Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin käyttäisit ylimääräisen 20 000 eur?

Vierailija
16.06.2020 |

Olen saamassa perintöä tädiltäni n. 20 000 eur, jolle olen miettinyt parasta käyttötarkoitusta. Mihin sinä käyttäisit ylimääräisen 20 000 eur ja miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin ne riihikuivina, pistäisin ne nykysäästöjen alle estämään pohjimmaisten homehtumista.

Vierailija
22/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja molemmat maksaisivat lahjaveron vielä sen päälle että olet ensin itse maksanut koko 20 tonnista perintöveron. Ihan nätti ajatus mutta todellisuudessa ei niin fiksua.

Noo, en ainakaan itse lähtisi kauheasti nenää nyrpistelemään satasen lahjaveron takia jos viisi tonnia saisin...

Varsinkaan, kun lahjaveron raja on 4999.99 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin suurempaan asuntoon. Hankkisin uuden sängyn, päivittäisin tietokoneen ja ostaisin muuta tarpeellista tavaraa. Matkalla kävisin muuten mutta koronan takia se pitäisi jättää nyt väliin.

Vierailija
24/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain isomman perinnön. On vielä säästössä. Aion käyttää sitä siihen, että olen pois työelämästä vuoden/pari tai teen vain satunnaista keikkaa, kunnes löydän uuden, innostavan ja terveyttä tuhoamattoman työn.

Vierailija
25/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin siskolle ja miehelle molemmille 5 000 euroa, teettäisin yhden pienen remppahomman n. 4 000 € ja  1 500 € käyttäisin omana kesärahana ja loput laittaisin säästöön. Vuokralaiselleni ilmoittaisin, ettei tarvitse maksaa heinä- elokuulta vuokraa.

Ja molemmat maksaisivat lahjaveron vielä sen päälle että olet ensin itse maksanut koko 20 tonnista perintöveron. Ihan nätti ajatus mutta todellisuudessa ei niin fiksua.

Jos perintö jää aöle 20 K, perintöveroa ei mene.

Vierailija
26/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin siskolle ja miehelle molemmille 5 000 euroa, teettäisin yhden pienen remppahomman n. 4 000 € ja  1 500 € käyttäisin omana kesärahana ja loput laittaisin säästöön. Vuokralaiselleni ilmoittaisin, ettei tarvitse maksaa heinä- elokuulta vuokraa.

Jos perintö jää aöle 20 K, perintöveroa ei mene.

Tasan 20k menee kuitenkin jo satanen.

Vierailija
27/27 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaisin Amerikkaan/Australiaan ainakin vuodeksi