Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä sinä erosit kumppanistasi?

Vierailija
17.06.2020 |

Tai minkä takia sinusta erottiin?

Kommentit (221)

Vierailija
101/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies paljastui juopoksi pukiksi jolle kelpasi reikä kun reikä. Epäili jatkuvasti että minulla on muita miehiä, itse vonkasi työkavereita, kavereiden exiä jne. Valehteli kaikesta mahdollisesta, ihan pienistäkin asioista. Minua syytti hulluksi ja mustasukkaiseksi kun jäi kiinni valheista. Eniten ällötti se, että mies altisti minut taudeille kun kävi pamputtamassa ties ketä.

Ja ennenkuin joku nyt tulee ilkkumaan että mitäs annoit j ännämiehelle, niin mistään ei olis voinut päätellä kyseisen tyypin todellista luonnetta silloin kun hänet tapasin.

Vierailija
102/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä erosin kun osoittautui skitsofreniaa sairastavaksi huumepsykoosia sairastavaksi mielisairaalassa viikoittain ravaavaksi sossupummiksi ja peliriippuvaiseksi. Käytti kahdeksaa huumetta ja on patologinen valehtelija huijaten henkilöllisyydestään lähtien. Älkää ikinä ottako miestä ns. Sika säkissä-tyylillä sillä tämä sika vainonnut minua eron jälkeen vuosia lähestymiskiellosta huolimatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti ettei koskaan enää halua asua kenenkään kanssa yhdessä. En halunnut roikkua kiinni miehessä jonka kanssa asuimme eri paikkakunnilla eikä yhteistä tulevaisuutta ollut, vaikka mies olisikin halunnut pysyä yhdessä. Mies oli muutenkin todella kangistunut omiin vanhoihin tapoihinsa. (Oli minua 14 vuotta vanhempi.)

Nykyään asun yhdessä oman ikäiseni miehen kanssa ja olen paljon tyytyväisempi. Olen iloinen, että uskalsin lähteä tuosta edellisestä keskinkertaisesta suhteesta.

Vierailija
104/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä listaa kun lukee, niin kuolee halut ikinä lähteä yhteenkään parisuhteeseen, voi helvetti sentään :D

Vierailija
105/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vuosikausia jatkunut alkoholismi. Sen jälkeen olenkin pysytellyt yksin, jo 10 vuotta.

Vierailija
106/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakastanu mua. Ei koskaan rakastanut. Olin itse niin sokea etten halunnut nähdä totuutta ja traumalapsuuteni vuoksi myös.

Siitä tuli sellainen elämä.

Ensin olin tosi katkera ja syytin kaikesta exää. Vuosia kului ja eheydyin vähäsen jolloin aloin ymmärtämään oman vastuun kaikesta tapahtuneesta.

Mahdollistin kaiken olemalla lapanen.

Tunnustan.

Tottakai olen pettynyt siihen kuinka hän surutta teki niinkuin teki. Mennyttä en voi muuttaa. Ainoastaan tulevaisuuden.

Olisiko ollut liikaa vaadittu että olisi edes välittänyt musta? Se sattuu kaikista eniten. Jos olisi välittänyt niin olisi lopettanut meidän "suhteen".

Nyt nautin omasta elämästä ja aikuistuneiden lasten elämästä.

Parhaat palat vielä edessä!

Vierailija
107/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten naisten ihmistuntemus on luokkaa nolla.

Miehenä tästä ketjusta on saanut hyvät naurut.

Vierailija
108/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tätä listaa kun lukee, niin kuolee halut ikinä lähteä yhteenkään parisuhteeseen, voi helvetti sentään :D

Tätä listaa kun lukee, niin miettii miten huono täytyy olla kelpaamattomana miehenä

Vierailija
109/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui joka päivä toisten naisten ulkonäköä.. kehui kyllä minuakin. Mustasukkainen ja pihi. Asuttiin eri paikkakunnilla, mutta aina melkein tavattiin hänen luonaan. Äkkipikainen ja kateellinen toisille..toisaalta kuvitteli, että kaikki hänelle kateellisia. Ahkera oli kyllä muuten ja seksi toimi.. Liian kauan kattelin tota silti 😖

T: N38

Vierailija
110/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan halunnut parisuhteeseen vaan löytää Sen Oikean miehen.

Vierailija
111/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä listaa kun lukee, niin miettii miten huono täytyy olla kelpaamattomana miehenä

Ei se niin mene. Tuollainen asenne vain ei vetoa naisiin. Jos itse ei epäile, etteikö kelpaisi, niin kelpaisi. Ja se ei siis ole = mies on surkeaksi paljastuva renttu.

Vierailija
112/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivalta ja mielenterveysongelmat

Vierailija
113/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäistä poikaystävää jättivät minut, ensimmäinen sen jälkeen, kun oli vienyt neitsyyteni ja toinen jätti sanoilla "musta tuntuu, ettei sua enää kiinnosta, mitä mulle kuuluu". Juu, muuten vaan ajoin kahdesti viikossa hänen luo toiseen kaupunkiin ja sumplin elämääni oman työn ja hänen menojen välillä 4 kuukautta.

Mutta itse erosin edellisestä miehestä sen takia, että ei vaan kemiat kohdanneet. Hän oli jotenkin kauhean sulkeutuneen oloinen, eikä hänen kanssaan onnistunut ihan normaali jutustelu ollenkaan. Kaiken asian sai lypsämällä lypsää ulos, enkä siltikään päässyt selvyyteen, mitä äijän päässä liikkuu. Suurempi asia oli se, että seksissä mies ei juuri koskaan tehnyt aloitetta. Tai teki aloitteen, mutta sitten loppuhomma jäikin täysin minun kontolle. Itse en ole tähänkään päivään mennessä lauennut seksin aikana kenenkään kanssa (yhdyntä, sormetus, mitä näitä nyt on), mutta hänen kanssaan koko homma oli vaan niin huonoa. Vaihtoehtona oli joko tyytyä onnettomaan loppuelämään, tai vaihtaa miestä. Nykyään molemmat olemme tahoillamme pitkässä ja kestävässä parisuhteessa, joskin olen kuullut, että tämä äijä on omassa suhteessaan melkolailla tossun alla.

Vierailija
114/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin ja seksi oli surkeaa. Yritin opastaa ja näyttää kädestä pitäen mitä tehdä mutta kun toinen osaa haparoiden kolme asentoa ja kestää max 5min niin ei kiitos.

Viimeinen niitti oli kun rakastuin uuteen työkaveriin. Nyt tämän miehen kanssa yhdessä 5v ja elämäni paras päätös dumpata tuo lapatossu-ex.

Hänen uudet suhteet kestäneet pari kuukautta eli ilmeisesti ei muutkaan naiset oo jaksaneet opettaa.

Vierailija
115/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin mene. Tuollainen asenne vain ei vetoa naisiin. Jos itse ei epäile, etteikö kelpaisi, niin kelpaisi. Ja se ei siis ole = mies on surkeaksi paljastuva renttu.

En epäillyt ennen kuin vuosien saatossa todellisuus kertoi, että en kelpaa.

Vierailija
116/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli itseään täynnä oleva besserwisser. Luuli että hyvä ammattinimike tekee hänestä jotenkin erityisen naisena. Ei tee. Useita kertoja kihloissa ja naimisissa. Materialisti, tarve esittää.

Vierailija
117/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin ja seksi oli surkeaa. Yritin opastaa ja näyttää kädestä pitäen mitä tehdä mutta kun toinen osaa haparoiden kolme asentoa ja kestää max 5min niin ei kiitos.

Viimeinen niitti oli kun rakastuin uuteen työkaveriin. Nyt tämän miehen kanssa yhdessä 5v ja elämäni paras päätös dumpata tuo lapatossu-ex.

Hänen uudet suhteet kestäneet pari kuukautta eli ilmeisesti ei muutkaan naiset oo jaksaneet opettaa.

Oliko osaamattomuus seksissä ainoa vika?

Vierailija
118/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne tyhmiä kirjoitti:

Huomaan että miesten syyt jättää nainen on useimmiten seksin pihtaaminen , tai jotain muuta seksiin liittyvää ja naisilla taas ihan järkeviä syitä miksi suhde on loppunut.

Tyhmät miehet ymmärtäkää , että siihen pihtaamiseen on syy!

Olet muuttunut naisen silmissä epäviehättäväksi joko ulkoisesti tai sitten syy on käytöksestä.

Olisi kiva tietää ihan suoraan jos siitä pihtailu johtuu. Kannattaisi keskustella asiasta miehen kanssa että miksi näin on. Ei miehet edelleenkään ajatuksia lue.

Vierailija
119/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kauheita kumppaneita teillä!

Olkaa valikoivampia. Arvostavaa itseänne.

Esim toi 10-tyttö ja erittäin tyhmä ja yksinkertainen, laiska mies. En käsitä, että ylipäätään huolittiin täysin erilainen tyyppi kumppaniksi kuin itse?

Olen eri, mutta itse ajattelin silloin nuorena, että en halua tuomita ketään. Ajattelin, että jokaisessa on jotain hyvää ja kyllä se muuttuu kun mä rakastan sitä ym. paskaa!

Noh, enää en ole niin hölmö kuin nuorena. Rima on noussut todella korkealle ja voin mainiosti olla ihan yksinkin, mieluummin kuin huonon miehen kanssa.

Vierailija
120/221 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sekaisin ja lähdin. Harmittaa nyt, kun en ole enää sekaisin.

Voisiko olla mahdollista palata takaisin?