Mistä tunnistaa provon?
Sanoo olevansa 22v mies. Käyttää itsestään sanaa amis. Kirjoittaa hyvin pitkän tarinan ilman kielioppivirheitä.
Kommentit (33)
Provoissa sorrutaan aina liioitteluun ja sellaiseen oman tyrmistyksen kuvailuun, että kuinka nyt on kohdeltu niin huonosti ja kuinka joku kehtaa. Yleensä on myös liikaa hymiöitä ja huuto/kysymysmerkkejä.
Ja sen merkitys, onko aloitus provo vai ei, se on...? Vai odottaako täällä porukka piparit kosteina sitä, että pääsee huutamaan ekana "provoa"?
Yleensä sellainen kommentti, joka ei edusta maailmankuvaasi. Ne ovat hyvin usein provoja. Tärkeintä ei siis ole se, miten asiat on vaan miten ne koetaan.
"Älä koskaan aliarvioi ihmisten typeryyttä."
Oliko Winston Churchill kun sanoi niin.
Hassua kyllä, itse olen tuosta vetänyt sen johtopäätöksen, että jos vastaan, vastaan ystävällisesti ja positiivisesti. Koskaan ei voi olla varma, ettei kirjoittaja ole oikeasti avun tai neuvojen tarpeessa.
Se on järjenvastainen, mutta uskottava. Itse keksin provon lupiineista; myydäänkö jossain lupiininsiemeniä kun haluaisin kaunista kukkaa pihaan. Se meni aika hyvin läpi.
Omg! Mun poikkuli nuoli vahingossa silmät sidottuna peiton alla mun kissan pijjua.
Vierailija kirjoitti:
Omg! Mun poikkuli nuoli vahingossa silmät sidottuna peiton alla mun kissan pijjua.
5/5
Sitten
"Mies sitten meni pettämään"
"Anoppi sitten muutti naapuriin"
"Teini jäi sitten kiinni nuuskaamisesta"
Vierailija kirjoitti:
Sitten
Tai
"Anoppi sitten meni pettämään"
"Teini sitten muutti naapuriin"
"Mies jäi sitten kiinni nuuskaamisesta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten
Tai
"Anoppi sitten meni pettämään"
"Teini sitten muutti naapuriin"
"Mies jäi sitten kiinni nuuskaamisesta"
Tai ehkä sittenkin
"Teini sitten meni pettämään"
"Mies sitten muutti naapuriin"
"Anoppi jäi sitten kiinni nuuskaamisesta"
Otsikossa mainitaan miessukupuolen jokin väitetty vika tai negatiivinen ominaisuus.
Lukemattomat kertomukset siitä kuinka tuli pissa/kakka housuun milloin missäkin nolossapaikassa, mutta onneksi kukaan ei lopulta huomannut mitään ja kaikki hyvin.
Joo tuo "sitten" otsikossa on aika hyvä tunniste.
”Mies söi lapsen...”
”Aki ja Rita”
Itse olen huomannut, että yleiset kasuaalit vit.tuilut ja loukkaukseni poistetaan pian. Siispä olen valinnut trollailukeinoksi tahallisen väärinymmärtämisen. Ai että miten sillä saa heikkomieliset agitoitumaan, kun tahalleen kääntää asiat sivuraiteille ja vielä syyllistää tai moralisoi vielä päälle. Hyvät naurut saanut useasti.
"Mitä tekisitte tässä tilanteessa".