Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka irtosi

Vierailija
16.06.2020 |

Mulle asetettiin reilu 2 viikkoa sitten kuparikierukka. Nyt tänään suihku jälkeen tunnustellessani lankoja ensimmäisen kerran, totesin että tässä on nyt kyllä jotain pielessä ja pian mulla oli koko kapistus kämmenellä. Miten tämä on mahdollista?

Alusta asti ihmettelin kun mua varoitettiin kovista kivuista ja runsaista vuodoista, kun mulla ei ollut kumpaakaan näistä oireista. Onko mahdollista ettei kierukka olekaan ollut kunnolla paikallaan (sain kyllä ultrakuvan muistoksi missä se näkyy juuri oikealla paikallaan).

Voiko kierukka irrota näin helposti? En ole harrastanut seksiä tai käyttänyt kuukuppia kierukan asetuksen jälkeen (ohjeiden mukaisesti). Tämä oli ensimmäinen kerta kun edes kokeilin lankoja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista. Joillain se vain haluaa tulla ulos sieltä. Riippuu myös laittajasta. Jotkut laittavat huonommin. Todella harmillista. :/ Soitapa huomenna uusi asetusaika tai aika toisen ehkäisyn valintaan. Sillä välin muista kondomi.

Vierailija
2/2 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kuparikierukka yli 20 vuotta ja kaikista eniten vaikuttaa asennuksen laatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla