Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä oudosta Youtube-pariskunnasta? En haluaisi olla skeptinen, mutta......

Vierailija
16.06.2020 |

mitenkähän käy jos he saa lapsia ja nainen on ainoa joka hoitaa, ja vielä mies hoidettavana siihen päälle.
Jotenkin haluaisin uskoa että tuo nainen on tosissaan, mutta...mitä mieltä te olette, onko vain jotain huomionhakua?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuollainen mies pystyä se k s i hommiin?

Vierailija
2/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "Timmy" on rikkaan perheen jälkeläinen. Ei tarvitse olla Einstein pystyäkseen päättelemään miksi nainen haluaa olla kyseisen Timmyn kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole pinnallinen jos ottaa tuollaisen miehen, mutta mies näemmä on, jos hän on hyvännäköisten naisten kanssa vaikka on itse havumäki.

Vierailija
4/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on vaan rahan perässä. Onhan tuo nyt täysin selvä. 

Vierailija
5/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "Timmy" on rikkaan perheen jälkeläinen. Ei tarvitse olla Einstein pystyäkseen päättelemään miksi nainen haluaa olla kyseisen Timmyn kanssa.

onko? Mistä tiedät? Itse olen nähnyt vasta pari videota heistä, ja yritän kokoajan miettiä että mikä se "catch" tuossa jutussa tuolle naiselle on....

Tai jos hän suunnittelee olevansa vaikka pari vuotta miehen kanssa, kunnes saa opinnot loppuun (näin joku vihjaili että mies maksaa hänen college-opinnot)...mutt en siis haluaisi olla epäilevä.

Vierailija
6/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on vaikka nainen olisikin gold digger, molemmat voittaa tuossa suhteessa

Vierailija
7/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa jo tajuta että youtubella voi tienata miljoonia. Jos olet tarpeeksi kiinnostava sinusta voi tulla miljonääri pelkästään youtuben avulla. Nuo naiset joiden kanssa tämä rullis on seurustellut ovat lähteneet tämän rulliksen matkaan vain ja ainoastaan siksi että saisivat rahaa. Nuo naiset eivät olisi vilkaisseetkaan rullikseen päin jos rullis olisi rahaton ja kykenemätön tuottamaan youtubevideoita.

Vierailija
8/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa jo tajuta että youtubella voi tienata miljoonia. Jos olet tarpeeksi kiinnostava sinusta voi tulla miljonääri pelkästään youtuben avulla. Nuo naiset joiden kanssa tämä rullis on seurustellut ovat lähteneet tämän rulliksen matkaan vain ja ainoastaan siksi että saisivat rahaa. Nuo naiset eivät olisi vilkaisseetkaan rullikseen päin jos rullis olisi rahaton ja kykenemätön tuottamaan youtubevideoita.

Juuri näin. Ihan hyvin näkyy olevan tilaajia ja suosituimmilla videoilla katsojia. Ilmeisesti miehellä jo ennestään ollut raha-asiat hyvällä mallilla? Ja kyllä tuo nainen saa varmaan ihan positiivista huomiota olemalla niin jalo, että seurustelee vammaisen miehen kanssa. Minun on jotenkin vaikea uskoa mihinkään vilpittömään rakkauteen, kun tuo nainenhan toimii omaishoitajana miehellensä. Pyyhkii pyllyt ja kaikki. 

Vierailija
9/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ihan hyvin näkyy olevan tilaajia ja suosituimmilla videoilla katsojia. Ilmeisesti miehellä jo ennestään ollut raha-asiat hyvällä mallilla? Ja kyllä tuo nainen saa varmaan ihan positiivista huomiota olemalla niin jalo, että seurustelee vammaisen miehen kanssa. Minun on jotenkin vaikea uskoa mihinkään vilpittömään rakkauteen, kun tuo nainenhan toimii omaishoitajana miehellensä. Pyyhkii pyllyt ja kaikki. 

juuri tämä tuli mieleeni, Pelastaja-syndrooma, saa olla. Tai joku hoivavietti,  Pelastaja kaikkien edessä.. 

käyttää miestä hyväkseen saadakseen kiillotettua omaa mainetta tai jotain....

tuo mies on ihan kuin pikkupoika kun istuu ilman tuolia, nainen työntelee sitä kauppareissuilla kuin pikkulasta, On vähän  niin kuin ne jotka adoptoi sairaita lapsia, Mia Farrow.´esim?

Vierailija
10/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei olisi rahaa eikä mitään muuta bonusta taustalla niin tuo parisuhde voisi olla täydellinen tasoteorian vastainen esimerkki, mutta nyt ei sitä ole joten tasoteoria pätee edelleen.

Tekisi mieli sanoa että onnekas mies, mulla ei olisi tuohon naiseen mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
11/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavat ihan aidosti onnellisilta yhdessä. 

Vierailija
12/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivaamisvietti on hellyyttä ja suojelunhalua aiheuttava reaktio aivoissa. Hoivaamisviettiä esiintyy myös useimmilla eläimillä. Hoivaamisvietti perustuu aivojen mielihyväalueiden aktivoitumiseen.

Vierailija
13/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää ihmisten täysin harhaiset mielikuvat siitä millaisia ihmisiä nämä "timmyt" ovat.

Vaikka he näyttävät reppanoilta joita pitää sääliä, ovat he ihan yhtä pinnallisia kuin terveetkin. Suurin osa heistä ei halua kumppanikseen itsensä kaltaista vaan mahd hyvännäköisen kumppanin. Odottavat muilta erityiskohtelua ja haukkuvat pinnallisiksi sellaisia, jotka eivät lämpene heille, vaikka käyttäytyvät itse ihan samalla tavalla kaltaisiaan kohtaan.

Minä en tunne noita ihmisiä kohtaan yhtään enempää sympatiaa kuin terveitäkään kohtaan, mikäli he itse omalla käyttäytymisellään ja arvomaailmallaan eivät sitä ansaitse.

Tämä kyseinen tubetähti on itse kertonut, kuinka ei halua kaltaistaan kumppanikseen "👍" .

Vierailija
14/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut tuota pariskuntaa pidemmän aikaa jo ja vaikuttavat todella onnellisilta yhdessä. Tuolla miehellähän on ihan mieletön huumorintaju ja vaikuttaa muutenkin tosi hyvältä ja hurmaavalta tyypiltä! Jos vähänkin seuraa noita videoita niin kyllähän heillä kemiat kohtaa ihan selkeästi. Kaikki eivät ole pinnallisia :)

Vierailija
15/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tuota pariskuntaa pidemmän aikaa jo ja vaikuttavat todella onnellisilta yhdessä. Tuolla miehellähän on ihan mieletön huumorintaju ja vaikuttaa muutenkin tosi hyvältä ja hurmaavalta tyypiltä! Jos vähänkin seuraa noita videoita niin kyllähän heillä kemiat kohtaa ihan selkeästi. Kaikki eivät ole pinnallisia :)

Niin, kaikki eivät tosiaan ole pinnallisia, mutta tämä tubettajamies on. Miksi aina valitetaan että naiset ovat pinnallisia, jos eivät halua seurustella ke hitysva mmaisen kanssa? Mutta ke hitys vamm ainen ei ole ollenkaan pinnallinen, kun haluaa seurustella vain hyvännäköisten terveiden kanssa ja sanoo ettei halua seurustella keh itys vamm aisen kanssa?

Vierailija
16/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikki eivät tosiaan ole pinnallisia, mutta tämä tubettajamies on. Miksi aina valitetaan että naiset ovat pinnallisia, jos eivät halua seurustella ke hitysva mmaisen kanssa? Mutta ke hitys vamm ainen ei ole ollenkaan pinnallinen, kun haluaa seurustella vain hyvännäköisten terveiden kanssa ja sanoo ettei halua seurustella keh itys vamm aisen kanssa?

Ot, mutta tuo mieshän ei ole kehitysvammainen vaan hänellä on selkäydinsairaus joka surkastuttaa lihaksia. 

Vierailija
17/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo ovat vielä pinnallisempia kuin me terveet, koska heillä on usein myös aivotoiminnassa puutteita. Se ksiin ei vaadita älyä, joten nämä kiinnittävät vielä enemmän huomiota kaikkiin "pantaviin" naisiin, koska ajattelu pyörii lähinnä seksua alisten halujen ympärillä.

Vierailija
18/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin uskoa, että kaikki maailman parisuhteet eivät perustuisi ulkonäköön tai siihen mitä hyötyjä suhteesta saa. Vaikea näistä sanoa, kun ei tunne. Mies on käsittääkseni kuitenkin älyllisesti täysin normaali ja heillä vaikuttaa olevan mukavaa yhdessä. Nainen kuitenkin toimii miehen hoitajana kotona, joten jos nainen olisi täysin pinnallinen, niin eiköhän heillä kävisi kokoaikaisesti joku hoitamassa, kun rahasta ei kuulemma siis ole puutetta. Ehkä vähän epäilyttää, että nainen ihastui mieheen jonkun nettijutun perusteella (oon katsonu sen videon tosi kauan aikaa sitten ja en ihan täysin muista miten se meni), mutta mistäs sen tietää.

Vierailija
19/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nuo ovat alkaneet seukata kauan ennen kun liittyivät youtubeen. Eli eivät seurustele ainakaan YouTube rahojen takia. Sitä en tiedä, onko tuo ukkeli tai perheensä muutoin rikkaita.

Vierailija
20/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nuo ovat vielä pinnallisempia kuin me terveet, koska heillä on usein myös aivotoiminnassa puutteita. Se ksiin ei vaadita älyä, joten nämä kiinnittävät vielä enemmän huomiota kaikkiin "pantaviin" naisiin, koska ajattelu pyörii lähinnä seksua alisten halujen ympärillä.

Ei tuo kyseinen sairaus vaikuta aivotoimintaan, vaan lihaksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi