Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tunnetteko alemmuutta verratessanne itseänne instabeibeihin?

Vierailija
16.06.2020 |

Ei kannattaisi. Miehenä minua häiritsee instassa sellainen kotikutoisuus ja halpuus. En ole nähnyt yhtäkään seksikkääksi tarkoitettua instagram-kuvaa, jossa nainen näyttäisi tasokkaalta. 20-30 vuotta sitten oli aivan eri tilanne, kun netissä näkyi lähinnä ammattikuvaajien ottamia kuvia ammattilaisten meikkaamista ja pukemista ammattimalleista.
Nykyiseen demokraattiseen aikaan kai kuuluu eetos, että kaikki voivat olla kauniita ja seksikkäitä, ja tätä sitten tuodaan julki instassa. Ikävä totuus vain on se, että suurin osa naisista EI ole kauniita, eivätkä he osaa pukeutua, meikata tai kuvata itseään kovin imartelevasti. Lähinnä kyse on siitä, että jotkut ovat vain narsistisempia. Nämä kun sitten tyrkyttävät itseään nettirunkkareille, niin ei voi muuta kuin kaiholla muistella menneitä aikoja.
M46

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista tuntee ylemmyyttä heitä kohtaan. Luulevat olevansa jotenkin parempia kuin instabeibit. Vihaajat vihaa.

Käy sääliksi. Mietin, että mitä oikein saavat siitä. Mitään aitoa siinä ei ole. Pysähtynyttä energiaa.

Vierailija
62/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, en todellakaan. Ovat lähinnä huvittavia, sen mitä olen nähnyt kuviaan. Mulla on aikalailla toisenlaiset arvot ja elämänsisällöt kuin itseni puunaaminen. Tykkään enempi heittää repun selkään ja lähteä retkelle ja kuvata mieluummin luontoa kuin omaa pebaani. Muotiryysytkään ei kiinnosta, kirppareilta löytyy kivoja vaatteita tai sitten teen itse. Hiukset saa olla luonnollisena ja naamataulu kans. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos jollekin naiset on kateellisia, niin Sofia Blörfille. Harmistuttavaa kuinka nainen saa elämässä kaiken (luksuselämän, valtakunnallisen huomion) ulkonäöllänsä, onhan se.

Valtakunnallista huomiota suuressa huumejutussa ja rahanpesussa mukana olemisessa. Itse jättäisin tuollaisen huomion väliin, mutta kukin tavallaan. Pidän myös siitä, että minun omalla tilillä on rahaa eikä sitä tarvitse pyytää toisilta.

Vierailija
64/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Olen nuori nainen ja ikäluokkani miehet, jopa ne rumimmat kelpuuttaa vain niitä instabeibejä suhteeseen ja tavallisen naisen vain kertapanoksi. Vanhempaa miestä en halua joten pakko tyytyä ikisinkkuuteen.

Vierailija
65/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka seuraa puolet nuorempia instabeibejä ei voi olla kovin älykäs tai oikeastaan ollenkaan

Vierailija
66/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos jollekin naiset on kateellisia, niin Sofia Blörfille. Harmistuttavaa kuinka nainen saa elämässä kaiken (luksuselämän, valtakunnallisen huomion) ulkonäöllänsä, onhan se.

Mutta kun ei mua kiinnosta luksuselämä ja huomio vaan aito rakkaus ja huomio ainoastaan omalta mieheltä, jos sellaisen joskus saan. Eli voin sanoa että ihan aidosti ja oikeasti en kadehdi.

Oikein, kadehdin ehkä sitä ettei tuhmat tytöt joudu kokemaan koskaan yksinäisyyttä. Mutta toisaalta yksinäisyydessäkin on hyvät puolensa.

Vierailija
67/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, jos haluaisin voisin ottaa vastaavan tyylisiä kuvia mutta en halua enkä näe mitään järkeä esitellä bikineitä/takapuolikuvia kenellekkään millään sivulla. Instabeibet saavat ilmeisesti pyllistelystä palkan, mutta onko takapuolen esittely oikeasti 50e arvoista? tai edes 100e. Mieluummin palkka ihan oikeasta työstä ja mieluummin arvokkaampia valokuvia joissa on enemmän järkeä.

Vierailija
68/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä joku sukupolviero? Minulle olisi kauhistus joutua valtakunnalliseen julkisuuteen. En jaa selfieitä missään nettialustalla, ja pidän yleensäkin asiani omana tietonani mahdollisuuksien mukaan, 

Ilmeisesti parikymppiset todellakin haluavat "julkkiksiksi", ihan sama millä avuilla?

t. 48v.

Vierailija
69/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista tuntee ylemmyyttä heitä kohtaan. Luulevat olevansa jotenkin parempia kuin instabeibit. Vihaajat vihaa.

Niin. En vihaa, mutta pidän isompana meriittinä yliopistotutkintoa, vakaata asemaa työelämässä ja ennen kaikkea tämän kaiken keskellä tehtyjä lapsia, kuin kiinteitä pakaroita tai tissivakoa uusissa bikineissä. Tää on toki vain mun mielipide.

Vierailija
70/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei mua kiinnosta luksuselämä ja huomio vaan aito rakkaus ja huomio ainoastaan omalta mieheltä, jos sellaisen joskus saan. Eli voin sanoa että ihan aidosti ja oikeasti en kadehdi.

Oikein, kadehdin ehkä sitä ettei tuhmat tytöt joudu kokemaan koskaan yksinäisyyttä. Mutta toisaalta yksinäisyydessäkin on hyvät puolensa.

Tuhma-tyttöydessä on kova hinta, ja kaiken lisäksi epäilen että sisältä ovat oikeasti yksinäisiä. Pintaliito-suhteissa on mukana kuoret vain, ei ihmisen sisin ja sielu. Säälittävää :(

Vierailija
71/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on photoshopattuja kuvia. Kaiken voi siis feikata netissä ja todellisuus on jotain ihan muuta. Ja kaikki tietää tämän, tai ainakin pitäisi tietää. Nyt herääkin kysymys, että miltäs sinä mies 46 vuotta näytät? Oletko komea, lihaksikas, hyvä peppu, 6pack (vatsassa) paksut, pitkät hiukset manbonilla, seksikäs hyvin ajeltu parta ja suuri varustus etumuksessa? Näitä me naiset katsellaan netistä ja niitä miehiä löytyy sieltä pilvin pimein. Ja näitä miehiä me halutaan. Kaiken lisäksi nämä miehet pitävät meitä naisia kauniina. Sinä mies 46v jäät ilman naista, kun ei sinulle mikään kelpaa.

T. Nainen 22v

Mitä minun ulkonäköni tähän kuuluu? En jaa herutuskuvia (tai muunkaanlaisia) itsestäni netissä.

ap 

Koska katsot olevasi asemassa arvostella muiden ulkonäköä, niin tottakai naisia kiinnostaa, että oletko itse täydellinen. Siis muutakin kuin omasta mielestä.

Ja miksi olisin kade jollekin instabeibelle, jonka elämän sisältö on postata omia kuviaan nettiin. Jotka suurimmaksi osaksi on vielä kuvankäsittelyllä muokattuja, osalla tietysti on oma kroppakin saanut jos jonkin moista täytettä ja lisäkettä luonnollisen kauneuden lisäksi. Näitä miehet sitten kuolaa. Tiedättekö te miltä normaali kaunis luomunainen näyttää?

Mitä ihmettä oikein selität? En tietenkään ole täydellinen edes omasta mielestäni enkä varmasti muidenkaan. Juuri sen vuoksi en jaakaan kuviani enkä kerjää muutenkaan huomiota tuntemattomilta. 

Jos minun instagram-tiliäni, jolla ei ole yhtään ainutta kuvaa, alkaa seurata venäläinen nainen, jolla on itsellään lähinnä vessassa otettuja kuvia rintavaostaan, niin enkö saa sanoa häntä halvannäköiseksi ellen itse ole täydellisen komea? En oikein ymmärrä tätä logiikkaasi.

Ja tiedän hyvin miltä luonnollisen kaunis nainen näyttää. Suurin osa instagramissa itseään esittelevistä ei sellaisia ole.

ap

Vierailija
72/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on pelkästään ulkonäkö + mies joka on alkoholisti. Ulkonäkö on muisto vaan 20v päästä. Ei tietääkseni ole kouluttautunut ammattiin tai ainakaan tehnyt ammattinsa mukaisia töitä.

Jos Sofia olisi fiksu, hän lopettaisi pintaliidon, hommaisi töitä esim hyvinvoinnin saralta, hommaisi raittiin ja turvallisen miehen. Menisi naimisiin ja pari lasta. Olisi nelikymppisenä onnellinen perheenäiti, jonka elämä ei perustuisi pelkkään ulkonäköön ja bilettämiseen. Silloin ei pelottaisi, vaikka ulkonäkö menisi.

Nyt hän tekee juuri päinvastoin. Merkkilaukut ja illalliset hienostoravintoloissa tärkeämpiä kuin oman elämän rakentaminen.

Vierailija
73/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen nuori nainen, ihan perusnätti ja ok kroppainen. Tietynlaisella meikillä, kuvakulmilla ja filttereillä näytän perus "instabeibeltä".

Vierailija
74/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo "totuutena" että suurin osa naisista ei osaa meikata, pukeutua yms. Siis häh? Mikä ihmeen muotikonsultti joku 46 v poikamies on ja millä komptetenssilla?

Vierailija
75/75 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kertoo "totuutena" että suurin osa naisista ei osaa meikata, pukeutua yms. Siis häh? Mikä ihmeen muotikonsultti joku 46 v poikamies on ja millä komptetenssilla?

Toki tämä on jossain määrin subkektiivista. Tietenkin tiedän parhaiten itse, mistä pidän ja mista en. Ja minua eivät näkemäni instatyrkyt ole vakuuttaneet pukeutumis-, meikkaus-, eikä varsinkaan valokuvaustaidoillaan. 

Miksi oletat minun olevan poikamies?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi