Mies arvostelee ulkonäköä koko ajan
Ollaan oltu jo päälle kymmenen vuotta yhdessä ja luulis miehen tottuneen naisensa ulkonäköön, mutta ei. Häntä vaivaa mun silmäpussit (sukuvika), lihominen ja laihtuminen, koskaan en näköjään silmää miellytä. Kun onnistuin tiputtamaan kymmenisen kiloa, niin mies silti silmäili vartaloani arvostelevasti ja huomautti jäljelläolevasta vatsamakkarasta, litteästä takapuolesta ja roikkuvista alleista. Ei tunnu tajuavan ettei 40+ ikäinen nainen enää saa itseään kovin timmiksi. Ihmekös tuo että lihoin takaisin alkuperäisiin mittoihin.
Jos makaan vaikka lukemassa, niin mies painaa omaa leukaansa alaspäin että tulee kaksoisleuka ja nauraa että v*ttu kun näkisit ittes. Tai ottaa salakuvan ja lähettää sen mulle whatsappiin tms.
Ollaan melkein erottu jo monta kertaa, mutta mies aina jänistää viime hetkellä. Sillä on vissiin niin huono itsetunto, että tietää jäävänsä yksin jos jatkaa samanlaista käytöstä. Ei kukaan muu nainen kuuntelis tuollaista ulkonäön pilkkaamista....
Mies huomauttelee ihan tuntemattomienkin ulkonäöstä. Onpas ruma perse, v*ttu mikä nenä, yäk mikä läski jne. Eikä siis itsekään mikään malli ole ulkonäöltään. Ylipainoa hänelläkin, mutta jos siitä sanoo, niin se on vaan lihasta. Ja jos jokin vaate ei mene päälle, niin mun syy kun kutistunut pesussa.
Kommentit (55)
Sellaisen parisuhteen saa, mihin tyytyy.
Mitäpä jos erootte, ettekä vaan meinaa.
Kamala mies, en katselisi sekuntiakaan. Mies vaihtoon!
Sanoisin etten itse kuuntelisi montaa kertaa.
Kokeile arvostella hänen ulkonäköään toistuvasti ja jos ihmettelee, niin kerrot tekeväsi kuin hän.
Eikö sulla oo mitään itsekunnioitusta?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet jäänyt suhteeseen miksi?
En mä tiedä, mukavuudenhalusta kai. Yhdessä tulomme ovat keskimääräistä korkeammat ja matkustelemme paljon, kaupassa ei tarvitse juuri hintoja katsella jne. Jos lähtisin, niin siihen loppuisi suht leveä elämäntyylikin.
Ap.
Ihana mies. Ei ihme että olet edelleen suhteessa,
Minä en jaksa edes lukea. Mitä tahansa onkin meneillään niin EROA! Sinkkuna elämä on niin paljon parempaa kuin parhaimmassa parisuhteessakaan, että eroa!
Miehesi on narsisti, kannattaa googlettaa aiheesta. Henkistä väkivaltaahan tuo on, ei missään nimessä kuulu terveeseen parisuhteeseen. Ihmettelen miksi vielä olet suhteessa.
Oliko mies kova arvostelemaan muiden ulkonäköä jo suhteenne alkuvaiheessa? Tiedän kokemuksesta, että nämä muiden ulkonäön haukkujat alkavat aina mollaamaan myös puolisonsa ulkoisia piirteitä jossain vaiheessa, vaikka muuta vakuuttelisivat tutustumisvaiheessa.
No kyseessä puhdas trolli, mutta osalle nämä näemmä menevät läpi. 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin etten itse kuuntelisi montaa kertaa.
Kokeile arvostella hänen ulkonäköään toistuvasti ja jos ihmettelee, niin kerrot tekeväsi kuin hän.
Olen mä niin tehnytkin, mutta ei mies siitä välitä. Kuten sanottua, lihasta se vaan on jne. Ja olen ainakin sata kertaa sanonut hänen käytöksensä olevan lapsellista, mutta valuu kuin vesi hanhen selästä.
Olen oppinut olemaan reagoimatta, mutta kyllähän se päähän ottaa. Ja kun ei hänen arvostelultaan säästy kukaan. Jos näemme vaikka pariskunnan, jossa nainen on selvästi lihava, niin mies kommentoi välittömästi että kuinka tuo mies pystyy panemaan tuollaista jne. On siis todella häiritsevän lapsellinen ja ulkonäkökeskeinen.
Ei parisuhde oli mikään pakko. Kyllä täytyy olla miehenkipeä, jos tuollaista sietää vain sen vuoksi, että "saa" olla parisuhteessa.
Noin ilkeän tyypin kanssa en viettäisi lainkaan aikaani, saati olisin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä, mukavuudenhalusta kai. Yhdessä tulomme ovat keskimääräistä korkeammat ja matkustelemme paljon, kaupassa ei tarvitse juuri hintoja katsella jne. Jos lähtisin, niin siihen loppuisi suht leveä elämäntyylikin.
Ap.
Kuulostaa siltä, että olet valintasi tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies kova arvostelemaan muiden ulkonäköä jo suhteenne alkuvaiheessa? Tiedän kokemuksesta, että nämä muiden ulkonäön haukkujat alkavat aina mollaamaan myös puolisonsa ulkoisia piirteitä jossain vaiheessa, vaikka muuta vakuuttelisivat tutustumisvaiheessa.
Aina hän on samanlainen ollut ja olen hänelle monesti sanonut päin naamaa, että sä olet ihan selvä narsisti, ja jos sinut jätän niin yksin jäät.
Ainoa mikä häneen kolahtaa kipeästi on se jos suuttuneena kommentoin hänen äitinsä tai sisarensa ulkonäköä. He myös lihavia eivätkä mitään missejä. Mutta tiedän sen olevan turhaa ja lapsellista, hänen tasolleen asettumista.
Pistä takasin samalla mitalla. Miksi suostut olemaan hiljaa arvostelun kohteena? Nyt ei muuta kuin salakuvaamaan miehes roikkuvaa norsunpetsettä tai möhömahaa. Anna kuulua jo tänään kommentit veltosta fagotista "kun se oli ennen niin terhakkaasti pystyssä". Eiköhän ala miettimään kun saa maistaa omaa lääkettään.
"Ei tunnu tajuavan ettei 40+ ikäinen nainen enää saa itseään kovin timmiksi."
Kyllä saa. Kasvoja ei voi pelastaa vanhentumiselta, mutta vartalon voi. Se että pitäisikö sinun tehdä se, on sinun oma asiasi.
En ole trolli, ja tiedän että tyhmäähän se on tuollaista elämänsä kuunnella.
Eikö kenelläkään muulla ole/ole ollut samanlaista puolisoa? Miten saisin suun tukittua?
Ap.