Täydellistä vaimomateriaalia mutta mies puuttuu
Kohtalotovereita? Saan usein kuulla kehuja kuinka täydellistä vaimomateriaalia olisin ja ihmettelyä perään miksen löydä aviomiestä. Siinä pulma! Haluan vaimoksi hyvälle miehelle. En halua häitä vain että saisin leikkiä prinsessaa vaan juhliakseni yhdessä mieheni kanssa suhdetta ja rakkautta.
Kommentit (36)
Kannattaako tuhlata ainutta elämääsi tehdäksesi itsestäsi panopatjan jollekin jantterille, joka kuitenkin pettää ja jättää kun täytät 40?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne häät ovat niin tärkeät? Tai ylipäätään avioliitto? Moni elämää kokenut fiksu mies juoksee lujaa karkuun jos naisella on häähaaveita, oli niiden motiivi mikä hyvänsä. Kertoo yleensä henkisestä epävarmuudesta ja/tai epätasapainosta jos häät ja avioliitto ovat liian merkitykselliset.
Avioliitossa perustetaan perhe ja sitoudutaan toiseen julkisesti yhteisön edessä.
Sitoutumiskyvyttömät ja vastuuttomat juoksevat karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne häät ovat niin tärkeät? Tai ylipäätään avioliitto? Moni elämää kokenut fiksu mies juoksee lujaa karkuun jos naisella on häähaaveita, oli niiden motiivi mikä hyvänsä. Kertoo yleensä henkisestä epävarmuudesta ja/tai epätasapainosta jos häät ja avioliitto ovat liian merkitykselliset.
Miksi ei olisi? Tuollaiset miehet eivät ole minua varten. Arvostan miehessä konservatiivisia arvoja, tahtoa rakastaa ja halua pysyä yhdessä niin myötä- ja vastamäessä. Haluan sitoutua yhteen ihmiseen.
Ja ikää oli? Entäs millainen (seksi)kumppanihistoria sinulla on?
Ei kaikkea kuultua pidä uskoa. Kysyntä ja tarjonta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa perustetaan perhe ja sitoudutaan toiseen julkisesti yhteisön edessä.
Sitoutumiskyvyttömät ja vastuuttomat juoksevat karkuun.
Avoliitossako ei perusteta perhettä? Parisuhteessa ei voi sitoutua tai olla julkisesti ilman avioliittoa?
Melko sakeaa settiä täällä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi? Tuollaiset miehet eivät ole minua varten. Arvostan miehessä konservatiivisia arvoja, tahtoa rakastaa ja halua pysyä yhdessä niin myötä- ja vastamäessä. Haluan sitoutua yhteen ihmiseen.
Yksi kaukosuhde, joka päättyi erilaisten arvojen takia. Seksi kuuluu avioliittoon, joten seksikumppanihistoriaa ei ole. Olen yli kolmekymmentä.
AP: lähdetään nyt vaikka siitä yleisimmästä kompastuskivestä.
Mitä vaadit mieheltä?
Hyvä ap pidä kiinni hyvän miehen vaatimuksesta. Kyllä se joku päivä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehuu, äiti vai kaverit?
Työkaverit, ystävät, kaverit, tutut ja puolitut. Periaatteessa kaikki, jotka vähänkään tuntevat ja ovat tekemisissä.
Ja kuitenkaan kenenkään kautta ei ole järjestynyt mitään tutustumista uusiin mukaviin miehiin...
Jep. Sekopäätutka hälyttää ja lujaa.
Mitenköhän? En ole sekopäitä nähnytkään enkä ole noin tuomitseva kuten itse olet.
Helppoa:
"Kohtalotovereita? Saan usein kuulla kehuja kuinka täydellistä vaimomateriaalia olisin ja ihmettelyä perään miksen löydä aviomiestä. Siinä pulma!"
Katsot siis olevasi täydellistä vaimomateriaalia, koska muut (ystäväsi, sukulaisesti) sanovat niin. Ok.
"Haluan vaimoksi hyvälle miehelle. En halua häitä vain että saisin leikkiä prinsessaa vaan juhliakseni yhdessä mieheni kanssa suhdetta ja rakkautta."
Ja koska olet täydellistä vaimomateriaalia, kuka tahansa mies ei kelpaakaan, vaan pitää olla täydellinen - niin kuin itsekin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaukosuhde, joka päättyi erilaisten arvojen takia. Seksi kuuluu avioliittoon, joten seksikumppanihistoriaa ei ole. Olen yli kolmekymmentä.
Oho, no jopas. Osoite taitaa olla Porvoo. Toisaalta, olisi kiinnostavaa jutella tosielämässä kuvailemasi henkilön kanssa.
No joo joo. Olisin minäkin ihan loistava vaimomatksu jos laittaisin aikaani miehen passaamiseen mutten laitan joten en ole :p Mieluummin itsenäinen oman elämäni paras partneri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi mukava tavata nainen, joka ajattelee että seksi kuuluu avioliittoon. En ole tätä suhteissani toteuttanut, kun Suomessa naiset on pimahtaneita päästään, että seksiä pitää olla jo tokilla treffeillä monien mielestä, tai mies on homo. En toisaalta ole mitenkään kovin monessa suhteessa ollut, ja jos nainen haluaisi, niin olisin valmis odottamaan avioon asti.
En vain tiedä, missä voisin tavata edes vähän siveämmin ajattelevan naisen. Suurin osa suomalaisista naisista on niitä, joille pitää olla rajua seksiä tokilla treffeillä tai tulee ghostaus. Tästä syystä olen käytännössä lopettanut naisten deittaamisen.
t. mies 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no jopas. Osoite taitaa olla Porvoo. Toisaalta, olisi kiinnostavaa jutella tosielämässä kuvailemasi henkilön kanssa.
Täällä olen edelleen ihan oikeana ihmisenä. Harmi vaan, kun Porvoon posti ei suostu kuljettamaan epäileviä ja negatiivisuutta täynnä olevia kirjeitä. Kannattaa tarkistaa oma asenne että osoite. Hups! Saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mistäköhän mahtaa johtua kun olet niin täydellinen...
Ihmisenä kukaan ei ole täydellinen, mutta olisin täydellistä vaimomateriaalia. On hyvät sosiaaliset taidot tarkoittaen, että osaan kuunnella että keskustella, olen sivistynyt, vakavarainen, liikunnallinen ym terveelliset elintavat. En ole pakkaamassa laukkua ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa vaan olen uskollinen, kannustava ja rakastava. Mies vain puuttuu.
Epäilen kyllä nyt. Mutta jos olet, niin käy etsimässä sinulle täydellinen aviomies OkCupid:sta.