Öögaileeko naiset koskaan miehiä autolla ajaessaan niin kuin miehet naisia?
Eli silleen että joskus jopa pikku peräkolaria meinaa pukkaa?
Kommentit (17)
Ei kukaan ole minun takiani ajanut kolaria :(
Naisilla menee kaikki energia siihen ajamiseen.
Jep. Mutta näyn täytyy olla sitten todella hyvä. Viimeksi jäin vain risteykseen jumittamaan.
Kuule kun pitää jo hoitaa lapsia, meikata ja syödä siinä, niin ei enää öögailua. Katso turvallisuus ennen kaikkea.
Aina. Mutta tosi harvoin näkee sellaista, jota viitsii vilkaista toista kertaa.
Yksin ajaessani en. Yhdellä kaverillani on aina tapana kyydissäni ollessani heittää kommenttia tyyliin "kato kuinka hyvännäköinen kundi tuossa kävelee". Silloin saatan joskus katsella ja menettää vähän otetta ajamisesta.
Katselen miesten autoja niin että peräkolaria meinaa pukata.
Äh, ei. Hyvännäköisiä miehiä on niin vähän, että ei viitsi autosta tiirailla. Uimarannalla, kahvilan ikkunasta, urheilukilpailuissa, ne on hyviä öögailupaikkoja. En kyllä osaa kuvitella niin upeaa miestä, että kolarin ajaisin sen takia, tai edes melkein kolarin.
Kerran oli yksi raksamies ilman paitaa ja jäin kyllä tuijottelemaan, mutta tästäkin on jo yli 10vuotta aikaa ja onneksi en aiheuttanut kolaria.
Ai te tosiaan teette niin? Hei se näyttää tosi oudolle kun tuijotatte. Se auto ei tee teitä näkymättömäksi miehet.
Kyllä mun äiti ainakin. Aina kesäisin huomaa kun olen sen kyydissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun äiti ainakin. Aina kesäisin huomaa kun olen sen kyydissä.
Nyt nukkumaan!
Tottakai. Niin harvoin näkee oikeasti komeita miehiä, että pakko on katsoa pidempään sellaista harvinaista herkkua.
Eivät katso. Koska naisten seksuaalisuus ei ole visuaalista. Miehet katsoo koska miesten seksuaalisuus on visuaalista. Biologinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät katso. Koska naisten seksuaalisuus ei ole visuaalista. Miehet katsoo koska miesten seksuaalisuus on visuaalista. Biologinen fakta.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on rumia. Jos naiset olisi visuaalisia niin ihmiset ei enää lisääntyisi. Naiset ei kuitenkaan tajua ulkonäön päälle ja se on miesten onni.
Ei. Tai minä en ainakaan.