Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä sinä erosit kumppanistasi?

Vierailija
17.06.2020 |

Tai minkä takia sinusta erottiin?

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyin, mies piti minua itsestäänselvyytenä. Näpäytykseksi jätin hänet.

Vierailija
22/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin vuoksi. Lopussa seksiä oli enää kerran viikossa, ja se ei riitä minulle.

Nainen yllättyi, mutta se on vain merkki siitä, ettei hän suhteen alussa kuunnellut ollenkaan, kun kerroin, minkälainen suhde minulle käy ja minkälainen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero nyt käynnissä 20 v liiton jälkeen , mies ilmoitti haluavansa erota ja samalla listasi syyt eli mitä vikoja minussa on eli:

Petti minua, Koska olen valju kammarissa, en käytä kaali ma don laitteita ja hepeneitä, en ihaile ja kehu häntä riittävän usein, en ilahdutta häntä riittävästi, mies haluaa alkaa harrastamaan (enteitä mitä mutta koskaan en ole rajoittanut ), en kuulemma tarjoa parisuhdetta jota etsii, olen liian hiljainen ( eli en pälätä koko ajan), mies haluaa alkaa sosiaaliseksi (en ole koskaan rajoittanut).

Tässä nyt olen kolmen lapsen kanssa ihmeissäni että mitä ihmettä?

Kuulostaako miehen puheet normaaleilta ? Mies sanoi että nyt siis rakkaus loppu ja ero , rakkaus ei voi kuulemma palata. Kieltää toisen naisen, kuulemma rakkaus minuun loppui viime talvena.

Kuulostaa ihan normaalilta siinä mielessä, etten itsekään jäisi suhteeseen, jossa noita asioita ei ole. Hyvää, kinkyä seksiä pitää olla runsaasti, myös kauniita sanoja ja ihailua tarvitaan. Ja aikaa harrastuksille, totta kai.

Se tietysti on yllättävää, jos mies ei noita millään lailla ottanut puheeksi aikaisemmin.

Vierailija
24/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovittu yhteen. Liian erilaiset luonteet ja kiinnostuksenkohteet. Meistä olisi tullut hyviä ystäviä mutta emme sovi parisuhteeseen. Eron jälkeen ei jäänyt ystävyyttäkään. Harmittaa.

Vierailija
25/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovittu yhteen. Liian erilaiset luonteet ja kiinnostuksenkohteet. Meistä olisi tullut hyviä ystäviä mutta emme sovi parisuhteeseen. Eron jälkeen ei jäänyt ystävyyttäkään. Harmittaa.

Aina naurattaa kun naiset luulee että miehet kaipaisi heitä ystävinä.

Vierailija
26/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin epäsopivin pari ikinä eikä oikeasti toisistamme kiinnostuneita edes. Meitä ei yhdistänyt yhtään mikään eikä voitu keskustella yhtään mistään. Olen itse ollut aina ns kympin tyttö ja opiskellut pitkälle, miehen yleissivistys taas oli täysin nolla enkä ymmärrä millä oli peruskoulunsa läpäissyt. Ainoa mistä tiesi jotain oli jääkiekko.

Hän ei myöskään halunnut ikinä tehdä mitään eikä oikeastaan lähteä kotoakaan minnekään, saati että meille olisi joskus saanut tulla vieraita. Marisi sitten jos minä lähdin jonnekin ja soitteli jatkuvasti perään, että olenhan tulossa jo pian kotiin. Ei osallistunut arjessa mihinkään tai tehnyt mitään kotitöitä, makasi vain sohvalla tuijottamassa telkkaria töiden jälkeen ja odotti passaamista. Loukkaantui kaikesta pienimmästäkin huomautuksesta ja kantoi vuosikausien kaunaa jokaisesta sanomastani asiasta, aina nosti samat esiin kun halusi jostakin valittaa. Ja valittaa sitten kyllä jaksoikin.

Myös seksissä oli ehkä maailman tylsin ja estoisin. Ei halunnut katsoa eikä koskea ja vaivautui vain kahteen eri asentoon, aina pelkästään sängyssä. Lisäksi kaikenlainen muu hellyys oli mielestänsä täysin turhaa. Kehumaankin vaivautui vain itseään, usein. Kehuskeli siis oikeasti itseään, mikä oli oikeasti niillä resursseilla vähän hassuakin, koska hän ei ollut mitenkään hyvännäköinen: lyhyt, pullea, pienisilmäinen, isonenäinen, huonoihoinen (todella paha akne ja sen jättämiä isoja arpia), huonoryhtinen, tyylitajuton. Jotenkin vain vissiin ihan oikeasti näki itsensä peilistä tosi upeana ja viittasi komeuteensa faktan lailla.

Miksi ikinä alennuin olemaan vuosia tuon nolostuttavan riippakiven kanssa? Koska luulin etten saa ketään muutakaan ja nuorena mukamas piti jonkun kanssa olla. Kun tajusin että yksinkin on parempi, erosin. Olin oikeassa, yksin on ollut todella paljon parempi elämä.

Vierailija
27/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä sain just kaverikortin mieheltä, jonka kanssa kävin ulkona. Olisi oikeasti tykännyt pitää mut kaverina vaikka ei suhdetta halunnutkaan (toisin kuin minä).

Miehet ei katsos ole mikään identtisesti ajatteleva joukko, kuten ehkä kuvittelit.

Eri

Vierailija
28/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai minut harkitsemaan päivittäin itsemurhaa elämänkriisin keskellä poissaolollaan.

Vierailija
29/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä sain just kaverikortin mieheltä, jonka kanssa kävin ulkona. Olisi oikeasti tykännyt pitää mut kaverina vaikka ei suhdetta halunnutkaan (toisin kuin minä).

Miehet ei katsos ole mikään identtisesti ajatteleva joukko, kuten ehkä kuvittelit.

Eri

Jos on jo antanut pakit, niin vaikuttaisi ehkä turhan tylyltä toivottaa toinen vain huitsin kuuseen. Kohtelias mies yrittää lieventää naisen mielipahaa miten parhaiten taitaa. Pari kertaa olisi saattanut oikeasti jopa suostua tapaamaan sinut "ystävänä" ennen lopullista feidaamista.

Sama

Vierailija
30/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai minut harkitsemaan päivittäin itsemurhaa elämänkriisin keskellä poissaolollaan.

Siis hetkinen, harkitsit itsemurhaa siksi, että joku ihminen ei ollut paikalla juuri silloin kun sinä olisit sitä halunnut? Taidat olla yhä sinkku..

Vierailija
31/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valehtelu. (+pettäminen)

Vierailija
32/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Jos on jo antanut pakit, niin vaikuttaisi ehkä turhan tylyltä toivottaa toinen vain huitsin kuuseen. Kohtelias mies yrittää lieventää naisen mielipahaa miten parhaiten taitaa. Pari kertaa olisi saattanut oikeasti jopa suostua tapaamaan sinut "ystävänä" ennen lopullista feidaamista.

Sama

Ei, vaan hän oli alun perin kuvitellut meidän olevan kaveripohjalla ja mun käsitys tuli hänelle yllätyksenä. Oli aidosti pahoillaan etten halunnut jatkaa kavereina kun tilanne selvisi.

33/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiseksi vei voiton minusta. 

Vierailija
34/221 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei luottanut minuun lainkaan, vaikka aina kuuntelin ja yritin ymmärtää. Lopulta se johti väkivaltaisuuteen hänen taholtaan Silloin päätin, että saa riittää.

Vierailija
35/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni suurin virhe oli mennä naimisiin. Rakastin koko ajan toista naista. Erosin, ja sain hänet jonka alunperinkin halusin.

Vierailija
36/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksipuolisia nämä vastaukset.

Toinen on syyllinen ja eron syy, omassa toiminnassa ei nähdä mitään virheitä.

Vierailija
37/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jaksoi aina kritisoida minussa kaikkea. En koskaan tehnyt mitään oikein. Ensin luulin että minun pitää muuttua. Lopulta olin vain oma itseni, jolloin mies ilmoitti ettei jaksa. Oikeasti hänellä on todella paljon ongelmia oman lapsensa kanssa. Ensimmäiset puoli vuotta oli tosi ihanaa, mutta hän stressasi aina kun lapsi tuli kylään.

Nyt hänellä on vissiin joku uusi, jota pitää hehkuttaa ihan Facessa. Minulle hän aina sanoi ettei siedä moista esittämistä. Siinä saa nainen lopuksi tehdä kaikki hänen mukaansa.

Vierailija
38/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksipuolisia nämä vastaukset.

Toinen on syyllinen ja eron syy, omassa toiminnassa ei nähdä mitään virheitä.

Aika lapsellisesti ajateltu kun tänne kumminkin kirjoittaa vaan se toinen osapuoli, ei näitä kommentteja täällä yhdessä kirjoitella.

Vierailija
39/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuurijuoppo ja sen takia hyvin epäluotettava. Lisäksi hän oli ilkeä ja käänsi mustan valkoiseksi ja päinvastoin. Erosin kunhan lapset kasvoivat sen verran isoiksi ettå isän tapaamiset eivät olleet liian iso turvallisuusriski. Pieni lapsi ja baariin häipynyt isä on huono yhdistelmä. Valvottuja tapaamisia ei olisi saanut koska isä oli paperilla ihan Ok nuhteeton kansalainen muutamaan rattijuopumustuomiota lukuun ottamatta.

Vierailija
40/221 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen väkivalta. Aloin pelätä jopa henkeni puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi