemmän ja parempaa seksiä.

Et ymmärrä. Kun mies ottaa vastuun omista orgasmeistaan, hän silloin tajuaa huolehtia siitä vastapuolestakin. Muutenhan ne omat orgasmit vähenee ja loppuu.

Edelleen jokainen on itse vastuussa. Jos ei anna ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso sinne peiliin, jos ei seksielämä luista, olit sitten mitä sukupuolta tahansa. Turhaa ja naurettavaa alkaa uhriutumaan ja hakemaan syyllisiä sieltä, missä niitä ei ole.

Mä vain kerroin, miten miehet voivat saada niitä kaipaamaan suihinottoja ehkä tms, toki jos ei halua niin mikään pakko ei ole 🙂

Vierailija
24/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ovat kyllä naiset tehneet aloitteita. Mutta joskus vuosia sitten oli yksi naisystävä joka ei koskaan tehnyt minkäänlaista seksialoitetta, mutta alkoi vähän väliä valittamaan siitä ettei meillä ollut tarpeeksi seksiä.

Tämä! Ap on niin väärässä yleistäessään. On paljon naisia joiden kanssa seksi sujuu, mutta eivät vain tee aloitteita. Kyllähän siinä omat halut hiipuu ja olenkin lopettanut joidenkin kanssa aloitteiden teon tyystin. Sitten valitetaan miksen enää halua tai edes yritä. Siihen on loppunut seksi ja suhde, jos ei keskustelukaan ole saanut naista yrittämään.

Vastavuoroisuus on ainoa mikä toimii minulle ja saa myös haluamaan enemmän. Siksipä olen niin tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseeni.

Vierailija
25/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se luonnotonta, että nainen tekee aloitteen. Vähän kuin sekin että mies on työtön.

Vierailija
26/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ovat kyllä naiset tehneet aloitteita. Mutta joskus vuosia sitten oli yksi naisystävä joka ei koskaan tehnyt minkäänlaista seksialoitetta, mutta alkoi vähän väliä valittamaan siitä ettei meillä ollut tarpeeksi seksiä.

Tämä! Ap on niin väärässä yleistäessään. On paljon naisia joiden kanssa seksi sujuu, mutta eivät vain tee aloitteita. Kyllähän siinä omat halut hiipuu ja olenkin lopettanut joidenkin kanssa aloitteiden teon tyystin. Sitten valitetaan miksen enää halua tai edes yritä. Siihen on loppunut seksi ja suhde, jos ei keskustelukaan ole saanut naista yrittämään.

Vastavuoroisuus on ainoa mikä toimii minulle ja saa myös haluamaan enemmän. Siksipä olen niin tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseeni.

Eikö mies sitten haluakaan olla metsästäjä, jolle ei sovi itse metsästettävänä oleminen tai muuttuu vaateliaaksi tai menettää kykynsä seksuaalisesti liian vahvasti käyttäytyvän vaimon kanssa? ... tällaistakin kuulee... 🤔

Ehkäpä syy vaimon seksuaaliseen haluttomuuteen voi olla muuallakin kuin seksin epänautinnollisuudessa, samoin kuin löytyy miehiäkin jotka eivät juuri halua vaikka aina laukeavatkin seksissä silloin harvoin kun siihen suostuvat, itse en kyllä oikein ymmärrä tätä ilmiötä... Ap

Vierailija
27/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan urbaania legendaa, etteikö vaimot haluaisi seksiä ja olisi aloitteellisia.

Parhaillaankin useampi vaimo ihminen lähettelee mulle viestejä että käytäiskö vähän touhuamassa ennenkuin lähtevät perhejuhannusta viettämään mökille...

Vierailija
28/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies sitten haluakaan olla metsästäjä, jolle ei sovi itse metsästettävänä oleminen tai muuttuu vaateliaaksi tai menettää kykynsä seksuaalisesti liian vahvasti käyttäytyvän vaimon kanssa? ... tällaistakin kuulee... 🤔

Ehkäpä syy vaimon seksuaaliseen haluttomuuteen voi olla muuallakin kuin seksin epänautinnollisuudessa, samoin kuin löytyy miehiäkin jotka eivät juuri halua vaikka aina laukeavatkin seksissä silloin harvoin kun siihen suostuvat, itse en kyllä oikein ymmärrä tätä ilmiötä... Ap

Newsflash, turha kytkeä miehen laukeamista seksin haluamiseen ja nautintoon.

Kyllä se orkku tulee normaalin potenssin omaavalla miehellä kun tarpeeksi mekaanisesti ärsyttää.

Ei se automaattisesti ole merkki yhtään mistään...

Vierailija
29/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin seksistä valtavasti mutta mies pihtaa. Tätä ollut jo varmaan 13v. Piti isona urakkana kun joutui panemaan 2-3 kertaa viikossa kun lasta yritettiin. Nyt lapsi on 12v eli ei tartte enää urakoida. On ihan ääneen sanonut noin että koki raskaana, kun joutui usein panemaan.

APn mielestä se ei ole vaikeaa. Sinun pitää vain huolehtia, että mies nauttii vähintään yhtä paljon kuin itse. Numero 4 antaa ymmärtää, että et ole hyvä rakastaja.

Minä en jaa heidän uskoaan, mutta näin he sanoivat.

Vierailija
30/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää tyypit joita muka ei kukaan nainen huoli... Usein he eivät itse huoli niitä naisia, jotka heidät huolisivat. Eli ovat itse nirsoja.

Eivät nirsoja vaan eivät huoli edes itse itseään. Elämässä ei ole mitään kiinnepistettä joka kannattelee, kuvitellaan puolison tuovan elämän tarkoituksen.

Vierailija
31/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki vastuu on miehellä??

Ei kiitos. Mieluummin ilman.

M

Jokaisella on vastuu omasta orgasmistaan, kuten ketjussa on moneen kertaan jo sanottu.

Mutta ne miehet, jotka ajattelevat toisin, saavat vaimoltaan enemmän ja parempaa seksiä.

Et ymmärrä. Kun mies ottaa vastuun omista orgasmeistaan, hän silloin tajuaa huolehtia siitä vastapuolestakin. Muutenhan ne omat orgasmit vähenee ja loppuu.

Edelleen jokainen on itse vastuussa. Jos ei anna ei saa.

Jos mies huolehti itsestään, ja vastapuolesta, kenen orgasmeista nainen ottaa vastuun?

Vierailija
32/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikeassa. Hyvillä rakastajalla ei ole ikinä pulaa naisista. Ulkonäöstä viis.

Jos nainen on ensimmäisellä seksikerrallanne ollut kiihkeä muttei enää halua seksiä, seksi ei ole naiselle mitenkään erityisen nautinnollista. Erinomaista seksiä haluaa joka ikinen ja USEIN. Harvalla miehellä vain on sitä tarjota naiselle.

Tämä. Seksiä kyllä saa, mutta ei vaimolta.

Vierailija
33/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarina pitää varmasti paikkaansa joissain tapauksissa, tai sitten asia on vain niin, että monia naisia ei seksi kiinnosta.

Vierailija
34/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen palstamiehiltä oppinut, että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Sitten toki samat palstamiehet valittavat, kun seksiä ei tipu.

Ei kyllä se on niin, että vaimon tehtävä meillä on tuottaa mulle se orgasmi. Toki tuotan hänelle vastaavat origamit ja mitä niitä on. Varmasti saa sen mistä tykkää. Ja samalla tavalla odotan saavani kaikki maailman fetissien origamit.... kaikenlaista.

Vierailija
35/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummatkin huolehtii molempien tyydyttämisestä. Kummallinen ajatus että mies olisi yksin vastuussa taikka jokainen omillaan -ajattelu joka on tosi itsekästä. Ex-kumppanini huolehti vain itsestään ja seksi jäi pois kun en ehtinyt saada koskaan session loppuessa hänen kliimaksiinsa kuin seinään. Minua ei kiinnostanut tuollainen alustana olo joten kerroin missä on vika ja miten korjata mutta itsekästä luonnetta ei voi muuttaa. Nykyinen mies on paras ja vastavuoroisuus hyvän seksielämän salaisuus.

Vierailija
36/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisiltako riittää se reikä? Teidän ei tarvitse tehdä mitään. Ei se ihan niinkään ole 

Vierailija
37/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin seksistä valtavasti mutta mies pihtaa. Tätä ollut jo varmaan 13v. Piti isona urakkana kun joutui panemaan 2-3 kertaa viikossa kun lasta yritettiin. Nyt lapsi on 12v eli ei tartte enää urakoida. On ihan ääneen sanonut noin että koki raskaana, kun joutui usein panemaan.

APn mielestä se ei ole vaikeaa. Sinun pitää vain huolehtia, että mies nauttii vähintään yhtä paljon kuin itse. Numero 4 antaa ymmärtää, että et ole hyvä rakastaja.

Minä en jaa heidän uskoaan, mutta näin he sanoivat.

Sanoin kylläkin että LUULTAVASTI kysymys on tästä ja yksi yleisimmistä seksiongelmistahan se on, että nainen ei nauti, kaikki tän tietää. Sama tilanne toisin päin on paljon harvinaisempi, kyllä miehiä useammin harmittaa seksin vähäisyys kuin liiallisuus avioliitossa.

Vierailija
38/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikeassa. Hyvillä rakastajalla ei ole ikinä pulaa naisista. Ulkonäöstä viis.

Jos nainen on ensimmäisellä seksikerrallanne ollut kiihkeä muttei enää halua seksiä, seksi ei ole naiselle mitenkään erityisen nautinnollista. Erinomaista seksiä haluaa joka ikinen ja USEIN. Harvalla miehellä vain on sitä tarjota naiselle.

Seksi ei ole nautinnollista naisille? Sori kun puhkaisen kuplasi. Kyllä siitä ainakin osa naisista tykkää. Joistakin voisin sanoa että suoraan sanottuna olivat himosta märkänä valmiita. Johtui varmasti siitä että oli kulutettu muutama kortsu aikaisemilla kerroilla.

Eikä pelkästään se. Suu ja sormet antaa vielä enemmän. Kummallista että jos hyvä kelpaa niin selitä erot? helppoa olisi tietenkin haukkua mua kaikenlaisilla syillä. Keksi niitä vaikka itse kun ainoa lyönti oli pyynnöstä pakaroille.

Vierailija
39/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIHE KUULUU SEKSIPALSTALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Vierailija
40/139 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ei ole rakkautta, luottamusta ja kunnioitusta niin ei ole seksiäkään. Tai se loppuu jos joku näistä muista kuolee. Lyhytaikaiset suhteet on asia erikseen, motiivi on silloin eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän