Älyttömin juoru mikä teistä on liikkunut?
Nuorena olimme kuulemma bestiksen kanssa lesbopari ja hakkasimme toisiamme, koska saimme siitä kiksejä .D
Kommentit (56)
Olen lesbo ja viikonloppuisin luonani käy miehiä jatkuvana virtana.
Kappas, myös minä olen saanut kuulla olevani lesbo, joka vie kaikkien miehet. Saman tietotoimiston mukaan olen lisäksi estoinen ja mahdollisesti neitsyt. Olen vähän miettinyt, että miten pystyn yhtäaikaisesti olemaan estynyt miestennielijälesbo mutta on elämä ihmeellinen ;-)
Miestennielijälesbot unite! Together we are invincible!
Paritin 10v sitten huhun mukaan kahta yli 50v naista vuokra-asunnossani.
M45
Vierailija kirjoitti:
Kappas, myös minä olen saanut kuulla olevani lesbo, joka vie kaikkien miehet. Saman tietotoimiston mukaan olen lisäksi estoinen ja mahdollisesti neitsyt. Olen vähän miettinyt, että miten pystyn yhtäaikaisesti olemaan estynyt miestennielijälesbo mutta on elämä ihmeellinen ;-)
Mikä trendi tämä on kun itsekin olen saanut kuulla itsestäni tuollaista, enkä ole edes nuori enää ja näitä juttuja joku höpissyt ihan viimevuosien puolella
En tiedä mutta varmaankin huono ja paha ihminen? Sinänsä jokainen saa vapaasti juoruilla koska kai se jotain NARSISTISIA tarpeita palvelee...
Joten jatkossakin sitten toimii näin😆
Ei näille koiranoksennuksille mitään voi.
Päivittelyn jatkoa.
Olin yläasteikäisenä kuulemma ollut raskaana ja synnyttänyt kehitysvammaisen lapsen, jonka annoin pois. Lapsen isä oli kuulemma ollut 28. Lukiossa olin, kun tätä juoruttiin, ja voitte varmaan kuvitella, miten hurjia katseita sain. Ja siis vielä silloinkin neitsyt, en koskaan koskenut yhteenkään mieheen kättelyä ja sukulaisten halaamista lukuunottamatta. Enkä todellakaan ollut tuntenut ketään 28-vuotiasta miestä yläasteikäisenä. En vieläkään tiedä, kuka laittoi tuollaisen juorun liikkeelle ja miksi.
Muaa ei haitttaa juorut, mua haittaa se ettei asioista puhuta niiden oikeilla nimilllä ja järjettömyys. Järjetttömyys on turvattomuutta.
En tiedä kun en ole tekemisissä kenenkään kanssa joka niitä kertoisi. Mutta olen miettinyt koska sukulainen tuntui olettavan että lapseni on huostaanotettu, (isällään) ja että niitä on enemmän kuin oikeasti on, niin ehkä on kuullut jotain sen suuntaista.
Yleensäkin sanomisiini suhtaudutaan jotenkin epäillen.
Ja ehkä olen liittynyt johonkin lahkoon, koska joku oli laittanut postilaatikkooni lapun että "lopeta Mirja! Meitä ei kiinnosta!". Tämä siis kirjoitettuna rypistettyyn lahkon mainokseen.
Olisi kiva tietää mutta tosiaan, jo ilmeisesti nuo paikkansa pitävät seikat riittävät siihen että olen hylkiö jonka kanssa kukaan ei välitä olla tekemisissä.
Että olin kännissä töissä. En käytä alkoholia
Sain kuulla, että olen mieheni kanssa vain hänen omaisuutensa takia, koska olen häntä yli 10v nuorempi, ja että odotan appivanhempien kuolemaa perinnön toivossa.
Ensinnäkin, mulla on isompi omaisuus kuin miehellä ja toiseksi meillä on tiukka avioehto puolin toisin. Nämähän ei kuulu näille juoruajille, joten siinäpä pyöritelköön juttujaan.
Olen ollut vaikka mitä joidenkin mielestä, mutta en jaksa enään välittää, eikä oikeastaan kiinnosta. Silti ei se kiva ole kuulla ihmeellisiä tarinoita itsestä.
Ostin pitkän mustan takin ja kylän "mummot" kävivät papilta tiedustelemassa että olenko minä saatananpalvoja.
Vierailija kirjoitti:
Muaa ei haitttaa juorut, mua haittaa se ettei asioista puhuta niiden oikeilla nimilllä ja järjettömyys. Järjetttömyys on turvattomuutta.
Vaiikka puhuttaisiinkin jostakin maita, niin mä aiinakin tulen aina olemaan heikomman puolella. Heikkous mittaa yhteiskunnan tasoa. Lennkki on niin vahva kuin sen heikoin lenkki.
Se, että olisin muka raitistunut...
M 45
Ne on kaikki yhtä älyttömiä ja järjettömiä
Väitetään niin paljon juttuja milloin mitäkin
Helluntailainen, Venäjältä tullu ja sen takia myös venäläinen puudeli, että mun nimi millä oon syntynyt ei olis mun nimi, asun Helsingissä tai Haminassa, oon pesukone, mulla on paljon miehiä ja varsinkin varattuja, en kuule, mulla on muka joku sairaus, käytän amfetamiinia, oon ylipainoinen, oon blondi, oon ollu koulussa Oulussa ja mulla on siksi papereita Lipastolla johon tarvitsee dekaanin, oon muka vainonnu tai vainoan jotain tyyppiä jonka nimeäkään en oikeasti tiedä ja oikeasti mua täällä vainotaan ja maalitetaan ja väitetään näitä juttuja joita myös laittanut meneen sellainen joka ei koskaan musta mitään kysyny eikä mun kanssa keskustellut mutta kaikkein älyttömin mitä väittää on että mulla olis muka tullu housuun ja sitten se väittää vielä olevan totuutta mutta eihän siinä mitään tolkkuakaan ja sitten mun myös väitetään olevan noita
Ei ole kerrottu. Sama se, tiedän jo valmiiksi että tunnen tyhmiä ihmisiä jotka juoruihin uskovat tai niitä keksivät.
Että olisin raskaana vaikka painoin 50 kg ja olen 170 cm pitkä. Ulkomuodosta niin ei ainakaan voinut päätellä. Terveyskeskuksessa tuttu hoitajakin onnitteli. En ymmärrä mistä se juoru oli peräisin 😳
Fiksut ei usko kaikkea mitä kuulee!
Eikä varsinkaan kerro asioita eteen päin, koska osaa harkita ja ajatella hiukan pidemmälle kuin muut. Myös käyttäen eri näkökulmia asioiden pohtimiseen.
Olen lesbo, joka vokottelee varattuja miehiä. Juu, sellainen logiikka.