Naiset, tunnetteko alemmuutta verratessanne itseänne instabeibeihin?
Ei kannattaisi. Miehenä minua häiritsee instassa sellainen kotikutoisuus ja halpuus. En ole nähnyt yhtäkään seksikkääksi tarkoitettua instagram-kuvaa, jossa nainen näyttäisi tasokkaalta. 20-30 vuotta sitten oli aivan eri tilanne, kun netissä näkyi lähinnä ammattikuvaajien ottamia kuvia ammattilaisten meikkaamista ja pukemista ammattimalleista.
Nykyiseen demokraattiseen aikaan kai kuuluu eetos, että kaikki voivat olla kauniita ja seksikkäitä, ja tätä sitten tuodaan julki instassa. Ikävä totuus vain on se, että suurin osa naisista EI ole kauniita, eivätkä he osaa pukeutua, meikata tai kuvata itseään kovin imartelevasti. Lähinnä kyse on siitä, että jotkut ovat vain narsistisempia. Nämä kun sitten tyrkyttävät itseään nettirunkkareille, niin ei voi muuta kuin kaiholla muistella menneitä aikoja.
M46
Kommentit (75)
En ole instassa, mutta enköhän arvaa millasta miesten keksimää naiskuvaa ne edustavat, huulet tötteröllä olevia nuoria perse pystyssä viiden kilon pakkelit naamassa ja muut tekoviritelmät päälle?
Kai kysymys oli trollausta?
Myötähäpeää tunnen. Joku ruuvi on päässyt tippumaan, tai ei ole koskaan päässyt kehittymäänkään. Eivät kai ole koskaan saaneet vanhemmiltaan tarpeeksi rakkautta. Joku on jäänyt puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Valokuva valehtelee, aina.
Perustele. Varsinkin tuota aina-sanaa.
Taitaa olla aikamoisten idioottien foorumi se insta.
Onneksi en siellä ole, enkä tiedä mitä siellä on.
Kyllä. Heitä ihaillaan ja seurataan. He ovat laihoja, kauniita ja kunnossa. Minä olen lihava, ruma ja rapakunnossa oleva ikisinkku mätäri.
Vierailija kirjoitti:
En ole instassa, mutta enköhän arvaa millasta miesten keksimää naiskuvaa ne edustavat, huulet tötteröllä olevia nuoria perse pystyssä viiden kilon pakkelit naamassa ja muut tekoviritelmät päälle?
Myötähäpeää tunnen. Joku ruuvi on päässyt tippumaan, tai ei ole koskaan päässyt kehittymäänkään. Eivät kai ole koskaan saaneet vanhemmiltaan tarpeeksi rakkautta. Joku on jäänyt puuttumaan.
Mä olen jotenkin aina laskenut instababeiksi vaan ne babet jotka tekee instapersekuvillaan vähintään 10 000 kuussa. Muut olen jotenkin laskenut wanna-be-ees-huomioh u o riksi... Mutta ehkä tässä ei ole niin tiukkoja kriteerejä sitten. Hyvin tienaavista olen aina ajatellut, että hyvä jos on pokkaa ja lopuista juuri tuo, että onko pakko...
N27
Onko instabeibe naisten vastaava laatikkoleualle?
Minua ällöttää kaikenlainen "beibeily", en ihaile teennäisiä/pinnallisia ihmisiä muutenkaan.
En ole myöskään instagramissa.
Olen tyypillinen suomalainen, arvostan aitoja ja maanläheisiä ihmisiä.
En. Ikä ja kokemus vapauttavat alemmuudentunteista. Eikö sinua? Instababet ovat tyttären ikäluokkaa, varsoja kevätlaitumella. N41
Vierailija kirjoitti:
Nehän on photoshopattuja kuvia. Kaiken voi siis feikata netissä ja todellisuus on jotain ihan muuta. Ja kaikki tietää tämän, tai ainakin pitäisi tietää. Nyt herääkin kysymys, että miltäs sinä mies 46 vuotta näytät? Oletko komea, lihaksikas, hyvä peppu, 6pack (vatsassa) paksut, pitkät hiukset manbonilla, seksikäs hyvin ajeltu parta ja suuri varustus etumuksessa? Näitä me naiset katsellaan netistä ja niitä miehiä löytyy sieltä pilvin pimein. Ja näitä miehiä me halutaan. Kaiken lisäksi nämä miehet pitävät meitä naisia kauniina. Sinä mies 46v jäät ilman naista, kun ei sinulle mikään kelpaa.
T. Nainen 22v
Näköjään meni instatyrkyllä tunteisiin, LOL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jotenkin aina laskenut instababeiksi vaan ne babet jotka tekee instapersekuvillaan vähintään 10 000 kuussa. Muut olen jotenkin laskenut wanna-be-ees-huomioh u o riksi... Mutta ehkä tässä ei ole niin tiukkoja kriteerejä sitten. Hyvin tienaavista olen aina ajatellut, että hyvä jos on pokkaa ja lopuista juuri tuo, että onko pakko...
N27
En edes tajua mistä puhut. Sehän on h..raamista jos ne saavat siitä vielä rahaakin.
t.se kelle vastasit
Jos joku on kaunis ja hyvä kroppainen niin mammojen mielestä hän on tyhmä ja lapsena rakkaudetta jäänyt? Tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aikamoisten idioottien foorumi se insta.
Onneksi en siellä ole, enkä tiedä mitä siellä on.
Siellä on paljon muutakin. Itse laitan sinne piirustuksiani nimimerkillä, otan tilauksia ja seuraan vain muita piirtelijöitä ja taiteilijoita. Ei siellä törmää näihin instabeibeihin jos niitä ei seuraa.
Esim. valokuvaajilla ja käsitöitä tekevillä on varmaan siellä myös omat piirit, ja muiden eri alojen harrastajilla.
Siis myykö ne babet siellä percettään vai kuka niille maksaa?
Sellasiako pitäisi vielä ihailla? Voi culli tätä maailmanmenoa.
Olen järkyttynyt.
Ja liian vanha tähän paskaan...
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on kaunis ja hyvä kroppainen niin mammojen mielestä hän on tyhmä ja lapsena rakkaudetta jäänyt? Tsiisus!
No viisasko se sitten on joka myy siellä itseään?
En edes tajunnut että siellä rahakin liikkuu. Huhhuh.
Kai tiedät miksi sitä kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27En edes tajua mistä puhut. Sehän on h..raamista jos ne saavat siitä vielä rahaakin.
t.se kelle vastasit
Jos noin ankarasti luokittelet h..raamisen niin silloin vaikkapa ammattitanssijoita voidaan pitää h..rina. Ihan perussiivoaminenkin voi olla h..oraanista, fyysisen ponnistuksensa ja aikansa vaihtaminen rahaan toisen mieliksi. Kyllä me kaikki ollaan h..oria täällä nyt. Ei vissiin saatu lapsena rakkautta...
N27
Vierailija kirjoitti:
En tunne alemmuutta, enkä myöskään ylemmyyttä. Ja 30 vuotta sitten netissä näkyi lähinnä ASCII-tissit ja nekin vain harvoille.
No joo totta. Mutta olin itse opiskelijavaihdossa lukuvuoden 94-95 ja kyllä silloin jo Altavistalla löytyi Claudia Schiffer vähäpukeisena.
M46
En.
Saan itsestäni koska tahansa yhtä hyvän photoshopatun kuvan kuin nekin.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on photoshopattuja kuvia. Kaiken voi siis feikata netissä ja todellisuus on jotain ihan muuta. Ja kaikki tietää tämän, tai ainakin pitäisi tietää. Nyt herääkin kysymys, että miltäs sinä mies 46 vuotta näytät? Oletko komea, lihaksikas, hyvä peppu, 6pack (vatsassa) paksut, pitkät hiukset manbonilla, seksikäs hyvin ajeltu parta ja suuri varustus etumuksessa? Näitä me naiset katsellaan netistä ja niitä miehiä löytyy sieltä pilvin pimein. Ja näitä miehiä me halutaan. Kaiken lisäksi nämä miehet pitävät meitä naisia kauniina. Sinä mies 46v jäät ilman naista, kun ei sinulle mikään kelpaa.
T. Nainen 22v
Totta. Seiskan kuvat palauttavat todellisuuteen, jos joku alemmuskohtaus on ehtinyt iskeä. Siksi sitä Seiskaa luetaan edelleen tänä päivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27En edes tajua mistä puhut. Sehän on h..raamista jos ne saavat siitä vielä rahaakin.
t.se kelle vastasit
Jos noin ankarasti luokittelet h..raamisen niin silloin vaikkapa ammattitanssijoita voidaan pitää h..rina. Ihan perussiivoaminenkin voi olla h..oraanista, fyysisen ponnistuksensa ja aikansa vaihtaminen rahaan toisen mieliksi. Kyllä me kaikki ollaan h..oria täällä nyt. Ei vissiin saatu lapsena rakkautta...
N27
Siivoojat eivät myy percettä vaan siivoispalveluita. Sain käsityksen että nämä "beibet" ottavat itsestään runkkaajille kuvia? Moni varmaan myös tapaa näitä namusetiä sitten.
Kyllä se on sitä itseään sitten, mitä sitä kaunistelemaan.
Jos oma tyttäreni esittelisi itseään siellä, antaisin tukkapöllyä ja tili siirtyisi minun haltuun (on 17), taitaisin myös ottaa selville kuka hänelle maksaa ja tehdä pienen vierailun pesäpallomailan kanssa.
En koe alemmuutta enkä kyllä ole instassakaan paitsi töiden puolesta hyödyntäessäni tätä kapitalismiksi kutsuttua mädätystä en kerro mihin. N27