Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sinä erosit kumppanistasi?

Vierailija
17.06.2020 |

Tai minkä takia sinusta erottiin?

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan mieheni puolesta:

Jätin eukon koska

Seksiä ei enää ollut koska sille ei riittänyt että en halunnut koskea tai suukottaa, ainoastaan nopeasti pukkia

Se ei hyväksynyt että eläkeläisukkona olen siis jo 60 v. Aloin seukkaamaan koulukaverini kanssa ja tein sitä salaa 3 vuotta

Se ei hyväksynyt että petin muutoinkin 25 vuoden aikana silloin tällöin

Eukko alkoi huutamaan aina sen jälkeen kun ensin rähisin sille

Se ei tajunnut että minä miehenä määrään kaikesta kotona, mm. Kahvia ei keitetä keittimestä vaan ainoastaan pikakahvia saa juoda, ettei mun tarvii osata laittaa ruokaa tai siivota, ettei mun tarvii korjata mitään, etten mä huolehdi vaimon autosta enkä haluu muutenkaan auttaa missään vaimoa kosk olen mies ja nainen on sitä varten että palvelee ja palvoo miestään, niin mun äitikin teki

Eukko tykkäsi kyttyrää kun muutamia kertoja väänsin käsistä ja otin niskasta ja työnsin pihalle

Eukko tykkäsi kyttyrää kun hävisin välillä omille teille päiviksi

Eukko ei ymmärrä että valehtelullani en tarkoita pahaa vaan se on musta hauskaa

Eukko ei ymmärtänytkään ettei mua oikeesti ole koskaan kiinnostanut se

Vierailija
182/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena opiskelijana erehdyin ihan vääränlaisen naiseen - tai hän minuun, hän minut löysi ja oli aloitteellinen. Olin vasta vähän aikaisemmin ollut koulukiusattu, joten olin otettu saamastani huomiosta.

Nainen oli viitisen vuotta minua vanhempi. Itse olin parikymppinen. Olin ahkerasti opiskelemassa yliopistossa, tein oman alan töitä siinä sivussa. Olin todella kiinnostunut monesta eri asiasta ja alasta, aktiivinen ja elämänjanoinen.

Naisystäväni oli ammattikoulun käynyt, valmistuttuaan ei ollut tehnyt päivääkään töitä, oli kiinnostunut lähinnä sossun rahoilla elämisestä, alkoholista ja - no, ei oikein mistään muusta. Lisäksi seksi oli todella huonoa. Sen jälkeen kun hän kömpelön epämääräisesti vihjaili käyvänsä miespuolisen pikkuserkkunsa (!) luona yökylässä, ghostasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpparini alkoi vuotaa, joten heitin ne roskikseen.

Vierailija
184/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpparini alkoi vuotaa, joten heitin ne roskikseen.

Pienet vuodot voi paikata. Tuhlausta.

Vierailija
185/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut luottaa, en enää rakastanut. En kokenut, että hän rakastaisi minua. Sinnittelin, kunnes mies alkoi olla väkivaltainen.

Vierailija
186/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen petti, valehteli ja projisoi oman käytöksensä minuun. Syytti minua siis siitä, mitä itse teki. En tehnyt. Oli väkivaltainenkin vielä. Kauan sitä jaksoin katsella, mutta lopulta järki voitti, ja lähdin pois.

Vierailija
187/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin eukon koska

Seksiä ei enää ollut koska sille ei riittänyt että en halunnut koskea tai suukottaa, ainoastaan nopeasti pukkia

Se ei hyväksynyt että eläkeläisukkona olen siis jo 60 v. Aloin seukkaamaan koulukaverini kanssa ja tein sitä salaa 3 vuotta

Se ei tajunnut että minä miehenä määrään kaikesta kotona, mm. Kahvia ei keitetä keittimestä vaan ainoastaan pikakahvia saa juoda, ettei mun tarvii osata laittaa ruokaa tai siivota, ettei mun tarvii korjata mitään, etten mä huolehdi vaimon autosta enkä haluu muutenkaan auttaa missään vaimoa kosk olen mies ja nainen on sitä varten että palvelee ja palvoo miestään, niin mun äitikin teki

Eukko tykkäsi kyttyrää kun muutamia kertoja väänsin käsistä ja otin niskasta ja työnsin pihalle

Ensimmäisestä lauseesta selvisi, että nyt on tulossa niin katkeraa tilitystä, etten jaksanut lukea enempää.

Vierailija
188/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin ekan poikaystäväni, koska oli tosi tyhmä, ei osannut käyttää rahaa, jutteli muiden naisten kanssa netissä, ei osoittanut kiinnostusta minua kohtaan. Kun yritin jättää, itkien aneli pysymään yhdessä ja minä nuorena ja liian kilrtinä jatkoin varmaan puoli vuotta jättämisen yrittämistä. Löysin myös toisen miehen jonka kanssa petin poikaystävää, enkä silti päässyt siitä eroon ennen kun muutin töiden perässä melkein toiselle puolelle suomea.

Vierailija
189/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi

Talousrikos->vankeustuomio

Vierailija
190/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne tyhmiä kirjoitti:

Huomaan että miesten syyt jättää nainen on useimmiten seksin pihtaaminen , tai jotain muuta seksiin liittyvää ja naisilla taas ihan järkeviä syitä miksi suhde on loppunut.

Tyhmät miehet ymmärtäkää , että siihen pihtaamiseen on syy!

Olet muuttunut naisen silmissä epäviehättäväksi joko ulkoisesti tai sitten syy on käytöksestä.

Olisi kiva tietää ihan suoraan jos siitä pihtailu johtuu. Kannattaisi keskustella asiasta miehen kanssa että miksi näin on. Ei miehet edelleenkään ajatuksia lue.

Itse aikoinani pihtasin koska en vaan halunnut olla enää mieheni lähellä. Meillä oli monenlaisia ongelmia suhteessa ja tajusin ettei hän minua ole koskaan rakastanut. Lähinnä hän vaan tykkäsi ulkonäöstäni. Tunsin olevani hänelle pelkkä halpa kämppä ja panoreikä. Meillä ei ollut hyvää keskusteluyhteyttä, koska olimme jotenkin ihan eri taajuuksilla. Jos yritinkin puhua hänelle syvällisesti, hän ei tajunnut mitään, tuijotti vaan suu auki.

Joten olin luovuttanut puhumisenkin suhteen. Sitten kun asiat jää sillä tavalla leijumaan, ne ei ratkea ollenkaan ja itse sulkeutuu. Kirjaimellisestikin.

Hassua kuinka täysin erilaiset ihmiset edes ajautuvat yhteen. Meilläkään ei koskaan ollut edes mitään kemiaa, lähinnä itsekin vain ajattelin että tuossa on mukava tyyppi ja haluaa minut, joten miks ei? Olin ehkä hieman epätoivoinenkin jo koska olin 22v ja täyskokematon miesten suhteen.

Tiesikö miehesi että oli ns. Jäänyt kiinni? Kannattaa avata suu muuta me miehet emme vaadi. Olimme sikoja tai ei niin totuuden suoraan suusta ansaitsemme.

Vierailija
191/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni syy eroon: läheisyyden puute.

Minun syy eroon: kaikki ne asiat, jotka vuosien saatossa  johtivat läheisyyyden puutteeseen. 

Vierailija
192/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimosta tuli väkivaltainen.

Vierailija
193/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumppani sekosi salaliittoteoriohin, yhtäkkiä hänen kanssaan ei voinut enää keskustella mistään kun kaikki päättyi aina siihen että hän suu vaahdossa luennoi jostain toinen toistaan hulluimmista teorioista. Vuoden tuot katsoin mutta sitten kun hän alkoi jo aivopestä lapsiakin niin pakkasin tavarani ja muutin lasten kanssa pois. 

Olin sitä ennen anellut että hakisi apua kun mielenterveys selvästi alkoi pragailla ja antanut muutaman ukaasin että valitse joko nuo salaaliittoteoreetikot tai perheesi. Mies valitse heidät. 

Erosta nyt vuosi ja annan lasten tavata isäänsä vain valvotusti koska hän on niin sekaisin. 

Vierailija
194/221 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lyhyt ja alkoi kaljuuntua.

Vierailija
195/221 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni oli eläinrakas, vaan ei perustanut niin lapsistaan tai miehestään. Laiska taloudenpidossa vaikka oli päivät kotona, eikä töihin halunnut mennä. Seksikin oli kuulemma nuorten touhua, joten pistin välit poikki.

Jätithän kuitenkin lapset ex-vaimolle?

Vierailija
196/221 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin eukon koska

Ensimmäisestä lauseesta selvisi, että nyt on tulossa niin katkeraa tilitystä, etten jaksanut lukea enempää.

Minun mielestä tuo edellinen ei ollut yhtään sen katkerampaa tilitystä kun mikään muukaan täällä. Ja voisin itse kirjoittaa ihan samaa 30 vuoden avioliiton jälkeen. Nyt kylläkin jo eronnut olen. Lisäisin tuohon vielä omalta osaltani miehen juomisen.

Vierailija
197/221 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin enemmän seksiä. Kuulostaa mitättömältä syyltä, mutta vuosien saatossa siitä muodostui jatkuva riidan ja pahan mielen aiheuttaja. Mies halusi harvemmin ja pitkän kaavan mukaan. Minä kaipasin melkein joka päivä ja pikaisetkin olisi riittäneet. Jatkuva torjutuksi tuleminen sammutti rakkauden. Mies koki varmasti rakkauden loppuvan jatkuvan vonkaamisen takia.

Välitän hänestä yhä, mutta emme koskaan palaa yhteen. Kokeilimme pariterapiat ja kaikki konstit, mutta minulla oli aina jano ja hän oli aina kylläinen.

Vierailija
198/221 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne tyhmiä kirjoitti:

Huomaan että miesten syyt jättää nainen on useimmiten seksin pihtaaminen , tai jotain muuta seksiin liittyvää ja naisilla taas ihan järkeviä syitä miksi suhde on loppunut.

Tyhmät miehet ymmärtäkää , että siihen pihtaamiseen on syy!

Olet muuttunut naisen silmissä epäviehättäväksi joko ulkoisesti tai sitten syy on käytöksestä.

Olisi kiva tietää ihan suoraan jos siitä pihtailu johtuu. Kannattaisi keskustella asiasta miehen kanssa että miksi näin on. Ei miehet edelleenkään ajatuksia lue.

Itse aikoinani pihtasin koska en vaan halunnut olla enää mieheni lähellä. Meillä oli monenlaisia ongelmia suhteessa ja tajusin ettei hän minua ole koskaan rakastanut. Lähinnä hän vaan tykkäsi ulkonäöstäni. Tunsin olevani hänelle pelkkä halpa kämppä ja panoreikä. Meillä ei ollut hyvää keskusteluyhteyttä, koska olimme jotenkin ihan eri taajuuksilla. Jos yritinkin puhua hänelle syvällisesti, hän ei tajunnut mitään, tuijotti vaan suu auki.

Joten olin luovuttanut puhumisenkin suhteen. Sitten kun asiat jää sillä tavalla leijumaan, ne ei ratkea ollenkaan ja itse sulkeutuu. Kirjaimellisestikin.

Hassua kuinka täysin erilaiset ihmiset edes ajautuvat yhteen. Meilläkään ei koskaan ollut edes mitään kemiaa, lähinnä itsekin vain ajattelin että tuossa on mukava tyyppi ja haluaa minut, joten miks ei? Olin ehkä hieman epätoivoinenkin jo koska olin 22v ja täyskokematon miesten suhteen.

Tiesikö miehesi että oli ns. Jäänyt kiinni? Kannattaa avata suu muuta me miehet emme vaadi. Olimme sikoja tai ei niin totuuden suoraan suusta ansaitsemme.

Kokemukseni mukaan mies ei kuuntele. Ja teidän syytöksenne "nalkuttamisesta" olemme sisäistäneet niin hyvin, että useaan kertaan ei samaa toisteta.

Ellei kuuntele, voi syyttää vain itseään, jos/kun ero tulee yllätyksenä, "vaikka kaikki oli niin hyvin". Siis miehellä ehkä oli kaikki hyvin.

Opetelkaa kuuntelemaan, äijät. Turhaan me teidän kuuroille korville puhumme.

Vierailija
199/221 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut enää sellaista tunnetta, että mies edes halusi viettää aikaa kanssani. Hän ei ikinä sanonut mitään positiivista mulle ja narisi ihan kaikesta. Mies oli tyytymätön mun persoonaan ja kaikkeen mitä yritin tehdä hänen vuokseen, että hän olisi ollut onnellinen kanssani. Karmeeta edes ajatella niitä aikoja, kun yritin miellyttää häntä ja mies ilmeisesti vain odotti, koska saan tarpeekseni hänestä. Kun sanoin, etten enää pysty tähän, niin mies katosi kuin tuhka tuuleen, mikä satutti tosi paljon. Jälkeenpäin harmittaa vain se, miksi en tajunnut lähteä suhteesta aikaisemmin. 

Vierailija
200/221 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni ei ollut kunnianhimoa laisinkaan,

saman koulutuksen käyneet opiskelukaverit olivat lähes kaikki hyvissä asemiisa ja ura on nousussa,

tuo vätys vaan on tyytyväinen vaikkei ylenekään ja tittelit ei parane,

ei jaksa panostaa enää tyhjään arpaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan