Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kun nää saatanan helteet vie kaikki voimat, jaksa edes seksiä harrastaa:((

Vierailija
08.07.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla tuossa vetästiin ja hyvää teki. ulkona +30 ja ajattelin lähteä iltapäivällä 25km sauvarullaluistelulenkille. ala sääkin kuntoilla niin jaksat. huonokuntoiset ne on jotka helteistä kärsii.

M40

Vierailija
2/13 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaan ole mikään huonokuntoinen vaan voinen sanoa että päinvastoin. Uin huhti-lokakuun välisen ajan liki päivittäin useamman km ja käyn salilla 3-4x/vkossa, kävelen päivittäin 5km yms pientä.

Mutta katsos kun kaikki eivät millään muotoa nauti helteistä, ei vaikka se ei tunnu joidenkin jakeluun menevän kun " pitäishän tästä nyt nauttia kun suomen kesä on niin lyhyt" ja muuta tuubaa.

Ap-helteen ja sinun vittuunnuttamana-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultani kanssa seksiä lämpimässä järvessä. Naku-uinti virkistää muutenkin. Ei tuu hiki! Suosittelen... ;-)

Vierailija
4/13 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka perseet olalle sitten niin ei vituta niin paljoa. krapula mullakin päällä ja siksi panetti aamulla tavallistakin enemmän ja taas panettaa.

m40

Vierailija:

En meinaan ole mikään huonokuntoinen vaan voinen sanoa että päinvastoin. Uin huhti-lokakuun välisen ajan liki päivittäin useamman km ja käyn salilla 3-4x/vkossa, kävelen päivittäin 5km yms pientä.

Mutta katsos kun kaikki eivät millään muotoa nauti helteistä, ei vaikka se ei tunnu joidenkin jakeluun menevän kun " pitäishän tästä nyt nauttia kun suomen kesä on niin lyhyt" ja muuta tuubaa.

Ap-helteen ja sinun vittuunnuttamana-

Vierailija
5/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikonlopun aikana tuli vedettyä sessioita millon missäkin luonnon helmassa... ihanan eläimellistä ja hikistä. nam!!

nainen 30+

Vierailija
6/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kukaan halua hikistä vanhaa luuskaa.

N20+

Vierailija
7/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas sitten suut pannaan?

Onneksi tähän ikään olen jo ehtinyt oppia käytöstapoja ja toisten huomioimista, lieneeköhän siinä syy, että haluajia kyllä riittää..

toinen N30+

Vierailija
8/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vähän typerä, anteeksi.

N20+???

Vierailija
9/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olin vähän typerä, anteeksi.

N20+???

Niin - se ikä tuo juuri sitä viisautta. Kyllä meillä ainakin HIKI lentää, kun kunnon kiimasta menoa vedetään jossain +30 asteen helteessä. Se ei ole iästä kiinni.

N34

Vierailija
10/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että lentää vaan hiki, me ollaan vielä lisääntymiskykyisiä ja meillä lentää sperma. No ei se mitään vielä teidän miehet katsoo meidän nuorten perään sitten kun teillä pimpsa rypistyy.

Vierailija
11/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 30v

Vierailija
12/13 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuu tänne niin saat vaiks 6 x päivässä...

Vierailija
13/13 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis että lentää vaan hiki, me ollaan vielä lisääntymiskykyisiä ja meillä lentää sperma. No ei se mitään vielä teidän miehet katsoo meidän nuorten perään sitten kun teillä pimpsa rypistyy.

Mulla on itse asiassa 23v seksikumppani, jolle ei pikkupimpsat edes kelpaa. Ja sen 21v kaveri tulee usein mukaan lennättämään sitä spermaa... ja kyllä siinä hiki lentää heiltäkin. Se on eläimellisen ihanaa!

Se N34