Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sinä erosit kumppanistasi?

Vierailija
17.06.2020 |

Tai minkä takia sinusta erottiin?

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kumppanille kuin ilmaa, ja hän yritti pönkittää omaa heikkoa itsetuntoaan piikittelemällä minulle mitä ihmeellisimmistä asioista (paino, ulkonäkö, kaverit, opiskelut, kuinka vähän teen ylitöitä). Kävimme molemmat töissä, mutta vastuu huushollista oli pääsääntöisesti minulla. Yritin ehdottaa yhteistä aikaa, mutta miekkonen vietti mieluummin aikaansa entisten opiskelukavereidensa tai työkavereidensa kanssa joko tapahtumissa tai juhlien. Viimeinen tikki oli se, kun minulta poistettiin kasvain nukutuksessa, ja hän ei voinut viedä tai hakea minua sairaalasta vaan meni viettämään vapaailtaa kavereidensa kanssa, ja tuli vasta aamuyöllä kotiin. Kamppeet jaettiin viikossa, ja missään yhteyksissä ei olla oltu.

Vierailija
62/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osallistunut kotitöihin kuin pakotettuna. En voi elää sikolätissä, enkä voi olla kotiorja tai miehen toiminnan ohjaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, kun tajusin, että kaikki muu menee minun edelle, tässä järjestyksessä:

- työ sisältäen ylityöt, työkaverit ynnä muut

- harrastukset kuusi kertaa viikossa

- lapset aikaisemmasta avioliitosta (luonnollisesti, menisi minullakin, mutta sijalle yksi)

- erilaiset "yllättävät menot".

Aina, kun olemme sopineet tekevämme jotakin kahdestaan on 1/5 todennäköisyys sille, että suunnitelmista pidetään kiinni. Loukkaantuu, jos en viiden minuutin varoitusajalla voi nähdä joskus, kun hänelle sopisi.

Vierailija
64/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kaverien kanssa bilettämään vaikka multa oli kuollut samana päivänä läheinen ihminen ja itkin. Itse asiassa kaksikin eri miestä on tehnyt mulle tämän. Ei tullut edes halausta, oli parempaa tekemistä.

Vierailija
65/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähti kaverien kanssa bilettämään vaikka multa oli kuollut samana päivänä läheinen ihminen ja itkin. Itse asiassa kaksikin eri miestä on tehnyt mulle tämän. Ei tullut edes halausta, oli parempaa tekemistä.

Lähtisin kävelemään vastaavassa tilanteessa HETI. Empatiakyvyttömyys on suurin turn-off. Mitä kävisi, kun itse tarvitset apua? Ei varmaan olisi saatavilla.

Vierailija
66/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä alkoholiriippuvuus ja väkivaltaisuus.

Valitettavasti.

Vierailija
67/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat ja päihderiippuvuus. Molemmat sairauksia, joita ei saatu hoidettua (koska huumeet olivat tärkeintä maailmassa). Minä sain omat ongelmani kuriin ja lähdin. En kadu.

Vierailija
68/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut pitää hyvänä, ei halannut, ei pussannut. V- sana oli joka toinen sana ja aggressioita kaikkia ja kaikkea kohtaan. Kokeili liian pitkään rajojaan raaistaen vain käytöstään ja kielenkäyttöään, ei kunnioittanut eikä arvostanut. Suhde oli näiltä osin täysin yksipuolinen ja väsyin pitämään sitä vääristynyttä korttitaloa pystyssä.

Aiemmat suhteet päättyivät kuningas alkoholin tai sairaalloisen mustasukkaisuuden takia. Ei ole vielä tervettä miestä sattunut kohdalle.

Vierailija
69/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee niin en koskaan halua parisuhteeseen ja toiseksi minä en koskaan löydä sellaists ihmistä kuka on samanlainen kuin minä.

m29

Vierailija
70/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko oli väkivaltainen, petti ja valehteli koko ajan.ä

Vierailija
71/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksipuolisia nämä vastaukset.

Toinen on syyllinen ja eron syy, omassa toiminnassa ei nähdä mitään virheitä.

Ollaan vain epäyhteensopivia.

Yhteensopimattomia.

Vierailija
72/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljastui juopoksi, väkivaltaiseksi, pettäjäksi, pummiksi, sekä täyshulluksi.

Vierailija
73/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita kumppaneita teillä!

Olkaa valikoivampia. Arvostavaa itseänne.

Esim toi 10-tyttö ja erittäin tyhmä ja yksinkertainen, laiska mies. En käsitä, että ylipäätään huolittiin täysin erilainen tyyppi kumppaniksi kuin itse?

Vierailija
74/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi, joka paheni koko ajan. 26 vuotta jaksoin ennenkuin lähdin, sitä ennen kasvatin lapset aikuisiksi. Häneen ei koskaan pystynyt luottamaan missään asiassa.

Vierailija
75/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksipuolisia nämä vastaukset.

Toinen on syyllinen ja eron syy, omassa toiminnassa ei nähdä mitään virheitä.

Tännehän saa vspaasti kirjoittaa molemmat osapuolet. Mistä sen tietää kumpi se on, toinen vai toinen? Jokainen kuitenkin kirjoittaa omat syynsä. Ei kai kukaan eroaiskaan, jos ei mitään syytä olisi 😏

Vierailija
76/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoholisoitui.

Vierailija
77/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex lakkasi rakastamasta minua lapsemme syntymän myötä. Hiljalleen minäkin lakkasin rakastamasta ja kun niin kävi rakastuinkin uudelleen. Toisaalle. Oli erottava exästä

Vierailija
78/221 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero nyt käynnissä 20 v liiton jälkeen , mies ilmoitti haluavansa erota ja samalla listasi syyt eli mitä vikoja minussa on eli:

Petti minua, Koska olen valju kammarissa, en käytä kaali ma don laitteita ja hepeneitä, en ihaile ja kehu häntä riittävän usein, en ilahdutta häntä riittävästi, mies haluaa alkaa harrastamaan (enteitä mitä mutta koskaan en ole rajoittanut ), en kuulemma tarjoa parisuhdetta jota etsii, olen liian hiljainen ( eli en pälätä koko ajan), mies haluaa alkaa sosiaaliseksi (en ole koskaan rajoittanut).

Tässä nyt olen kolmen lapsen kanssa ihmeissäni että mitä ihmettä?

Kuulostaako miehen puheet normaaleilta ? Mies sanoi että nyt siis rakkaus loppu ja ero , rakkaus ei voi kuulemma palata. Kieltää toisen naisen, kuulemma rakkaus minuun loppui viime talvena.

Mitään hyvää et tuossa miehessä menetä!

Vierailija
79/221 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni penis ja liian vähän rahaa.

N28

Vierailija
80/221 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänesti Vasemmistoliittoa ja ilmaisi tukensa BLM-liikkeelle. 22