Saako sun mies hillua kotona kalsarisillaan edes helleaikana?
Vai pukeudutaanko teillä aina niin, että yllätysvieraitakin voi tulla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Alasti meillä ollaan enimmäkseen ja yllätysvieraita ei tule näin korona aikana ja vaikka tulisikin niin ehtii kumpikin laittaa housut jalkaan ennenkuin oven avaa.
#perseenhajuinensohva
No miks ei saisi. Itsekin olen juuri. Mutta ei se kyllä koskaan ole.
Miten niin saako? Meinaatko,että hänen pitäisi kysellä lupa miten saa kotonaan pukeutua?
Ja kysymykseen vastauksena: kyllä hän saa tehdä kotona ihan mitä haluaa ja pukeutua miten haluaa.
Saa. Itelläki on vaan t-paita ja alushousut. Meillä ei käy yllätysvieraita, ovi aukeaa vain jos jotain odotetaan.
Toki. Me molemmat hillumme usein vähissä pukeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alasti meillä ollaan enimmäkseen ja yllätysvieraita ei tule näin korona aikana ja vaikka tulisikin niin ehtii kumpikin laittaa housut jalkaan ennenkuin oven avaa.
#perseenhajuinensohva
Olen eri, mutta mulla on kyllä sohvalla pestävä suoja. Vieraiden tullessa suoja otetaan pois.
Hilluu ilman kalsareita parhaillaan. Nykyajan huonokäytöksisiä ovat yllätysvierailulle tulevia, eivät ne, jotka rentoutuvat kotonaan sellaisissa vaatteissa kuin huvittaa.
Saa hillua kalsareilla tai munasillaan läpi vuoden. Yllätysvieraita meille ei tule, koska meillä on ulko-ovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kalsareita päällä? Hiki valuu muutenkin ja jos antaa hien ja kaiken muhia kalsareissa hyi helvetti.
Pershiki tarttuu kalsareihin, eikä tuoleihin?
Meillä on tuolipyyhkeitä käytössä sitä varten, että mies voi istua paljaalla pyllyllä.
Meillä vaimo istuu ilman kalsareita soffalla ja kaikkihan tietää sen miltä soffa näyttää sen jälkeen.
Ei aina kuulu olla smokki päällä. Ennen kello 18 on šaketti parempi vaihtoehto.