Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa provon?

Vierailija
16.06.2020 |

Sanoo olevansa 22v mies. Käyttää itsestään sanaa amis. Kirjoittaa hyvin pitkän tarinan ilman kielioppivirheitä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä liioitellaan ja haukutaan muita. Sitten nauretaan kippurassa, kun joku ”huutaa” naama punaisena: minä tunnen sinut.

Vierailija
22/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä koskaan aliarvioi ihmisten typeryyttä."

Oliko Winston Churchill kun sanoi niin.

Hassua kyllä, itse olen tuosta vetänyt sen johtopäätöksen, että jos vastaan, vastaan ystävällisesti ja positiivisesti. Koskaan ei voi olla varma, ettei kirjoittaja ole oikeasti avun tai neuvojen tarpeessa.

Minä en ole koskaan tehtaillut provoja, mutta olen kyllä pyytänyt apua oikeisiin elämän ongelmiin. Ne ovat liittyneet mieheeni tai muuhun perheeseeni, ja nämä aiheet ovat ilmeisesti AV:llakin punaisia vaatteita; viimeistään kolmas kommentti on aina ollut ”0/5”.

Pitäisi myös muistaa, että maailmassa on tuhat ja yksi tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liioitellaan ja haukutaan muita. Sitten nauretaan kippurassa, kun joku ”huutaa” naama punaisena: minä tunnen sinut.

Tunnen muuten sut.

Vierailija
24/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen merkitys, onko aloitus provo vai ei, se on...? Vai odottaako täällä porukka piparit kosteina sitä, että pääsee huutamaan ekana "provoa"?

No eikö ole vähän tyhmää vakavana vastailla provoon? Aivan yhtä tyhmää, kuin pilaillen vastata tai kommentoida vilpittömästi tehtyyn aloitukseen.

Vierailija
25/33 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älä koskaan aliarvioi ihmisten typeryyttä."

Oliko Winston Churchill kun sanoi niin.

Hassua kyllä, itse olen tuosta vetänyt sen johtopäätöksen, että jos vastaan, vastaan ystävällisesti ja positiivisesti. Koskaan ei voi olla varma, ettei kirjoittaja ole oikeasti avun tai neuvojen tarpeessa.

Minä en ole koskaan tehtaillut provoja, mutta olen kyllä pyytänyt apua oikeisiin elämän ongelmiin. Ne ovat liittyneet mieheeni tai muuhun perheeseeni, ja nämä aiheet ovat ilmeisesti AV:llakin punaisia vaatteita; viimeistään kolmas kommentti on aina ollut ”0/5”.

Pitäisi myös muistaa, että maailmassa on tuhat ja yksi tarinaa.

Niinpä. Säälittävintä, mitä tiedän, on vastailla vilpittömään aloitukseen pilaillen. Sellaisen ihmisen luokittelen heti narsistiksi.

Vierailija
26/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko alkaa ”Mitä mieltä...”

Vierailija
27/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on järjenvastainen, mutta uskottava. Itse keksin provon lupiineista; myydäänkö jossain lupiininsiemeniä kun haluaisin kaunista kukkaa pihaan. Se meni aika hyvin läpi.

A niitä myydään siemenpusseissa (en käsitä miksi)

B naaputini on istuttanut niitä oihaansa. Tekisi mieli käydä yöllä myrkyttämässä. Ne ovat alkaneet levitä minunkin pihaani.

Vierailija
28/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on, että vaikka tietää provoksi, pitää vaan vastata, että "hei, huomatkaa minut, mulla on "naseva" vastaus".

Tärkeää tulla huomatuksi, kun irl se ei onnistu.

Vierailija
29/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on järjenvastainen, mutta uskottava. Itse keksin provon lupiineista; myydäänkö jossain lupiininsiemeniä kun haluaisin kaunista kukkaa pihaan. Se meni aika hyvin läpi.

A niitä myydään siemenpusseissa (en käsitä miksi)

B naaputini on istuttanut niitä oihaansa. Tekisi mieli käydä yöllä myrkyttämässä. Ne ovat alkaneet levitä minunkin pihaani.

Mietin hetken, että mikä on oiha. Toisaalta naaputi meni helposti oikoluvusta läpi.

Vierailija
30/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että yleiset kasuaalit vit.tuilut ja loukkaukseni poistetaan pian. Siispä olen valinnut trollailukeinoksi tahallisen väärinymmärtämisen. Ai että miten sillä saa heikkomieliset agitoitumaan, kun tahalleen kääntää asiat sivuraiteille ja vielä syyllistää tai moralisoi vielä päälle. Hyvät naurut saanut useasti.

Kehut jotain julkkista hyvännäköiseksi ja se on oikeasti hyvännäköinen. Ai että alkaa monella kihisemään. 

Vierailija
31/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen merkitys, onko aloitus provo vai ei, se on...? Vai odottaako täällä porukka piparit kosteina sitä, että pääsee huutamaan ekana "provoa"?

On huonoa netikettiä vastata trolleille. Ja osoittaahan se myös aika alhaista ÄO:ta...

Vierailija
32/33 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies -aloitukset on parhaita. Niitä ei poisteta, koska ne osoittavat kuinka miehet on tyhmiä.

Vierailija
33/33 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies -aloitukset on parhaita. Niitä ei poisteta, koska ne osoittavat kuinka miehet on tyhmiä.

Eiköhän ne kerro enemmän aloittajistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme