Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekir laskutti ministeriötä Kulmunin koulutuksesta, johon Kulmuni itse ei osallistunut

Vierailija
16.06.2020 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006542716.html?utm_campaign=hs_tf&…

Siis mitä hemmettiä. Eikö kaikki rahat pitäisi periä takaisin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö Matti Vanhasen entinen poliittinen ertyisavustaja Timo Laaninen jotenkin tähän jupakkaan? Ainakin mies on valittu 2016 Tekirin neuvonantajaksi.

Ilmeisesti Tekir on joku kepun apufirma, jolle jaetaan valtion rahoja, ja Tekirin rahoja jaetaan sitten vaalitukena kepulle. Siis vähän niin kuin nuorisosäätiö.

Mistä nämä tiedot?

Vierailija
22/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö Matti Vanhasen entinen poliittinen ertyisavustaja Timo Laaninen jotenkin tähän jupakkaan? Ainakin mies on valittu 2016 Tekirin neuvonantajaksi.

Ilmeisesti Tekir on joku kepun apufirma, jolle jaetaan valtion rahoja, ja Tekirin rahoja jaetaan sitten vaalitukena kepulle. Siis vähän niin kuin nuorisosäätiö.

Mistä nämä tiedot?

Tässä juttu siitä, että Tekir antanut Keskustalle rahaa vaaleissa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/531b38ec-2567-425d-ac5f-bdf75465f…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Tekir ollut kuitenkin tukenut keskustaa rahallisesti vaaleissa?

Kai se on ihan kohtuullista, että silloin autetaan toiseenkin suuntaan, kun tilaisuus on.

Tuommoisella toiminnalla on ihan oma nimensä.

Ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
24/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassista kepulointia. Jääskeläinen lähetti puoluetovereilleen amteeksipyyntöviestin. Anteeksi pitäisi pyytää Suomen kansalta jota sumutti ja kuppasi rahat ex-kepulaiselle kamulleen. Sivistysvaltiossa (ei siis Suomessa) olisi asetettu oikeudelliseen vastuuseen teostaan. Maassa on pitkät perinteet näissä sulle-mulle -suhmuroinneissa.

Vierailija
25/25 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin artikkelin, enkä kyllä löytänyt siitä mainintaa otsikon väitteestä. Haluaako ap vielä laittaa suoran sitaatin tähän, joka tukisi tuota väitettä?

"Lisäksi yritys on laskuttanut työstä, josta Kulmuni ei ole ollut selvityksensä mukaan tietoinen. Joensuun mukaan kyse on puhelinkeskusteluista.

”Raportin mukaan puhelinkeskustelut on käynyt Jääskeläinen, ministeri ei itse ole ollut sanomansa mukaan näistä tietoinen. Tuntuu oudolta, että jos jotain ihmistä valmennetaan, voiko hän näissä käyttää sijaishenkilöä”, Joensuu sanoo."

Onko toi puhelinkeksustelu sitten ollut valmennusta tai mitä laskutettavaa työtä, se ei selviä.