Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sinä erosit kumppanistasi?

Vierailija
17.06.2020 |

Tai minkä takia sinusta erottiin?

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin toistuvan pettämisen ja taloudellisen hyväksikäytön vuoksi.

Vierailija
2/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso petti ja valehteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli passiivinen. Ei suostunut mihinkään yhteiseen tekemiseen, ei suostunut suunnittelee talon remontteja, ei oikeastaan edes puhunut. Mitään avioelämää ei ollut vuosiin. En jaksanut katsoa moista. BLöysin paremman miehen.

Vierailija
4/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkanut aikuiselle miehelle holhoojaksi ja palvelijaksi. Lopetin passaamisen, selittelyn ja paapomisen, sekä kaikkien yhteisten asioiden huolehtimisen ja hoitamisen.

Sietää ihmetellä, mihin se rakkaus katosi ja kuinka mun silmät aukeni vasta useamman avioliittovuoden jälkeen. Noh! Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.

Vierailija
5/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaupasta väärää levitettä.

Vierailija
6/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin ex-vaimon pihalle. Syyt:

- huumeiden käyttö

- alkoholin reipas käyttö

- röökin poltto

- pettäminen

- väkivaltaisuus

- ei osallistunut taloudellisesti yhteisen kodin ja kulujen ylläpitoon

- valehtelu

- vittuilu vieraiden läsnäollessa

- jouduin hakemaan ämmän aamuyöllä keskustasta kadulla makaamasta huumepäissään

- oli yömyöhään arkenakin poissa ties missä (panemassa varmaan jotain random äijiä)

- ei maksanut laskujaan ajoissa ja kun maksoin yhden laskun hänen puolestaan -> kilarit

Uskomatonta kyllä, nuo kaikki röökin polttoa ja laskuja lukuunottamatta alkoivat vasta kun menimme naimisiin. Ihan kuin naimisiin meno olisi ollut joku oikeutus ryhtyä eläväksi ihmisperseeksi.

Vierailija
7/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi kaikki lasten vanukkaat.

Vierailija
8/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, koska heräsin siihen, että mieheni oli narsistinen luuseri.

Vierailija
9/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä vammautui auto-onnettomuudessa niin pahasti ettei enää kyennyt normaalielämään. Minä olin yläasteella eli aivan liian nuori sitoutumaan loppuiäkseni häneen.

Ex-puolison kanssa kasvoimme erilleen. Hän jatkoi "poikamieselämää" ja hänelle olisi riittänyt, että minä olisin tehnyt yo-pohjalta hanttihommia ja hoitanut kodin, minä halusin opiskelemaan ja oman uran.

Muutama lyhyempi suhde (6 kk -1,5 vuotta) kaatui mikä mihinkin.

Reilun neljän vuoden suhde loppui vaan jotenkin molempien kyllästymiseen. Kumpikaan ei vain enää kokenut tarvetta sopia tapaamisia.

Vierailija
10/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viettänyt kanssani edes osaa juhlapyhistä - ei auttanut muu kuin erota

Vierailija
11/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti joka vkl päästä ryyppäämään kaveredeinsa kanssa, aikuinen ihminen. Sitten tulee yöllä selittelemään ufojuttujaan jossain alkoholipsykoosissa. Joka kerta sama homma. Yäk! Oli siinä paljon muutakin. Oltiin todella erilaisia.

Vierailija
12/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni.

Vierailija
13/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin elämältä ihan erilaisia asioita. Lapset onneksi ehdittiin kasvattaa aikuisiksi. 

Vierailija
14/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkäs enempi kaljasta ja pillereistä kun musta.

Vierailija
15/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy liittyi kannabikseen. Yötäpäivää joko haki, etsi tai poltti myssyä. Ei paljoo nähty, vaikka asuttiin yhdessä. Ei se yhteinen elämä niin toimi.

Vierailija
16/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä järkyttävä sissijuusto ja etova haju.

Vierailija
17/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ryhtyi alkoholistiksi.

Vierailija
18/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitteli opiskelukaverini kanssa saadakseen huomiota, muttei edes piilotellut tätä vaan vastaili viesteihin vieressäni kertoen hänen kuulumiset. Eron jälkeen kävivät perilla treffeillä, muttei natsannut sittenkään. Voi voi.

Vierailija
19/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin huutoon ja vittuiluun. 22 vuotta kestin, kunnes tajusin että sitä voin saada halutessani ihan ilmaiseksi muualtakin, eikä ole pakko kotona kuulla.

Vierailija
20/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero nyt käynnissä 20 v liiton jälkeen , mies ilmoitti haluavansa erota ja samalla listasi syyt eli mitä vikoja minussa on eli:

Petti minua, Koska olen valju kammarissa, en käytä kaali ma don laitteita ja hepeneitä, en ihaile ja kehu häntä riittävän usein, en ilahdutta häntä riittävästi, mies haluaa alkaa harrastamaan (enteitä mitä mutta koskaan en ole rajoittanut ), en kuulemma tarjoa parisuhdetta jota etsii, olen liian hiljainen ( eli en pälätä koko ajan), mies haluaa alkaa sosiaaliseksi (en ole koskaan rajoittanut).

Tässä nyt olen kolmen lapsen kanssa ihmeissäni että mitä ihmettä?

Kuulostaako miehen puheet normaaleilta ? Mies sanoi että nyt siis rakkaus loppu ja ero , rakkaus ei voi kuulemma palata. Kieltää toisen naisen, kuulemma rakkaus minuun loppui viime talvena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi