Älyttömin juoru mikä teistä on liikkunut?
Nuorena olimme kuulemma bestiksen kanssa lesbopari ja hakkasimme toisiamme, koska saimme siitä kiksejä .D
Kommentit (56)
Olin lesbo joka jakoi kaikille kylän miehille. Sit joku tajusi aukon logiikassa ja sit minusta tehtiinkin narkomaani. Voi muistoja.
Narsistinen tuttava kertoo auliisti kaikille minulla olevan mielenterveysongelmia ja että vainoan häntä ja kiusaan. Todellisuudessa tämä asetelma on toisinpäin, olen joutunut hakemaan turvakiellon saadakseni olla rauhassa häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä todella törkeätä väittää joyakin skitsoksi.
Nämä sopankeittäjät olisu hyvä laittaa ahtaalle.Meillä kaysityöntekijöistä alkaa kamala juoruilu aina kesän kynnyksellä. Tosi ikävää. Se vaikuttaa osan kohteluun.
Eli sitä juoruilua tehdään kaikista? Itse olen päättänyt kostaa juoruilijoille, eli kerään tietoa ja isken, kun aika on kypsä. Voi liikkua heistä itsestäänkin kummaa huhua sitten.
Perinteinen juoru työpaikalla, että olen raskaana. Päätöntä oli se mistä lähti liikkeelle. Olin osallistunut yhteen palaveriin sellaisessa vähän niinkuin kietaisumalli paidassa, jossa oli kiristysnyöri enempi tissien alla kuin vyötäröllä. Eli siis muka peittelin vauvavatsaani sillä löysähköllä alaosalla. (Joka ei edes ollut kovin löysä.)
Oon jehovantodistaja, kun en syö lihaa.
Pah, raivostuttaa jehovat oven takana ja kyllähän he lihaa syövät. Veriruokia ei.
Että olisin vokotellut miespuolista esimiestäni. Asun naisen kanssa...
Olen alkanut pitkän raittiuden jälkeen uudelleen juopottelemaan ja luulen tietäväni mistä juttu lähti. Muistan kun tuttu taksikuski tuli vastaan, istuin silloin oman autoni apumiehen paikalla koska kaverini halusi kokeilla autoani. No, tuttu taksikuski teki johtopäätöksensä kertoen sen taksikopilla ja mitäpä muuta sitten enää tarvittiinkaan. Minua koko juttu pelkästään huvitti.
Alkakaa lentoemännäksi johonkin pienempään lentoyhtiöön kuin sinivalkoinen suomalainen. Saatte kuulla mitä oudompia juoruja. Kaveri ei osallistu juoruiluun, mutta on kertonut minulle ulkopuolisena näistä hirveistä ihmisistä.
Töissä kiersi huhu, että panen parasta naispuolista ystävääni, olemme samassa työpaikassa. Parin viikon päästä töissä kiersi huhu, että panen parasta miespuolista ystävääni, joka myös siis meillä töissä.
Siitä pari viikkoa, niin kuulin huhun, että panemme kaikki toisiamme 😂
Jokainen meistä tahoillaan varattu, plus kaverimies on homo (harva tietää tämän).
Narsisteilla on mieltymys juoruihin. (Kerron sulle yhden jutun. Älä kerro tätä kenellekään)
Mä katkon juiruilta aina siivet. Mulle ei enää tulla juoruamaan kenestäkään mitään, koska menen kertomaan ja kysymään juorun kohteelta, että tällaista puhutaan ja onko asia näin. Jos näin en voi tehdä, niin en ainakaan eteen päin juorua.
Parasta on esim selän takana juoruamisessa, kun juorun kohde tulee paikalle ja muut hiljenee, niin täräytän, että "Eeva tässä juuri kertoi meille, että sinulla on....". Tottakai hoidan tilanteen siinä sitten loppuun asti olemalla juorunkohteen puolella ja tukena, jos hänelle tulee paha mieli.
Olen kuulemma lesbo ja suhteessa naispuolisen kaverini kanssa. Muutama vuosi myöhemmin minua tultiin onnittelemaan että olen menossa naimisiin (miehen kanssa ilmeisesti) ja minun oli pakko kysyä että kenen kanssa mutta tätä onnittelija ei tiennyt. Oli pakko sanoa että kerro sitten minullekin kun tiedät :D
Ihmisillä jotka levittää juoruja toisista on oma elämä tylsää. Täytyy sitten keskittyä enemmän toisten elämään.
Muutin aikanaan pienelle kylälle kaupungista. Sehän riitti siihen, että miehiä mulla oli usea samana iltana (seurustelin), ja eräänäkin päivänä minut oli kuulemma poliisit hakenut työpaikaltani. Vastasinkin tuon asian minulle kertoneelle, että mahdoin olla kovin humalassa töissä, kun en itse muista sellaista. Olisi ollut kiva tietää, mitä olin tehnyt, että kesken työpäivän minut haettiin 😂 eikä siinä ollut kaikki. Niitä riitti.
Työpaikkakiusaaja vihjaili, että olisin saanut edellisestä työpaikasta potkut alkoholin takia. En ole. Kysyin häneltä sitten asiasta suoraan, että onko jotain epäselvää. Sanoi että "noh, ehkä asia on sulle arka paikka". Harmittaa yhä etten vienyt asiaa eteenpäin.
Toi on kyllä todella törkeätä väittää joyakin skitsoksi.
Nämä sopankeittäjät olisu hyvä laittaa ahtaalle.
Meillä kaysityöntekijöistä alkaa kamala juoruilu aina kesän kynnyksellä. Tosi ikävää. Se vaikuttaa osan kohteluun.