Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvostelee ulkonäköä koko ajan

Vierailija
16.06.2020 |

Ollaan oltu jo päälle kymmenen vuotta yhdessä ja luulis miehen tottuneen naisensa ulkonäköön, mutta ei. Häntä vaivaa mun silmäpussit (sukuvika), lihominen ja laihtuminen, koskaan en näköjään silmää miellytä. Kun onnistuin tiputtamaan kymmenisen kiloa, niin mies silti silmäili vartaloani arvostelevasti ja huomautti jäljelläolevasta vatsamakkarasta, litteästä takapuolesta ja roikkuvista alleista. Ei tunnu tajuavan ettei 40+ ikäinen nainen enää saa itseään kovin timmiksi. Ihmekös tuo että lihoin takaisin alkuperäisiin mittoihin.

Jos makaan vaikka lukemassa, niin mies painaa omaa leukaansa alaspäin että tulee kaksoisleuka ja nauraa että v*ttu kun näkisit ittes. Tai ottaa salakuvan ja lähettää sen mulle whatsappiin tms.

Ollaan melkein erottu jo monta kertaa, mutta mies aina jänistää viime hetkellä. Sillä on vissiin niin huono itsetunto, että tietää jäävänsä yksin jos jatkaa samanlaista käytöstä. Ei kukaan muu nainen kuuntelis tuollaista ulkonäön pilkkaamista....

Mies huomauttelee ihan tuntemattomienkin ulkonäöstä. Onpas ruma perse, v*ttu mikä nenä, yäk mikä läski jne. Eikä siis itsekään mikään malli ole ulkonäöltään. Ylipainoa hänelläkin, mutta jos siitä sanoo, niin se on vaan lihasta. Ja jos jokin vaate ei mene päälle, niin mun syy kun kutistunut pesussa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollasen käytöksen sietäminen syö sun itseluottamuksen kokonaan. En kuuntelisi tuollasta. Ymmärrän suhteessa, jos huomauttaa toiselle esim. Voisit pestä hampaasi. Tai käydä suihkussa. Nuo vaikuttaa haluun olla toisen lähellä. En toisen vähättelyä tai nimittelyä.

Tuo onkin hyvä esimerkki, tuo hampaiden pesu. Jos MUN miehelle sanoo ihan nätisti, että pesitkö hampaasi (nukkumaanmennessä) tai muuten sanoo että voisit pestä hampaasi, niin reaktio:

- kyllä sunkin hengitys haisee, itse asiassa pahemmalta kuin mun

- luuletko ettei omat hampaasi ole keltaiset

Eli aina hyökkäävä vastaus. Mikä ihme miehen ongelma oikein on??

Mitä väliä sillä on mistä tuollainen käytös johtuu? Mies kohtelee sinua huonosti. On miehen oma tehtävä miettiä syitä käytökselleen, jos tuntee siihen tarvetta. Luultavasti ei tunne.

Vierailija
42/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas huomaa, että uhria on helppo syyllistää. Onkohan tässä keskustelussa yhtään kannustavaa tai myötätuntoista kommenttia ap:lle, joka saa muutenkin jo paskaa niskaansa ihan omalta mieheltään! Hiukan vaikea uskoa, ettei kukaan kommentoijista ole itse koskaan kuullut naljailua painostaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on viime tingassa jänistänyt?

No kyllä se olet sinä joka olet jänistänyt. Voit ihan itse erota jos tahdot, sanoo tai tekee mies siihen mitä tahansa.

Et saa itse aikaiseksi erota ja miehellähän ei ole mitään hätää. Hän tyytyy liittoonne.

Mies on siis käynyt katsomassa asuntoja ja olemme jo sopineet, että hän lähtee (asunto jossa asumme on minun, kalusteineen päivineen), mutta siinä vaiheessa kun olisi pitänyt allekirjoittaa vuokrasopimusta, niin mies on kääntänyt kelkkansa täysin. Yhtäkkiä ollut mukava ja vakuuttanut että tästä lähtien teemme työtä suhteemme eteen, emmekä puhu toisillemme rumasti. Sitä sitten jaksanut aina muutaman kuukauden.

Älä usko enää tyhjiä lupauksia. Tilanne sama kuin parisuhdeväkivallassa. Ei se ikinä lopu lupauksiin.

Rakasta itseäsi sen verran että teet lopun joko suhteesta. Tai teet miehellesi selväksi että perseily loppuu nyt tai lähtö tulee.

Vierailija
44/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt on sitten aika valita joko se leveä helppo materialistinen elämäntyyli tai oma emotionaalinen ja psyykkinen terveys josta pidemmän päälle itse hyödyt ja elämä paranee kun voit itse paremmin? Kumman valitset? Miksi tulet tänne valittamaan jos kerran et halua erota rahan takia? Kukaan ei voi sinun valintojasi tehdä kuin sinä itse. Ota aikuinen nainen vastuun omista valinnoistasi.

Itse olen valinnut toisin, olen todella onnellinen nykyään. Olen freelancer ja tulojen alarajalla mutta saan syödäkseni ja elääkseni ihan mukavasti enempää en tarvitse, pidän hyvää huolta terveydestäni, olen laihtunut monia kymmeniä kiloja, voin paljon paremmin kun jätin suhteet taakse, ei ne minua mitenkään hyödyttäneet rahallisestikkaan saati emotionaalisesti. Yksin on hyvä ja valinnan mahdollisuudet rajattomat :) 

En ole ap, mutta valitsisin leveän helpon materialistisen elämäntyylin silmääkään räpäyttämättä. Sulkisin vain tuollaisen paskaäijän kommentit pois mielestäni, ja eläisin mukavissa kulisseissa pelkästään itseäni varten. Köyhänä ja tukiverkottomana on mahdotonta olla onnellinen. Raha on elämässä tärkeintä, onnellisuuden ja turvallisuuden tunne tulee juuri siitä eikä mistään tyhmänrohkeasta omilleen heittäytymisestä. 

Vierailija
45/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet jäänyt suhteeseen miksi?

En mä tiedä, mukavuudenhalusta kai. Yhdessä tulomme ovat keskimääräistä korkeammat ja matkustelemme paljon, kaupassa ei tarvitse juuri hintoja katsella jne. Jos lähtisin, niin siihen loppuisi suht leveä elämäntyylikin.

Ap.

Kuulostaa siltä, että olet valintasi tehnyt.

Mielummin olisin peeaa kuin tuollaisen ukon kanssa. Huh huh.

Vierailija
46/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Kyllä taas huomaa, että uhria on helppo syyllistää. Onkohan tässä keskustelussa yhtään kannustavaa tai myötätuntoista kommenttia ap:lle, joka saa muutenkin jo paskaa niskaansa ihan omalta mieheltään! Hiukan vaikea uskoa, ettei kukaan kommentoijista ole itse koskaan kuullut naljailua painostaan tms.

Eihän tässä olekaan kyse mistään tuollaisesta. Sitä paitsi AP on päättänyt jatkaa parisuhdetta häntä huonosti kohtelevan miehen kanssa rahan takia. Sen lisäksi hän sysää vastuun eroamisesta miehelle.

Nuo asiat eivät saa tuntemaan myötätuntoa.

Vierailija
47/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 40v saa itsensä timmiksi jos haluaa.

Vierailija
48/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt on sitten aika valita joko se leveä helppo materialistinen elämäntyyli tai oma emotionaalinen ja psyykkinen terveys josta pidemmän päälle itse hyödyt ja elämä paranee kun voit itse paremmin? Kumman valitset? Miksi tulet tänne valittamaan jos kerran et halua erota rahan takia? Kukaan ei voi sinun valintojasi tehdä kuin sinä itse. Ota aikuinen nainen vastuun omista valinnoistasi.

Itse olen valinnut toisin, olen todella onnellinen nykyään. Olen freelancer ja tulojen alarajalla mutta saan syödäkseni ja elääkseni ihan mukavasti enempää en tarvitse, pidän hyvää huolta terveydestäni, olen laihtunut monia kymmeniä kiloja, voin paljon paremmin kun jätin suhteet taakse, ei ne minua mitenkään hyödyttäneet rahallisestikkaan saati emotionaalisesti. Yksin on hyvä ja valinnan mahdollisuudet rajattomat :) 

En ole ap, mutta valitsisin leveän helpon materialistisen elämäntyylin silmääkään räpäyttämättä. Sulkisin vain tuollaisen paskaäijän kommentit pois mielestäni, ja eläisin mukavissa kulisseissa pelkästään itseäni varten. Köyhänä ja tukiverkottomana on mahdotonta olla onnellinen. Raha on elämässä tärkeintä, onnellisuuden ja turvallisuuden tunne tulee juuri siitä eikä mistään tyhmänrohkeasta omilleen heittäytymisestä. 

Minä olen ap, ja kyllähän nykyinen elämä on materialistisesti katsottuna mukavaa. Lapsuuteni ja nuoruuteni oli penninvenyttämistä, ja olin lopullisen kyllästynyt köyhyyteen. Kuinka moni muu pystyy viettämään 2-3 kk vuodesta ulkomailla ja maksamaan laskunsa heti kun ne tulee? Minä tiedän myös sen toisen puolen asioista, kun ulkomailla käynti oli joku ruotsinristeily, ja laskujen takia on valvonut öitä. Ihan täysin omalla tilipussillani en voisi jatkaa näin, joten siksikin olen jäänyt tähän.

Vierailija
49/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta ihmisen täytyy oikeasti olla täysin tunnekylmä jos pystyy vaan sivuuttamaan jatkuvat ilkeät kommentit ja muun kiusanteon.

Vierailija
50/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kirjoitti:

Miten ap on uhri? Hän kertoo käyttävänsä samanlaista kieltä. Hän jää vapaaehtoisesti omasta halustaan miehen luo ja vieläpä rahan takia.

Vierailija
51/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet jäänyt suhteeseen miksi?

Samaa pohdin?

Mies lytistää sua tarkoituksella ettet vaan kuvittele liikoja itsestäsi ja huomaa että olisi parempi olla yksin tai jonkin kivan ihmisen kanssa. 

Miksi mies on niin tyhmä? Luulee, ettei nainen välitä loukkauksista?

Miksi ei vain voisi olla oikeasti mukava ja antaa POSITIIVISTA palautetta vaimolle? "olet ihana" ja vaikutus olisi se, ettei vaimo lähde pois?

Miksi ei voi pitää - hyvällä, miksi pitää - pahalla toinen omanaan?

Vierailija
52/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kuinka törkeä miehesi on!!! 😳 Nyt heti laitat välit poikki vaikka väkisellä. Hän ei ole sinun arvoinen eikä hän ansaitse sinua. Olet hänelle aivan liian hyvä. Jos jatkat suhdetta hänen kanssaan, loppujen lopuksi uuvut itse kokonaan joten ei kannata päästää asiaa siihen pisteeseen saakka.

Vierailija
53/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla tunneköyhä. Olen itse ollut samanlaisessa liitossa jo 30v. Kuuloni on nykyään erittäin valikoiva= en kuule/kuuntele ukon jurputusta enää ollenkaan.

Sori, mutta ihmisen täytyy oikeasti olla täysin tunnekylmä jos pystyy vaan sivuuttamaan jatkuvat ilkeät kommentit ja muun kiusanteon.

Vierailija
54/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten itse kunkin kannattaisi kylmettää ne tunteensa. Tuleepahan elämästä paljon helpompaa.

Vierailija
55/55 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ap, ja kyllähän nykyinen elämä on materialistisesti katsottuna mukavaa. Lapsuuteni ja nuoruuteni oli penninvenyttämistä, ja olin lopullisen kyllästynyt köyhyyteen. Kuinka moni muu pystyy viettämään 2-3 kk vuodesta ulkomailla ja maksamaan laskunsa heti kun ne tulee? Minä tiedän myös sen toisen puolen asioista, kun ulkomailla käynti oli joku ruotsinristeily, ja laskujen takia on valvonut öitä. Ihan täysin omalla tilipussillani en voisi jatkaa näin, joten siksikin olen jäänyt tähän.

Kuten joku täällä totesikin: olet jo valintasi tehnyt ja hintalappusi määrittänyt. Ei siis kannata valittaa, kun valinta on jo punnittu ja harkittu. Ukkohan tuosta ei muutu mihinkään.

Itselle olisi yhdentekevää olla vaikka ulkomailla kuukausitolkulla, jos hintana olisi omanarvontuntoni.

Oletko varma, että syynä on oikeasti raha eikä jo romahtanut itsetuntosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi