Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin kivan miehen, mutta en ymmärrä yhtä asiaa

Vierailija
18.06.2020 |

Olen siis tapaillut mukavaa ja huomaavaisen oloista miestä muutaman kuukauden. Mies ei itse ole opiskellut kovin paljoa, mutta hän jostain syystä aina muistaa mainita hänen lääkäriystävistään tai varakkaista ystävistään siis aloittaa usein kertomalla, että ”Mattihan on aivokururgi ja menen hänen kanssa kalalle” tms. Tai että ”Pekka on rikas osakemiljonääri ja häneen olen tutustunut työni kautta.” Minuun ei tee tittelit, autot tai kolmen tonnin kello vaikutusta. Kannattakohan juosta karkuun?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vaan sellaiselta joka yrittää kömpelöllä tavalla tehdä sinuun vaikutuksen. Se on sitten sun oma päätös haluatko sosiaalisesti vähän kömpelön miehen vai et.

Vierailija
2/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän lapsellistahan tuo on. Samaa sarjaa niiden kanssa jotka jaksavat hehkuttaa sitä miten kerran Kempeleen Shellillä koskivat samaan ovenkahvaan kuin Kaija K.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet tapaillut jo muutaman kuukauden, etkä vieläkään osaa päättää haluatko hänen kanssaan suhdetta, eikö olisi aika lopettaa? Tapailu johtaa nopeasti jonkinlaiseen suhteeseen, jos toisesta oikeasti tykkää.

Mutta ei siinä mitään, jos hän on ylpeä siitä että omaa menestyviä ystäviä, eikä häpeä tuoda ylpeyttään esille. Jos etsit täydellisyyksien täydellisyyttä, jäät yksin koska ihminen on aina sellainen paketti, joka ei perustu kaikkiin omiin toiveisiin.

Miksi et sano hänelle, että hänen ystävänsä eivät sinua kiinnosta? Koska se olisi moukkamaista.

Koetko, että hän ei ole muuten riittävän hyvä, ja ylpeyden aihe ärsyttää koska mielestäsi se muistuttaa vain tämän kumppaniehdokkaan puutteista, joiden vuoksi et hänen kanssaan ole vieläkään suhteessa?

Vierailija
4/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis voihan suhde olla myös romanssi, mutta mitä tuollainen kahden kuukauden jahkailu oikein on?

Vierailija
5/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ehkä sekoitat asioita... kai mies saa arvostaa eri asioita kuin sinä? 

Vierailija
6/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija....hoh hoijaa...sinä uskot....

Vierailija
7/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samantyyppinen tilanne, tapaillut kivaa miestä pari kuukautta. Mies on sosiaalisesti kömpelö ja olen tullut siihen tulokseen että jos ne tietyt asiat tökkii hänessä nyt jo näin paljon niin ei siitä suhdetta voi tulla, tökkii tulevaisuudessa aina vaan pahemmin se on vaan totuus.  Eli vapauteen pitäisi nämä päästää heti kun alkaa joku piirre oikeasti vaivaamaan jo alkumetreillä.

Mutta ei ole helppoa, meillä seksi ja läheisyyspuoli toimii oikein hyvin niin olen jahkaillut. Mitenhän tuosta vois siirtyä fwb- linjalle toista loukkaamatta,,, Ei varmaan mitenkään.

Vierailija
8/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin tilanteen niin, että mies tykkää naisesta ja yrittää vain tehdä vaikutusta. Miksi pitäisi heti antaa pakit?

Vierailija
9/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla narsisti.

Vierailija
10/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itsekehulta jollain tavalla?

Vierailija
11/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet tapaillut jo muutaman kuukauden, etkä vieläkään osaa päättää haluatko hänen kanssaan suhdetta, eikö olisi aika lopettaa? Tapailu johtaa nopeasti jonkinlaiseen suhteeseen, jos toisesta oikeasti tykkää.

Mutta ei siinä mitään, jos hän on ylpeä siitä että omaa menestyviä ystäviä, eikä häpeä tuoda ylpeyttään esille. Jos etsit täydellisyyksien täydellisyyttä, jäät yksin koska ihminen on aina sellainen paketti, joka ei perustu kaikkiin omiin toiveisiin.

Miksi et sano hänelle, että hänen ystävänsä eivät sinua kiinnosta? Koska se olisi moukkamaista.

Koetko, että hän ei ole muuten riittävän hyvä, ja ylpeyden aihe ärsyttää koska mielestäsi se muistuttaa vain tämän kumppaniehdokkaan puutteista, joiden vuoksi et hänen kanssaan ole vieläkään suhteessa?

Ohis, itse tapailin mieheni kanssa yli puoli vuotta ennen kuin alettiin seurustelemaan. Eihän parin kuukauden päästä sitä toista tunne vielä kunnolla.

Vierailija
12/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kömpelöt puhuvat juuri noin. Mukana saattaa myös olla jonkinlaista alemmuuskompleksia. Mun toinen vanhempi on vielä vanhuksenakin tuollainen - aina muistaa mainita ihmisten tittelit ja koulutukset ja arvoasemat, huoh! Tosi ärsyttävää tuollainen, mutta minkäs teet kun kyseessä on sun vanhempas - et voi valita, alatko suhteeseen vai et :D

Tarkennuksena, että just tämä mun vanhempi pelkää sosiaalisia tilanteita myös ja se näkyy sitten erilaisina möläytyksinä ja ääliömäisyyksinä. Saattaa esim. nolata perheenjäseniä paljastamalla kaikenlaisia asioita ventovieraille, kun ei kerta kaikkiaan tiedä mitä kaikkea on "soveliasta" puhua tai ei vaan osaa hillitä kieltään siinä ahdistuksessaan.

Vierailija
13/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuutta. Ei minusta ole mikään iso miinus jos tyyppi on muuten ok. Jos sama epävarmuus alkaa heijastua ikävämmällä tavalla niin sitten kantsii miettiä. Kun tunnette hyvin niin voithan joskus mainita asiasta nätisti että et kaipaa tällaisia määrityksiä, Se että se on miehen ystävä riittää sulle.

Vierailija
14/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ylpeä kavereistaan? 

Vierailija
15/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelisin tilanteen niin, että mies tykkää naisesta ja yrittää vain tehdä vaikutusta. Miksi pitäisi heti antaa pakit?

Ongelma onkin siinä, millä tavalla mies yritttää vakuuttaa ap:ta.

Miten se parantaa miehen omaa statusta, että hänellä on "parempia", menestyneitä kavereita? Jos tämä olisi ap:sta hienoa, hänhän saattaisi vaihtaa lennosta, jos kehukaverit ovat vielä sinkkuja! 😁

Itse yritän pitää suuni supussa tuontyyppisistä asioista. Vaikka hyvä ystäväni on Skotlannin kuninkaallista Stuart-sukua suoraan alenevassa polvessa ja tuntee henkilökohtaisesti brittien Ylähuoneen jäseniä. 😉

Vierailija
16/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoile takaisin.

"Pirjohan on siis viininviemä kotirouva" tms.

Ja kato huomaako :D

Vierailija
17/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset tai siis vanhanaikaiset ihmiset korostaa titteleitä ja työpaikkoja.

Vierailija
18/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on ylpeä kavereistaan? 

Miehelle siis merkkaa paljon tuommoiset asiat? Ei olisi yhtä hienoa ja kivaa käydä kalassa putkimieskaverin kanssa?

Vierailija
19/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa itsekehulta jollain tavalla?

Outoa itsekehua kehuskella muiden saavutuksilla 🙄 Jos mies kuitenkin osaa keskustella normaalisti muistakin asioista, pitäisin tuota vain ärsyttävänä pikkuhiljaa,joita on kaikilla.

Vierailija
20/36 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ainakin lentäjälääkäripalomieseversti pitää vähintään olla, että pääsee AV mamman housuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän