Miten laittaudutte lenkille?
Meikkaatteko ja laitatteko hiukset? Haluan näyttää hyvältä lenkkeillessäni miehen kanssa.
Kommentit (60)
Se onkin kaunista, kun ripsarit ynnä muut valuu pitkin poskia hikipisaroiden mukana. Jos taasen lenkillä ei tule hiki, se on vain löntystelyä.
Alapeukuttajilta pyytäisin perusteluita sille, että mitä väärää on meikata lenkkiä varten. Vai oletteko vain eri mieltä asiasta?
Laitan meikit, rakennekynnet ja hiusten pidennykset aina lenkille lähtiessäni.
No moni väittää et suomes pitää päälle pukee merkit ennenkö voi lähtee,naama,pakkeloida.Merkki kengät jne.Usas tavalline tpaita joggarit new yorkissa puistoon juoksee..siel varmaan naurettas meille :)))) ,, kaunis on aina se ihminen..oli pääl vaikka jätesäkki.Rumat vaatteilla koreilee sanonta.Tää lähtee koirani kaa meikittä,rönttävaatteet(koirankusetus vaatteet) päällä.Koiran kanssa voi käydä mitä tahaan.Aamulenkki,>kahvit >pue >mee..
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajilta pyytäisin perusteluita sille, että mitä väärää on meikata lenkkiä varten. Vai oletteko vain eri mieltä asiasta?
Koska sinne mennään hikoilemaan, niin mitä ihmeen järkeä meikata silloin. Töistä tullessani pesen heti naamani ennen lenkille lähtöä. Haluan, että naama on puhdas ja saa hiloilla ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väärää, mutta onhan se äärimmäisen typerää. Jo ihan sen takia, että normaalisti lenkillä hikoaa ja sen jälkeen mennään suihkuun. Mikä idea on meikata, kun hetken päästä pesee kuitenkin meikit pois?
Lenkkeilen metsässä koirieni kanssa, joten laitan värikkään paidan (talvella värikkään pipon ja heijastinliivin), ettei minua ammuta peurana/hirvenä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lenkille lähtöä naama pestään hyvin kaikista meikeistä .
Sama täällä. Naama puhtaana lähdetään lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Kireät pyöräishortsit ja ylipieni t-paita. Mustat arskat. Hikipanta.
m45
Mä otan vielä vyölaukun.
M46
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Lenkkeiletkö oman miehesi kanssa?
Olen sinkku ja jos lähden lenkille, niin en kyllä mitään laittautumista sitä varten tee. Aamulla tietysti meikkaan.
Oman miehen kanssa. Yhdessä vuodesta 2009. Mies ei ole ikinä nähnyt mua ilman meikkiä tukka sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väärää, mutta onhan se äärimmäisen typerää. Jo ihan sen takia, että normaalisti lenkillä hikoaa ja sen jälkeen mennään suihkuun. Mikä idea on meikata, kun hetken päästä pesee kuitenkin meikit pois?
Mikä idea on meikata muutenkaan? Muiden ihmisten takia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku ja jos lähden lenkille, niin en kyllä mitään laittautumista sitä varten tee. Aamulla tietysti meikkaan.
Oman miehen kanssa. Yhdessä vuodesta 2009. Mies ei ole ikinä nähnyt mua ilman meikkiä tukka sekaisin.
Tuota et usko itsekään. Tai sitten teillä on platoninen kulissisuhde, jossa ei jaeta normaalia arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet ihmiset meikkaavat ihan itsensä takia, jos meikkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? Ei kuulosta ihan terveeltä meiningiltä.
Laittaudun kuten kaikki muutkin naiset. Pinkki toppi ja mustat böxyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten niin tietysti aamulla meikkaat? Minä en meikkaa koskaan, kun ei ole tarvetta.
:D Varmaan oman mieheni mielestä ei olisikaan tarvetta, mutta tykkään laittautua. Meikkaan maltillisesti, mutta joka aamu, koska se kuuluu rutiineihini ja on joka-aamuinen ns. rentouttava hetkeni.
Mitä iho tykkää, kun aina on meikkiä naamalla?
Ap vastailee että iho voi loistavasti kun käyttää oikeita tuotteita ja puhdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkille? Ei kuulosta ihan terveeltä meiningiltä.
Oletko asunut ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten niin tietysti aamulla meikkaat? Minä en meikkaa koskaan, kun ei ole tarvetta.
:D Varmaan oman mieheni mielestä ei olisikaan tarvetta, mutta tykkään laittautua. Meikkaan maltillisesti, mutta joka aamu, koska se kuuluu rutiineihini ja on joka-aamuinen ns. rentouttava hetkeni.
Mitä iho tykkää, kun aina on meikkiä naamalla?
En nuku meikit naamassa. Ihoni voi oikein hyvin, kiitos kysymästä. Luultavasti nyt kesällä paremminkin jopa, koska käytän aurinkosuojan lisäksi spf-kertoimen sisältävää bb-voidetta.
Ennen lenkille lähtöä naama pestään hyvin kaikista meikeistä .