Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tunnetteko alemmuutta verratessanne itseänne instabeibeihin?

Vierailija
16.06.2020 |

Ei kannattaisi. Miehenä minua häiritsee instassa sellainen kotikutoisuus ja halpuus. En ole nähnyt yhtäkään seksikkääksi tarkoitettua instagram-kuvaa, jossa nainen näyttäisi tasokkaalta. 20-30 vuotta sitten oli aivan eri tilanne, kun netissä näkyi lähinnä ammattikuvaajien ottamia kuvia ammattilaisten meikkaamista ja pukemista ammattimalleista.
Nykyiseen demokraattiseen aikaan kai kuuluu eetos, että kaikki voivat olla kauniita ja seksikkäitä, ja tätä sitten tuodaan julki instassa. Ikävä totuus vain on se, että suurin osa naisista EI ole kauniita, eivätkä he osaa pukeutua, meikata tai kuvata itseään kovin imartelevasti. Lähinnä kyse on siitä, että jotkut ovat vain narsistisempia. Nämä kun sitten tyrkyttävät itseään nettirunkkareille, niin ei voi muuta kuin kaiholla muistella menneitä aikoja.
M46

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa mitään instababejä, joten ei ole tullut mieleen verrata.

Vierailija
2/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka tuntisi alemmuutta? Harva haluaisi olla instababe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt olisi kateellinen muovi bimboille!

Vierailija
4/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
5/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on ainoa tunne, kun noita katsoo. Jotain on pahasti pielessä.

Vierailija
6/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ei myönnä.

Vierailija
7/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuva valehtelee, aina.

Vierailija
8/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jokin seksinukke?

En tod, on oikein hyvä olla minä. Minua eivät pane känniurpot vaan rakastamani mies silloin kun me kumpikin sitä haluamme, eikä ole tarvinnut kainaloon liimailla polkupyöränpaikkaa.

Mitä tulee itsetuntoon, se on minulla oikein hyvä. Samoin itseluottamus, joka ei perustu muiden mielipiteisiin vaan terveeseen psyykeen ja hyviin ihmissuhteisiin.

Ei sinun ukkopahan tarvitse minulle kertoa, että minä riitän.

Vierailija
9/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vielä nettirunkata niille vanhoille kuville 20-30 vuoden takaa vai onko ne kuvat jo hävitetty?

Vierailija
10/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin KAIKILLA muillakin jotka julkasee kuviaan netissä.

Vierailija
11/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Ei ole minulta pois jos joku on toinenkin on kaunis tai vaikka kauniimpi kuin minä. Toivottavasti ovat tyytyväisiä elämäänsä. Minä olen omaani.

Vierailija
12/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne on?

Vierailija
13/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne alemmuutta, enkä myöskään ylemmyyttä. Ja 30 vuotta sitten netissä näkyi lähinnä ASCII-tissit ja nekin vain harvoille.

Vierailija
14/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä uusi instabeibi-hullu on?

Vierailija
15/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jollekin naiset on kateellisia, niin Sofia Blörfille. Harmistuttavaa kuinka nainen saa elämässä kaiken (luksuselämän, valtakunnallisen huomion) ulkonäöllänsä, onhan se.

Vierailija
16/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin KAIKILLA muillakin jotka julkasee kuviaan netissä.

Jotkut oikeesti luulee että niiden koira- tai auringonlaskukuvista joku tykkää. Kohteliaisuutta se vaan on.

Vierailija
17/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on photoshopattuja kuvia. Kaiken voi siis feikata netissä ja todellisuus on jotain ihan muuta. Ja kaikki tietää tämän, tai ainakin pitäisi tietää. Nyt herääkin kysymys, että miltäs sinä mies 46 vuotta näytät? Oletko komea, lihaksikas, hyvä peppu, 6pack (vatsassa) paksut, pitkät hiukset manbonilla, seksikäs hyvin ajeltu parta ja suuri varustus etumuksessa? Näitä me naiset katsellaan netistä ja niitä miehiä löytyy sieltä pilvin pimein. Ja näitä miehiä me halutaan. Kaiken lisäksi nämä miehet pitävät meitä naisia kauniina. Sinä mies 46v jäät ilman naista, kun ei sinulle mikään kelpaa.

T. Nainen 22v

Vierailija
18/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en omista instaa, facee tai muitakaan "someja", ja kyllä tiedän että mammapalsta on some jollain mittakaavalla, mutta jos puhutaan sellaisista missä on oma nimi ja pärstä jne..

Joten en tunne alemmuutta, enkä tuntisi vaikka olisinkin, koska mies joka haluaa instabeiben ei varmaan ole sellainen jonka minä haluan. Ja minä haluan miehen joka on kanssani silloinkin kun harmaa ja rupsahtanut :)

N27

Vierailija
19/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Ne tuntee alemmuutta verratessaan itseään muhun.

Vierailija
20/75 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiliä, enkä seuraa, mutta facebookissa on kavereina selfie babeja, ja jos meno on sama niin en tunne kateutta. Pidän omasta luonnollisesta lookistani itse enemmän, mutta toisaalta jos joku ankka huulet haluaa hankkia ja joku toinen niitä tykkää katella, niin siitä vaan, ei ole minulta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme