Riskiryhmäläiset, vältteletkö vielä kaupassakäyntiä tms?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Mä vastasin tähän jo kerran. Mihin se ketju häipyi?
Mikä ketju? Minä en ole ainakaan tehnyt muita aloituksia kuin tämän.
ap
Välttelen. Entä ap, oletko riskiryhmää ja vältteletkö?
Välttelen, mutta käyn. Olen siis jonkinlaisessa välitilassa - inhottaa käydä ja yritän käydä harvoin ja nopeasti ja sellaiseen aikaan, kun olisi mahdollisimman vähän ihmisiä, mutta kyllä minä siellä käyn.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja välttelen. Olen turhautunut siihen kun ympäristöstä tulee viestejä, että koronaa ei enää ole.
ap
Välttelen, kerran viikossa kotiinkuljetus.
En. Kunhan juon tämän olueni loppuun tässä terassilla niin poikkean kauppaan.
En ole koko elämäni aikana vältellyt. Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja välttelen. Olen turhautunut siihen kun ympäristöstä tulee viestejä, että koronaa ei enää ole.
ap
Turhauttavatko muutkin positiiviset asiat sinua? Kannattaa tutkiskella, mistä se johtuu. Ei nimittäin ole kovin tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Turhauttavatko muutkin positiiviset asiat sinua? Kannattaa tutkiskella, mistä se johtuu. Ei nimittäin ole kovin tervettä.
Minua turhauttaa ihmisten älyllinen epärehellisyys.
Joo välttelen vaikka en edes itse ole varsinaisesti riskiryhmää vaan heitä on lähipiirissä. Käyn kaupassa kerran viikkoon/kahteen ja silloin haen vain tuoretuotteita ja muut tulee sitten kotiinkuljetuksella kerran kuukaudessa.
Itseasiassa tämä korona-aika opetti mulle hirvittävän mieluisan tavan hoitaa kaupassakäynnit ja näin aion toimia jatkossakin ihan aina. Aikaa ei tuhraannu turhaan eikä myöskään rahaa kulu turhiin heräteostoihin jonkun ohimenevän mieliteon takia.
Samalla olen saanut vieroitettua itseni myös päivittäisistä noutokahveista ja -salaateista eikä ole ajatustakaan palata näihin tapoihin enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minua turhauttaa ihmisten älyllinen epärehellisyys.
Täällä on ollut viimeisin todettu koronatartunta huhtikuun alkupuolella. Olenko siis älyllisesti epärehellinen, jos sanon, että tällä alueella ei ole koronaa ainakaan todennetusti? Ja pitäisikö minun siis edelleen lukkiutua kotiin "varmuuden vuoksi"?
Et ilmeisestikään asu pääkaupunkiseudulla. Olen riskiryhmää ja kyllä välttelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kommentti on vailla mitään järkeä ja logiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelisin?
Mietipä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Joo välttelen vaikka en edes itse ole varsinaisesti riskiryhmää vaan heitä on lähipiirissä. Käyn kaupassa kerran viikkoon/kahteen ja silloin haen vain tuoretuotteita ja muut tulee sitten kotiinkuljetuksella kerran kuukaudessa.
Itseasiassa tämä korona-aika opetti mulle hirvittävän mieluisan tavan hoitaa kaupassakäynnit ja näin aion toimia jatkossakin ihan aina. Aikaa ei tuhraannu turhaan eikä myöskään rahaa kulu turhiin heräteostoihin jonkun ohimenevän mieliteon takia.
Samalla olen saanut vieroitettua itseni myös päivittäisistä noutokahveista ja -salaateista eikä ole ajatustakaan palata näihin tapoihin enää.
Yrittäjien lahjomat puolueet varman kohta pakottavat etätöistä takaisin töihin (Eli poistavat etätyösuosituksen), jotta ihmiset tuhlaisivat rahansa kahviloihin ja heräteostoksiin. Ihan pimeetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niinpä! Tämän totesin taas pari päivää sitten R-kioskilla. Ihmiset pitivät turvavälit, paitsi yksi hätähousu mieshenkilö, joka ihmetteli välejä ja tunki lähelle, kun eihän koronaa enää ole! Sai kyllä jonolta valistusta asiasta.
En oo vältellyt mitään koko aikana.
Mulla ainakin jo lopahti mielenkiinto koronaa kohtaan. Tiedän että ei saisi näin sanoa ja joo.... mutta niin nyt silti kävi. En jaksa oikein miettiä koko hommaa.
Joo.
Mä vastasin tähän jo kerran. Mihin se ketju häipyi?