Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sinä erosit kumppanistasi?

Vierailija
17.06.2020 |

Tai minkä takia sinusta erottiin?

Kommentit (221)

Vierailija
41/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut enää olla kyseisen ihmisen kanssa.

Vierailija
42/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksipuolisia nämä vastaukset.

Toinen on syyllinen ja eron syy, omassa toiminnassa ei nähdä mitään virheitä.

Aika lapsellisesti ajateltu kun tänne kumminkin kirjoittaa vaan se toinen osapuoli, ei näitä kommentteja täällä yhdessä kirjoitella.

Sivusta, juurikin niin.

Jos toinen haluaa usein ja kinkyä seksiä ja toinen kerran kuussa pimeässä lähetyssaarnaajaa, niin kummassa on vika? Ei kummassakaan ole vikaa. Ollaan vain epäyhteensopivia. Kysyttäessä kumpikin kertoo eri puolen samasta tarinasta. Toinen sanoo toista epäseksuaaliseksi lahnaksi ja toinen taas toista kyltymättömäksi pervoksi. Silti ei kumpikaan ole mitenkään virheellinen. Suhde vaan ei erojen vuoksi toimi.

Toisaalta sitten taas on sellaisia vikoja/virheitä, joissa ”syyllisyys” on yksiselitteisesti toisen. Jos on mielenterveys- tai päihdeongelmaa, väkivaltaa tms, niin näissä syypää on aina tasan tarkkaan määriteltävissä. Uhrin syyllistäminen on sairasta; kaasuvalottamista ja vastaavaa manipulointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyys. Hän opiskeli monen sadan kilometrin päässä, ja ei siitä etäsuhteesta mitään tullut.

Vierailija
44/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso petti exänsä kanssa ja olis halunnut pitää meidät molemmat.

Vierailija
45/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ja valehtelu

Oli lähes koko ajan pahalla tuulella, suuttui helposti

Oletti, että naisen tehtävä on palvella miestä

Ei kiinnostunut tekemään mitään yhdessä, halusi vain pelata pleikkaa ja katsoa telkkaria

Lisäksi oli itsekäs sängyssä

Sotkuinen

Nämä kaikki siis samassa miehessä, jälkikäteen ihmettelen miksi en jättänyt jo paljon aiemmin. Mies vielä piti itseään erittäin hyvänä saaliina.

Vierailija
46/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero nyt käynnissä 20 v liiton jälkeen , mies ilmoitti haluavansa erota ja samalla listasi syyt eli mitä vikoja minussa on eli:

Petti minua, Koska olen valju kammarissa, en käytä kaali ma don laitteita ja hepeneitä, en ihaile ja kehu häntä riittävän usein, en ilahdutta häntä riittävästi, mies haluaa alkaa harrastamaan (enteitä mitä mutta koskaan en ole rajoittanut ), en kuulemma tarjoa parisuhdetta jota etsii, olen liian hiljainen ( eli en pälätä koko ajan), mies haluaa alkaa sosiaaliseksi (en ole koskaan rajoittanut).

Tässä nyt olen kolmen lapsen kanssa ihmeissäni että mitä ihmettä?

Kuulostaako miehen puheet normaaleilta ? Mies sanoi että nyt siis rakkaus loppu ja ero , rakkaus ei voi kuulemma palata. Kieltää toisen naisen, kuulemma rakkaus minuun loppui viime talvena.

Kuulostaa ihan normaalilta siinä mielessä, etten itsekään jäisi suhteeseen, jossa noita asioita ei ole. Hyvää, kinkyä seksiä pitää olla runsaasti, myös kauniita sanoja ja ihailua tarvitaan. Ja aikaa harrastuksille, totta kai.

Se tietysti on yllättävää, jos mies ei noita millään lailla ottanut puheeksi aikaisemmin.

Mistä miinukset tälle viestille? Onko joku muka eri mieltä tulkinnastani?

Vierailija
47/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli huonoa. Naisen lahnailua jaksoi sen kaksi vuotta lähinnä, koska oma itsetuntoni oli tosi huono, kun aloimme seurustella. Onneksi ymmärsin lopulta, että ansaitsen parempaa.

Vierailija
48/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli, oli kontrollinhakuinen. Seksiä liian harvoin ja sekin tylsää. Ja nainen olen itse.

Vierailija
49/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut kahdesta alkoholistista. He eivät olleet alkoholisteja suhteiden alussa, enkä minä ollut syy juomiseen. Varmaan tekosyy kuitenkin, niitähän alkoholisteilla riittää aina, vaikka luulisi raitistuvan kun se tekosyypuoliso lähtee. Toinen lihotti itseään kymmenen kiloa harkinta-aikana pelkällä viinalla.

Oli kyllä jännä se juomisen dynamiikka; mitä enemmän miehet joivat, sitä vähemmän minua kiinnosti edes muodollinen punaviini ruuan kanssa. Kun huomaa miten ikävästi se toisen luonteeseen ja käytökseen vaikuttaa, ei halua itselleen käyvän niin.

Nyt olen vapaa, raitis, onnellinen ja hyvissä väleissä kaikkien niiden kanssa, joista känniurpot minut erottivat. He taas ovat kateissa omalta suvultaankin. Häpeävät, ehkä.

Vierailija
50/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erottiin. Siinä oli kysymys kumpi ehtii. Itse en tee hätiköityjä päätöksiä.

Vierailija
51/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta valehtelun takia. Milloin valehtelua juomisesta tai peliriippuvuudesta tai syistä miksi ei halua suhteen etenevän. Yhtä kaikki valhe on ollut aina takana.

Vierailija
52/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovittu yhteen. Liian erilaiset luonteet ja kiinnostuksenkohteet. Meistä olisi tullut hyviä ystäviä mutta emme sovi parisuhteeseen. Eron jälkeen ei jäänyt ystävyyttäkään. Harmittaa.

Aina naurattaa kun naiset luulee että miehet kaipaisi heitä ystävinä.

Ai. Mä sain just kaverikortin mieheltä, jonka kanssa kävin ulkona. Olisi oikeasti tykännyt pitää mut kaverina vaikka ei suhdetta halunnutkaan (toisin kuin minä).

Miehet ei katsos ole mikään identtisesti ajatteleva joukko, kuten ehkä kuvittelit.

Eri

Jep, mua naurattaa nämä yleistykset että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Olen ihan kivannäköinen sinkkunainen ja saanut kaverikortin viime vuosien aikana viideltä mieheltä, joihin siis itse olen ihastunut mutta he ilmoittivat että haluavat hengailla vain ystävinä. Neljän kanssa ystävyys onkin säilynyt ja näemme edelleen, yksi jäi elämäntilanteesta johtuen hiljalleen pois kuvioista.

Vierailija
53/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kysy ex-vaimoltani, koskaan en saanut vastausta.

Vierailija
55/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksipuolisia nämä vastaukset.

Toinen on syyllinen ja eron syy, omassa toiminnassa ei nähdä mitään virheitä.

Kysyttiin erojen syitä ja täällä on nyt jättäjät äänessä. Totta kai he näkevät vikoja toisessa, eiväthän he muuten olisi suhdetta halunneet päättääkään? Varmasti jätetyllä olisi erilainen tarina.

Vierailija
56/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laittamani ruoka oli aina vääränlaista, en jaksanut olla rankan fyysisen työpäivän jäljeen lenkkikaveri, olin tyytyväinen vähään enkä aina etsinyt parempaa. En ollut edustusvaimotyyppiä herra Johtajalle.

Vierailija
57/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei enää välittänyt minusta. +20v suhde. Aikani yritin puhua niin kuulemma nalkutin. Sitten otin eron.

3v suhde päättyi alkoholiin.

6kk suhde peliriippuvuuteen.

Vierailija
58/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antanut suuseksiä.

Vierailija
59/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ex Alkoholisti, joka muka aina oikeassa

2. Ex Koska en halunnut olla taloudellisesti riippuvainen

Onnellisempi nyt köyhänä. Silti varaa tehdä reissata yms ihan yksin ja kaikkea on mitä tarvitsen.

Vierailija
60/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän