Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä oudosta Youtube-pariskunnasta? En haluaisi olla skeptinen, mutta......

Vierailija
16.06.2020 |

mitenkähän käy jos he saa lapsia ja nainen on ainoa joka hoitaa, ja vielä mies hoidettavana siihen päälle.
Jotenkin haluaisin uskoa että tuo nainen on tosissaan, mutta...mitä mieltä te olette, onko vain jotain huomionhakua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tuota pariskuntaa pidemmän aikaa jo ja vaikuttavat todella onnellisilta yhdessä. Tuolla miehellähän on ihan mieletön huumorintaju ja vaikuttaa muutenkin tosi hyvältä ja hurmaavalta tyypiltä! Jos vähänkin seuraa noita videoita niin kyllähän heillä kemiat kohtaa ihan selkeästi. Kaikki eivät ole pinnallisia :)

Niin, kaikki eivät tosiaan ole pinnallisia, mutta tämä tubettajamies on. Miksi aina valitetaan että naiset ovat pinnallisia, jos eivät halua seurustella ke hitysva mmaisen kanssa? Mutta ke hitys vamm ainen ei ole ollenkaan pinnallinen, kun haluaa seurustella vain hyvännäköisten terveiden kanssa ja sanoo ettei halua seurustella keh itys vamm aisen kanssa?

Ot, mutta tuo mieshän ei ole kehitysvammainen vaan hänellä on selkäydinsairaus joka surkastuttaa lihaksia. 

Okei, en tiennyt. Mutta joka tapauksessa va m mainen. Olen seurannut heidän edesottamuksiaan ja suurin osa on puhunut kuinka eivät halua toista va mmaista kumppanikseen.

Vierailija
22/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen näkee. Suvaitsevaisuutta suitsutetaan kun on kyse homoista tai jostain joka ilmoittaa olevansa joku muu outo..

Mutta sitten.

Ettekö häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta taas paistaa se asenne, että naisten pitäisi uhrata elämänsä miesten miellyttämiseen saamatta mitään vastineeksi.

Vierailija
24/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "Timmy" on rikkaan perheen jälkeläinen. Ei tarvitse olla Einstein pystyäkseen päättelemään miksi nainen haluaa olla kyseisen Timmyn kanssa.

onko? Mistä tiedät? Itse olen nähnyt vasta pari videota heistä, ja yritän kokoajan miettiä että mikä se "catch" tuossa jutussa tuolle naiselle on....

Tai jos hän suunnittelee olevansa vaikka pari vuotta miehen kanssa, kunnes saa opinnot loppuun (näin joku vihjaili että mies maksaa hänen college-opinnot)...mutt en siis haluaisi olla epäilevä.

Onhan he jo tässä vaiheessa olleet yhdessä jotain 4v, häät tulossa. Nainen teki geenitestit ettei hän vaan kanna samaa lihasrappeumageeniä ja voisivat tehdä yhteisiä terveitä lapsia. Melko long con jos tosiaan vain rahojen perässä.

Olen kanssa jo jonkun aikaa seuraillut videoitaan, haluaisin olla avomielinen ja uskoa että ovat toistensa sielunkumppanit mutta skeptikkopuoleni meinaa voittaa. Kai olen vaan ahdasmielinen.

Vierailija
25/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi terve mies ja rullis-nainen, kaikki pitäisivät miestä pe rver ssinä.

Vierailija
26/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi terve mies ja rullis-nainen, kaikki pitäisivät miestä pe rver ssinä.

Näitäkin tarinoita on youtube täynnä, viimeisin julkaistu 10h sitten truly-kanavalla.

Vierailija
27/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä tule sellainen fiilis että tuo nainen olis vaan joku rahahaukka.

Lihaksiinhan tuo vaikuttaa muttei älyyn, miksei se voisi olla hyvä parisuhde.

Ymmärrys ja huumori ne on pitkässä juoksussa tärkeimpien asioiden joukossa suhteessa kuitenkin.

Vierailija
28/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tuota pariskuntaa pidemmän aikaa jo ja vaikuttavat todella onnellisilta yhdessä. Tuolla miehellähän on ihan mieletön huumorintaju ja vaikuttaa muutenkin tosi hyvältä ja hurmaavalta tyypiltä! Jos vähänkin seuraa noita videoita niin kyllähän heillä kemiat kohtaa ihan selkeästi. Kaikki eivät ole pinnallisia :)

Niin, kaikki eivät tosiaan ole pinnallisia, mutta tämä tubettajamies on. Miksi aina valitetaan että naiset ovat pinnallisia, jos eivät halua seurustella ke hitysva mmaisen kanssa? Mutta ke hitys vamm ainen ei ole ollenkaan pinnallinen, kun haluaa seurustella vain hyvännäköisten terveiden kanssa ja sanoo ettei halua seurustella keh itys vamm aisen kanssa?

AINA valitetaan?!? Ikinä en ole kyllä kuullut että ketään moitittaisiin jos ei halua seurustella ke hitysvammaisen kanssa! Kyllä se meillä päin on lähinnä päivänselvä asia.

Vierailija
29/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikilla pareilla tarvi olla mitään mieletöntä romanttista rakkautta. Itseasiassa aika harvoilla taitaa olla. Nainen pitää miehestä ja on valmis huolehtimaan hänestä saadakseen itselleen leveät oltavat. Enemmän kyse syvästä ystävyydestä.

Vierailija
30/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin päänsiirtoleikkauksen vapaaehtoinen löysi naisen, sai lapsen ja perui leikkauksen.

Vierailija
31/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikilla pareilla tarvi olla mitään mieletöntä romanttista rakkautta. Itseasiassa aika harvoilla taitaa olla. Nainen pitää miehestä ja on valmis huolehtimaan hänestä saadakseen itselleen leveät oltavat. Enemmän kyse syvästä ystävyydestä.

Ainakin pusuttelevat ja kiehnäävät (? cuddle) paljon, ja ovat tehneet useamman videon siitä miten intiimit kanssakäymiset onnistuu. Ovat myös muutaman kerran maininneet että miehen "se" on ihan normaali ja toimii. (Vähän sivusilmällä olen videoitaan katsellut mutta näin muistelen).

Että täysin platonisen ystävyyden rajat on ainakin ylitetty.

Vierailija
32/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis ei ole lihas. Vaan veren avulla täyttyy jäykäksi. Joten tuokin ukko voi kyllä harrastaa seksiä, kuten harrastavatkin.

Vierailija
33/33 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä vaikuttaa oikeasti rakastuneelta. Voiko tuollaista katsetta feikata. Voi olla, että mahdollinen varallisuuskin jotain vaikuttaa. Mutta rakkauttakin on. Loppujen lopuksi suhteen henkinen tila on se tärkein. Ja ilmeisesti persoonat, huumori, kommunikointi ja kaikki toimii heillä todella hyvin yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi