Saako sun mies hillua kotona kalsarisillaan edes helleaikana?
Vai pukeudutaanko teillä aina niin, että yllätysvieraitakin voi tulla?
Kommentit (31)
Ei hän hillu, hän liikkuu aivan rauhallisesti.
Saa hilllua. Itsekin hillun. Ei näillä helteillä asunnossa muuten pysty olemaan. Yllätysvieraat soittavat yleensä ovikelloa.
Onhan se kalsareissa hillunut, eikä ole kyllä multa siihen lupaa kysynyt. Ja yllätysvieraatkin osaa sentään soittaa ovikelloa, eivät tupsahda omin luvin suoraan sisälle katselemaan miestä kalsareissaan
Ei tietenkään. Se istuu rauhallisesti sohvalla pyhäpuku päällä, ihan varmuuden vuoksi.
Alasti meillä ollaan enimmäkseen ja yllätysvieraita ei tule näin korona aikana ja vaikka tulisikin niin ehtii kumpikin laittaa housut jalkaan ennenkuin oven avaa.
Vierailija kirjoitti:
Alasti meillä ollaan enimmäkseen ja yllätysvieraita ei tule näin korona aikana ja vaikka tulisikin niin ehtii kumpikin laittaa housut jalkaan ennenkuin oven avaa.
Samoin.
Mun mies kyllä sanoisi painavan sanansa, jos alkaisin hänen kotivaatteitaan rajoittamaan. En minäkään hyvällä katsoisi, jos mies alkaisi valittamaan minun kotivaatteistani. Mielestäni kotona pitää saada olla kuten haluaa. Tosin meillä ei ole lapsia, jotka voisivat tuoda yllättäen kavereitaan meille. Silloin mieskään tuskin haluaisi hillua kotona pelkissä kalsareissa.
Mun mies ei ole mikään moukka, vaan pukeutuu asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kalsareissa hillunut, eikä ole kyllä multa siihen lupaa kysynyt. Ja yllätysvieraatkin osaa sentään soittaa ovikelloa, eivät tupsahda omin luvin suoraan sisälle katselemaan miestä kalsareissaan
Ja jos tupsahtaisi, niin silloin vastuu olisi jo niillä yllätysvierailla.
Kesä tai talvi, olen aina smokki päällä ja rusetti kaulassa kotona.
Naapurin mies on kyllä ulkonakin kalsareissa. Eilen juuri katselin, kun pihaan kaartoi auto ja mies meni pihahommistaan ottamaan vieraita vastaan pelkissä kalsareissaan, ei näyttäneet tulijat loukkantuvan asusta.
Miksi ihmeessä pitäisi kalsareita päällä? Hiki valuu muutenkin ja jos antaa hien ja kaiken muhia kalsareissa hyi helvetti.
Miksi uikkarit rannalla on ok, mutta alkkarit kotona moukkamaista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kalsareita päällä? Hiki valuu muutenkin ja jos antaa hien ja kaiken muhia kalsareissa hyi helvetti.
Pershiki tarttuu kalsareihin, eikä tuoleihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pershiki tarttuu kalsareihin, eikä tuoleihin?
Tuolille voi pistää pefletin.
Yllätysvieraiden (jos joku on vielä nykyaikana niin ajattelematon) tullessahan nopeasti voi vetästä vaatetta päälle, joten mitä väliä jos hilluukin kalsereilla.
Ollaan molemmat mahdollisimman niukoissa vaatteissa kotona, mökillä ollaan aina alasti.
Mun ukko ei hillu vaan oottaa moppi kädessä innokkaana komentoa ryhtyä toimeen. Moppi on valinnainen ja vaihdettavissa kapustaan tai imuriin käskystä riippuen.
Asu on vapaa, kalsarit vähimmäisvaatimus. Ja muuten oltava siistitty ulkomuoto ja olemus.
No totta kai saa hillua.