Täydellistä vaimomateriaalia mutta mies puuttuu
Kohtalotovereita? Saan usein kuulla kehuja kuinka täydellistä vaimomateriaalia olisin ja ihmettelyä perään miksen löydä aviomiestä. Siinä pulma! Haluan vaimoksi hyvälle miehelle. En halua häitä vain että saisin leikkiä prinsessaa vaan juhliakseni yhdessä mieheni kanssa suhdetta ja rakkautta.
Kommentit (36)
Melko moni ikisinkku olisi oikeasti tosi hyvä puoliso.
Olet liian täydellinen. Eikä tämä ole vitsi. Ihmisessä pitää olla vähän särmää että on mielenkiintoinen.
Miksi ne häät ovat niin tärkeät? Tai ylipäätään avioliitto? Moni elämää kokenut fiksu mies juoksee lujaa karkuun jos naisella on häähaaveita, oli niiden motiivi mikä hyvänsä. Kertoo yleensä henkisestä epävarmuudesta ja/tai epätasapainosta jos häät ja avioliitto ovat liian merkitykselliset.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehuu, äiti vai kaverit?
Työkaverit, ystävät, kaverit, tutut ja puolitut. Periaatteessa kaikki, jotka vähänkään tuntevat ja ovat tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit, ystävät, kaverit, tutut ja puolitut. Periaatteessa kaikki, jotka vähänkään tuntevat ja ovat tekemisissä.
Ja uikutatko niille samalla tavalla häähaaveistasi? Ei ihme että kehuvat, säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne häät ovat niin tärkeät? Tai ylipäätään avioliitto? Moni elämää kokenut fiksu mies juoksee lujaa karkuun jos naisella on häähaaveita, oli niiden motiivi mikä hyvänsä. Kertoo yleensä henkisestä epävarmuudesta ja/tai epätasapainosta jos häät ja avioliitto ovat liian merkitykselliset.
Miksi ei olisi? Tuollaiset miehet eivät ole minua varten. Arvostan miehessä konservatiivisia arvoja, tahtoa rakastaa ja halua pysyä yhdessä niin myötä- ja vastamäessä. Haluan sitoutua yhteen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uikutatko niille samalla tavalla häähaaveistasi? Ei ihme että kehuvat, säälistä.
En mainitse sanallakaan häistä tai avioliitosta. Saan kuulla kehuja vaimomateriaalista aivan yllättäen ja viimeksi aamulla. Aidosti kehuvat.
Vierailija kirjoitti:
Missä piileskelet sitten?
Työpisteellä olen nyt.
Tee jotain muuta kuin silmät kiiluen miestä haet. Se näkyy ja se saattaa ajaa pois.
Osaatko olla tavallinen?
Mitä harrastat ja mikä sua kiinnostaa?
Sieltä ne ukot yleensä löytyy ...tai niihin harrastuksista tuttuihin törmää baarissa tai muussa miljöössä. On jo valmiiksi tuttu.
Etsi kiinnostavia juttuja. Siellä olet omimmillasi ja sitä löytyy ukko, joka myös on omimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkaan kenenkään kautta ei ole järjestynyt mitään tutustumista uusiin mukaviin miehiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä piileskelet sitten?
Työpisteellä olen nyt.
Mä oon kotona. Ei muakaan kukaan ole tullut hakemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkaan kenenkään kautta ei ole järjestynyt mitään tutustumista uusiin mukaviin miehiin...
Ei ole toistaiseksi lykästänyt. Ystävien kautta olen tutustunut miehiin, mutta se on jäänyt molemminpuolin kaveritasolle. Viestittelemme aina silloin tällöin. Ystävät eivät esittele pelimiehiä, koska sellaisten kanssa en ala mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain muuta kuin silmät kiiluen miestä haet. Se näkyy ja se saattaa ajaa pois.
Osaatko olla tavallinen?
Mitä harrastat ja mikä sua kiinnostaa?
Sieltä ne ukot yleensä löytyy ...tai niihin harrastuksista tuttuihin törmää baarissa tai muussa miljöössä. On jo valmiiksi tuttu.
Etsi kiinnostavia juttuja. Siellä olet omimmillasi ja sitä löytyy ukko, joka myös on omimmillaan.
En etsi miestä silmät kiiluen yli-innokkaana. En tuo asia esille enkä ole hyökkäävänä kuin haukka etsien saalista. Ihan tavallisen olen ja ystävällinen ja kohtelias.
Mene vaikkapa Kreikkaan tai Turkkiin etsimään itsellesi ihana mies, niin ei tarvitse täällä kitistä.
Jos katselisit läntisistä naapurimaista. Ikisinkkuja on eniten Suomessa. Sitäpaitsi kyllä sulla on oikeus haaveilla kestävästä parisuhteesta ja naimisiinmenosta ja toteuttaa se. Ei ole keneltäkään pois.
Ennen suhdetta sitä luulee olevansa hyvä tyyppi. Suhteessa huomaa ettei olekaan niin hyvä tyyppi kuin luuli.
Jep, mistäköhän mahtaa johtua kun olet niin täydellinen...