Kiltit miehet kertovat naisten kovista vaatimuksista
"Tutkimuksen perusteella kumppanin löytäminen on vaikeinta maissa, joissa perinteiset sukupuoliroolit ovat murtuneet, mutta uusia tasa-arvoisia rooleja ei ole löytynyt. Helpoiten kumppanin ovat löytäneet nimittäin ihmiset maissa, joissa eri sukupuolet ovat tasa-arvoisia keskenään sekä maissa, joissa sukupuoliroolit ovat perinteiset. Murrosvaihetta elävissä yhteiskunnissa on vaikeinta löytää kumppani. Muissa Pohjoismaissa tasa-arvokehitys on tutkimuksen mukaan Suomea pidemmällä ja ikisinkkujen osuus siksi pienempi kuin Suomessa. Paljon ikisinkkumiehiä on sen sijaan Irlannissa ja ikisinkkunaisia Italiassa."
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0c758f6a-4719-4f44-…
Kommentit (3307)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein sanotaan, että ”naisen euro” on 80 senttiä. Elinkeinoeläman Keskusliiton sekä tutkimusten mukaan tämä ei pidä paikkaansa.
Miesten korkeampi ansiotaso selittyy sillä, että he yksinkertaisesti tekevät enemmän töitä kuin naiset
Palkkaus on sama kun vertaillaan täsmälleen samasta työstä maksettavaa palkkaa.
Tasa-arvolla, tällä positiiisella käsitteellä, ratsastetaan naisten taholta vain omien etujen takia. Saadaan moraalinen oikeutus epäoikeudenmukaisille vaatimuksille, johon tietysti naivit lankeavat.
Jos mies haluaa maksaa seurasta, mikäs siinä. Rahojaan saa käyttää miten tahtoo. Yhä useampi nainen on nykyisin ns. maksullinen, koska kuvittelevat, että heillä on etuoikeus saada elämisensä kustannettua miehen työllä.
Jälleen unohtui mainita, että kyse on mielipiteestäsi: "Minun mielestäni yhä useampi nainen on nykyisin ns. maksullinen..."
Minun mielestäni asia taas on aivan päinvastoin. Aikaisemmin naiset jäivät kotiin lapsen kanssa ja pitivät itsestäänselvänä, että miehet elättävät ja miehet ovat parempituloisia. Nykyisin oma ura ja yhteisten kulujen jakaminen ovat naisille tärkeitä.
Miten niin unohtui? Tuossahan sanoin suoraan, että minun mielestäni. En ymmärrä virheellistä toteamustasi.
On naisia, joille kulujen jakaminen on tärkeää. Muut naiset eivät minulle kelpaisikaan, tasa-arvoa kun kannatan. On kuitenkin minun mielestäni tilanne se, ja myös keskustelufoorumien yleisten asenteiden pohjalta luettavissa, että yhä useampi nainen kuvittelee, että on heidän oikeutensa että mies maksaa. Nämä naiset eivät joko tyhmyyttään tai tietoisesti ymmärrä tasa-arvoa.
Joko junnaat jossain sugardaddy-palstoilla tai olet kuunnellut liikaa "isojen poikien juttuja" tai olet muuten vain harhainen. Miten ihmeessä sinulta on mennyt ohitse, että ainakin Suomessa ja suurimmassa osassa länsimaita, naiset kyllä ovat työelämässä ja luovat uraa aiempaa enemmän? Vai unohditko tuolta virkkeen lopusta sanat "oman elämisensä"?
Eiköhän tuossa ole kyse ensitreffien kahden euron kahvikupillisesta. Aika jännää, että kahvin tarjoaminen on iso ei-ei, mutta monen vuorokauden matka Pariisiin ilman taka-ajatuksia onkin hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa suunnattomasti kun tänne keskusteluun on heitetty Kimi. 😂 Vaikka kuinka monet naiset on sanonut ettei voisi edes yhtä päivää kuunnella kiittävää Kimiä.
Varmasti monet lähtisivät Kimin seurassa kiertämään maailmaa ja nauttimaan varallisuudesta. Mutta kunhan ei tarvitse olla sen seurassa. 🤣
Joo niin minuakin naurattaa kun itkette instabeibeistä
Tuolla muutama sivu sitten joku jantteri kertoi kokevansa kovasti kemiaa instakuvien kanssa. :)
Minä, sarkasmia. Aivan kuten naiset näkivät sen kemian tihkuvan Tinderissä.
Nyt on pakko täältä sivusta huomauttaa, että Tinderiä käytetään treffien järjestämiseen, eli eiköhän ne naiset nähneet ne kemiat ihan livenä. Ja siis ennen tapaamista kuvan perusteella ihan kelvollinen tyyppi olikin livenä täysin kemiaton... Sulla on jokin iso sokea piste siinä kohtaa, kun tullaan livekontakteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Mun työkaverin kuopus on hintelä, pienileukainen, finninaamainen blondi. Hän valmistui tänä keväänä lentäjäksi. Hänestä tuli nyt kertaheitolla superalfa! (Tosin ei ainakaan vielä ole näkynyt missijonoa oven takana heillä...)
Ei tullut pojusta super-alfaa. Vai selittäisitkö miten hän on nyt julkkis?
Tasolle 3-4 pomppasi eli keskitasolla :)
MIESTEN SEKSUAALISEN TASON 7 LUOKKAA
1. Super-YTM
Tähän luokkaan kuuluu n. 1-5 % korkean statuksen julkkiksista, kuten Tauski 10 000 partnerillaan. Super-YTM:llä piisaa enemmän hyvännäköisiä naisia kuin mitä he ehtivät hoitelemaan siten, että naiset juoksevat heidän perässään eikä päinvastoin.
Super-YTM:n markkina-arvo, markkinointi ja markkinoille pääsy hoituvat samalla kertaa julkisuuden kautta, kuten kirjoituksesta Huippu-urheilijoiden rakkauselämä käy ilmi.
2. YTM
Tähän luokkaan kuuluu 10-15 % miehistä. Heidän suosionsa ei ole aivan Super-YTM:n luokkaa, mutta naisia piisaa kasoittain. Ero Super-YTM luokkaan on lähinnä siinä, että YTM miesten pitää tehdä enemmän töitä naisten etsimiseksi, siinä missä naiset juoksevat Super-YTM:n perässä.
3. Ylempi keskitaso YKTM
Elämässä hyvin pärjäävät ja hyvässä ammatissa olevat miehet, esimerkiksi lääkärit. Heidän on helppo löytää partnereita eronkin jälkeen.
4. Keskitaso KTM
Tavallinen parisuhteessa oleva ja työssä käyvä mies
Eipäs hypännyt. Tunnen eronneen lentäjän joka pysyy sinkkuna vaikka ei halua. Tunnen noita vasta valmistuneitakin lentäjiä jotka jääneet sinkuiksi eli lentäjä voidaan nästä alfafantasioista viimeinkin poistaa.
Juu niin voidaan. Lentäjä vastaa lääkäriä. Pitää muistaa että pelkkä ammattikin on vain yksi osa miehen markkina-arvoa ja talous tulee täällä suomessa taaempana kuin muut asiat. Vastavalmistuneella lentäjällä tuskin on myöskään mitään statusta missään piireissä joten ainoa mahdollinen valtti on ulkonäkö.
Kun katsot tuota luokittelua niin näet kyllä että se lentäjä on ihan tavis. Vähän parempi lähtökohdiltaan kuin putkimies mutta silti.
Ainoa joka siitä lentäjästä itkee on mies joka on parilla alimmalla tasolla.
Voidaanko sopia ettei niitä toimitusjohtajiakaan käytetä tähän hömppään kun nekin menee taviskastiin.
Noooh riippunee kuinka julkkis on. SuperCellin tai joku ohjelmatoimiston kiho joka on lehdestä tuttu on eri asia kuin vaikka postin eläköityvä toimari.
Ei jessus! Tiedätkö sinä edes, mitä tarkoittaa toimitusjohtaja? :D Kaikki eivät suinkaan ole mitään julkkiksia.
(Et kyllä usko, mutta minäkin olen toimitusjohtaja. Ja nainen siis olen.)
Totta, vaikea uskoa että tuolla tavalla keskusteleva ja hymiöitä heittelevä on toimitusjohtaja missään muualla kuin yhden hengen kampaajayrityksessä.
Elon Musk on toimitusjohtaja. Hän on eri asia kuin sinä statukseltaan ja tunnettavuudeltaan (julkkis-arvo), Samaten Ilkka Paananen voi herättää enemmän positiivista huomiota naisten joukossa kuin joku täysin tuntematon.
Ihme että pitää tavata toimarille tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa suunnattomasti kun tänne keskusteluun on heitetty Kimi. 😂 Vaikka kuinka monet naiset on sanonut ettei voisi edes yhtä päivää kuunnella kiittävää Kimiä.
Varmasti monet lähtisivät Kimin seurassa kiertämään maailmaa ja nauttimaan varallisuudesta. Mutta kunhan ei tarvitse olla sen seurassa. 🤣
Tuolla muutama sivu sitten joku jantteri kertoi kokevansa kovasti kemiaa instakuvien kanssa. :)
Nyt on pakko täältä sivusta huomauttaa, että Tinderiä käytetään treffien järjestämiseen, eli eiköhän ne naiset nähneet ne kemiat ihan livenä. Ja siis ennen tapaamista kuvan perusteella ihan kelvollinen tyyppi olikin livenä täysin kemiaton... Sulla on jokin iso sokea piste siinä kohtaa, kun tullaan livekontakteihin.
Älähän nyt, nainen näki jo kuvasta että nyt on kemiaa. Siitä tässä kuittailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään parisuhteessa kiltin mutta alfan kanssa kirjoitti:
Mä yritin aktiivisesti etsiä itselleni miestä 24-32-vuotiaana. Juoksin satojen miesten kanssa treffeillä. Sydän särkyi monesti. Viehätyn nimenomaan kilteistä vähän nörteistä miehistä, mutta sain itse pakit koska olen itse räväkkä ja kaunis. Sain paljon huomiota somessa ja postailin vähäpukeisiakin kuvia. Kelpasin vain seksiin eikä haluttu tutustua ja huomata että osaan olla myös arkinen rauhallinen tyttöystävä. No, ei tullut sitten insinöörimiehistä mulle kumppania. Ei ollut kyllä minusta kiinni tosiaankaan. Monella oli traumoja naisiin liittyen ja sain niitä tilityksiä kuulla ja jäin itse näkymättömäksi kun oletettiin että oon samanlainen. Menkää kiltit miehet terapiaan ja ottakaa selvää mikä ero on kiltillä ja passiivis-aggressiivisella.
Nussit läpi satoja miehiä mutta et löytänyt tavista?
”Juoksin treffeillä”, kirjoittaa nainen, ja sä luet: ”nussin”. Eipä tosiaan tarvitse ihmetellä, mistä nämä karusellijutut tulevat - suoraan ülipoikien omasta likaisesta mielikuvituksestahan ne pulppuavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt, nainen näki jo kuvasta että nyt on kemiaa. Siitä tässä kuittailtiin.
No ei tod nähnyt. Luet hyvin ”luovasti” ja sitten vaahtoat kuin raivotautinen koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt. Mun työkaverin kuopus on hintelä, pienileukainen, finninaamainen blondi. Hän valmistui tänä keväänä lentäjäksi. Hänestä tuli nyt kertaheitolla superalfa! (Tosin ei ainakaan vielä ole näkynyt missijonoa oven takana heillä...)
1. Super-YTM
Tähän luokkaan kuuluu n. 1-5 % korkean statuksen julkkiksista, kuten Tauski 10 000 partnerillaan. Super-YTM:llä piisaa enemmän hyvännäköisiä naisia kuin mitä he ehtivät hoitelemaan siten, että naiset juoksevat heidän perässään eikä päinvastoin.
Super-YTM:n markkina-arvo, markkinointi ja markkinoille pääsy hoituvat samalla kertaa julkisuuden kautta, kuten kirjoituksesta Huippu-urheilijoiden rakkauselämä käy ilmi.
2. YTM
Tähän luokkaan kuuluu 10-15 % miehistä. Heidän suosionsa ei ole aivan Super-YTM:n luokkaa, mutta naisia piisaa kasoittain. Ero Super-YTM luokkaan on lähinnä siinä, että YTM miesten pitää tehdä enemmän töitä naisten etsimiseksi, siinä missä naiset juoksevat Super-YTM:n perässä.
3. Ylempi keskitaso YKTM
Elämässä hyvin pärjäävät ja hyvässä ammatissa olevat miehet, esimerkiksi lääkärit. Heidän on helppo löytää partnereita eronkin jälkeen.
4. Keskitaso KTM
Eipäs hypännyt. Tunnen eronneen lentäjän joka pysyy sinkkuna vaikka ei halua. Tunnen noita vasta valmistuneitakin lentäjiä jotka jääneet sinkuiksi eli lentäjä voidaan nästä alfafantasioista viimeinkin poistaa.
Siinä on siis sellaisia vikoja joita vähän parempi status ei kompensoi. Nooh nuo varmaan katselee sitten ihmetellen kun joku lentoemo on taas saanut turpiinsa väkivaltaiselta miesystävältään. Sekin mies on häntä parempi naisten papereissa :)
Sinusta alkaa saada karmivat vibat. Psykopaattisesti hymyillen kerrot väkivallasta. Tuota hymiötä kannattaa laittaa vain kommentteihin, jotka ovat oikeasti hauskoja.
Palstan naisilta opittu
ulìulì jäät ikuisesti yksin ja se on hyvä :D :D
Mikä ero? Nauraa kihertelet toiselle ja pöyristyt toisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Super-YTM
2. YTM
3. Ylempi keskitaso YKTM
4. Keskitaso KTM
Juu niin voidaan. Lentäjä vastaa lääkäriä. Pitää muistaa että pelkkä ammattikin on vain yksi osa miehen markkina-arvoa ja talous tulee täällä suomessa taaempana kuin muut asiat. Vastavalmistuneella lentäjällä tuskin on myöskään mitään statusta missään piireissä joten ainoa mahdollinen valtti on ulkonäkö.
Kun katsot tuota luokittelua niin näet kyllä että se lentäjä on ihan tavis. Vähän parempi lähtökohdiltaan kuin putkimies mutta silti.
Voidaanko sopia ettei niitä toimitusjohtajiakaan käytetä tähän hömppään kun nekin menee taviskastiin.
Noooh riippunee kuinka julkkis on. SuperCellin tai joku ohjelmatoimiston kiho joka on lehdestä tuttu on eri asia kuin vaikka postin eläköityvä toimari.
Ei jessus! Tiedätkö sinä edes, mitä tarkoittaa toimitusjohtaja? :D Kaikki eivät suinkaan ole mitään julkkiksia.
Totta, vaikea uskoa että tuolla tavalla keskusteleva ja hymiöitä heittelevä on toimitusjohtaja missään muualla kuin yhden hengen kampaajayrityksessä.
Elon Musk on toimitusjohtaja. Hän on eri asia kuin sinä statukseltaan ja tunnettavuudeltaan (julkkis-arvo), Samaten Ilkka Paananen voi herättää enemmän positiivista huomiota naisten joukossa kuin joku täysin tuntematon.
En ymmärrä yhtään, mikä tarkoitus tällä sönkötykselläsi on. Mikset vain puhu rikkaista julkkiksista. Miksi pitää puhua toimareista, kun suuri osa toimareista ei ole mitään kroisoksia saati sitten julkkiksisa?
Tottakai minä ymmärrän, mikä ero minulla ja Elon Muskilla on. Sinähän sitä eroa tässä et ymmärrä, kun jauhat noita ammatti/asemalistauksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein sanotaan, että ”naisen euro” on 80 senttiä. Elinkeinoeläman Keskusliiton sekä tutkimusten mukaan tämä ei pidä paikkaansa.
Miesten korkeampi ansiotaso selittyy sillä, että he yksinkertaisesti tekevät enemmän töitä kuin naiset
Palkkaus on sama kun vertaillaan täsmälleen samasta työstä maksettavaa palkkaa.
Tasa-arvolla, tällä positiiisella käsitteellä, ratsastetaan naisten taholta vain omien etujen takia. Saadaan moraalinen oikeutus epäoikeudenmukaisille vaatimuksille, johon tietysti naivit lankeavat.
Jos mies haluaa maksaa seurasta, mikäs siinä. Rahojaan saa käyttää miten tahtoo. Yhä useampi nainen on nykyisin ns. maksullinen, koska kuvittelevat, että heillä on etuoikeus saada elämisensä kustannettua miehen työllä.
Jälleen unohtui mainita, että kyse on mielipiteestäsi: "Minun mielestäni yhä useampi nainen on nykyisin ns. maksullinen..."
Minun mielestäni asia taas on aivan päinvastoin. Aikaisemmin naiset jäivät kotiin lapsen kanssa ja pitivät itsestäänselvänä, että miehet elättävät ja miehet ovat parempituloisia. Nykyisin oma ura ja yhteisten kulujen jakaminen ovat naisille tärkeitä.
Miten niin unohtui? Tuossahan sanoin suoraan, että minun mielestäni. En ymmärrä virheellistä toteamustasi.
On naisia, joille kulujen jakaminen on tärkeää. Muut naiset eivät minulle kelpaisikaan, tasa-arvoa kun kannatan. On kuitenkin minun mielestäni tilanne se, ja myös keskustelufoorumien yleisten asenteiden pohjalta luettavissa, että yhä useampi nainen kuvittelee, että on heidän oikeutensa että mies maksaa. Nämä naiset eivät joko tyhmyyttään tai tietoisesti ymmärrä tasa-arvoa.
Näytäpä omasta viestistäsi se ”minun mielestäni”, niin jatketaan sitten keskustelua kuin aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Super-YTM
2. YTM
3. Ylempi keskitaso YKTM
4. Keskitaso KTM
Piti ihan kuukkeloida Musk ja Paananen ;)
Ihmisiä me kaikki ollaan. Todella outo ajatus, että esim. toimarilla ei voisi olla lukihäiriötä.
Mutta miesten keskuudessa tällaiset hierarkia-asiat taitaa olla tärkeitä. Jo intissä nämä "kyllä herra luutnantti"- huudot saavat nivusissa sykähdyksen aikaiseksi, onko ihme että edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo, mitä oikeasti kertoo siitä miehestä, joka vie naisen ensitreffeillä Pariisiin? Miksi kenenkään pitäisi olla otettu tai hurmaantunut sellaisesta? Sehän tarkoittaisi vain sitä, että mies ei vaivaudu näkemään vaivaa yhtään, vaan olettaa saavansa rahalla naisen kuin naisen ja todennäköisesti on tarjonnut sitä matkaa monelle muullekin naiselle. Eihän tuo tee vaikutusta muihin kuin golddiggereihin.
Virhe ajatuksessa on myönnetetty jo aikaisemmin. Ero taviksen ja alfan välillä vain olisi liian suuri.
Tietämäni henkilöt eivät siis selvästi treffailleet tavisten kanssa :)
Juu, nämä tietämäsi henkilöt ovat siis Cheek ja 50 Shades of gray -elokuvan mies.
Asianajaja osakas ja hänen.... no en tiedä statusta, eräs nainen. Ei nyt itse kohujuristi mutta hänkin on ollut keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hittoa se sitten kertoo siitä miehen haluttavuudesta, vaikka kaikki hänen Pariisin matkan porukkaansa olisivatkin änkeämässä. Ne ihmisethän ovat sen rahan ja bileiden perässä ja se ihminen on siinä ihan yhdentekevä. Monet bändärithän eivät edes tunne sitä tyyppiä oikein mitenkään eivätkä välttämättä halua edes olla tämän seurassa. Ilmainen viina kyllä kiinnostaa. Sekö nyt sitten on tavoiteltavaa, miten moni haluaa juoda sinun rahoillasi?
Pariisinmatka-virhe myönnettiin jo. Taviksille liian iso kuilu.
Ihan yhtä houkuttelevaa on kolmen päivän reissu Jyväskylään tuntemattoman miehen kanssa. Tavisnaiset pääsevät sinne ihan omin varoin samalla tavalla kuin Pariisiinkin. Onko sinusta mukavaa lähteä matkalle sellaisen naisen kanssa, josta et tiedä yhtään mitään?
Pari päivää? En usko että elämä menisi pilalle vaikka ihminen paljastuisikin ärsyttäväksi. Välillä projektityössä menee viikkoja kusÍpään kanssa joten 72 tuntia on lopulta aika vähän. Ravintolassa voi keskittyä ruokaansa, teatterissa tai oopperassa ei tule juteltua jne. Näköjään muuten työ ja intti vaikuttaa avartavasti. En ollut ajatellut asiaa näinkään, mutta ei miehet pääse valitsemaan tupakavereitaan. Tai nykymenosta en tiedä, ennen ei päässyt. Samaten jos teet työtä johon liittyy komennukset (käyttöönottoprojektit) niin päivät on pitkiä ja seura sekalaista.
Mutta mielummin sellaiseen paikkaan jossa on jotain nähtävää, kuin Lahteen, Jyväskylään, tai metsäleirille.
Jos sinusta Lahdessa, Jyväskylässä tai metsäleirillä ei ole mitään nähtävää niin... joo täysin väärä ihminen minulle ainakin =)
Tuossa on muuten yksi syy miksi "matkustelu on intohimoni" on niin paha turn-off naisessa.
Jos koko vuosi pyörii sen ympärillä koska päästään ulkomaille, elämä kotimaassa on luultavasti tylsää. Käydään töissä-eletään arkea-odotetaan matkaa.
Vähäänkään aikaansaapa nainen olisi jo muuttanut sinne ulkomaille.
Minne sinne ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Super-YTM
2. YTM
3. Ylempi keskitaso YKTM
4. Keskitaso KTM
Ihmisiä me kaikki ollaan. Todella outo ajatus, että esim. toimarilla ei voisi olla lukihäiriötä.
Mutta miesten keskuudessa tällaiset hierarkia-asiat taitaa olla tärkeitä. Jo intissä nämä "kyllä herra luutnantti"- huudot saavat nivusissa sykähdyksen aikaiseksi, onko ihme että edelleen.
Ei se mitään, en minäkään näitä instatypyjä tunnista vaikka miehenä varmaan pitäisi kun kerran niitä himoitsen.
Ja kyllä, miehet kaipaavat luokittelua. Jos homma olisi ollut naisten varassa, ei olisi jaksollista järjestelmää (googlaa) tai tieteellistä luokittelua. vaan olisi kiviä ja eläimiä. Kivet voisivat EHKÄ olla kauniita ja rumia, samoin eläimet pörröisiä tai sitten ei.
Lukihäiriöstä ei ollut mitään puhetta, ihmettelin enemmänkin kuinka toimitusjohtajuus sulkee pois julkkis-statuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa nyt joku, mikä sillä Pariisinmatka-miehellä olisi motiivi tarjota matkaa naiselle, jonka kanssa vasta deittailee! Mitä hän siis toivoo toisaalta matkalla tapahtuvan ja toisaalta matkan vaikutuksen olevan?
Nimittäin mietin vaan, että vaikka varsinaista velvoitetta mihinkään ei olisi, ja vaikka mies ei alkaisi painostaa mihinkään, niin eikä jo se, että hän tarjoaa matkan niin, että hänellä on jotain odotuksia, tarkoita sitä, ettei kyseessä ole mikään pyyteetön ele, josta ei odoteta vastineeksi mitään?
Itselleni jo pelkästään se, että toinen odottaa minun rakastuvan häneen siksi, että hän tarjosi minulle matkan, olisi painostavaa ja ahdistavaa. Tällöin olisi mahdoton ihastua edes oikeasti kiinnostavaan mieheen, kun olisi kiusallinen tunne siitä, että nyt olis tunteita paras löytyä, ettei toinen pety.
Kyse oli esimerkki miehestä jolle matka on sama taloudellinen panostus kuin tavikselle se kahvikuppi Ekberillä. Avoimin mielin nyt hei, mutta hyvä pointti. Tavisnaiselle alfamies on yhtä kaukainen ajatus kuin omegalle se instabeibi. Mitä sitten jos se saisi sen? Ei se osais tehdä mitään sen kanssa, aivan kuten tekään ette kykenisi nauttimaan kokemuksesta.
Kysehän ei ole siitä, kuinka iso taloudellinen panostus se olisi kyseiselle miehelle, vaan kyse on siitä, miten tuo suhteutuu yleiseen tapakulttuuriin, ja miltä tuo tuntuu lahjan saajan näkökulmasta. Mutta sinä et edelleenkään vastannut, miksi mies haluaisi tarjota treffeillä matkan Pariisiin? Meneehän siihen aikaakin, ja ajallisesti panostus olisi sama varallisuudesta huolimatta. Miksi siis noin paljon aikaavievät treffit? Mikä hänellä olisi pointti, kun hänhän voisi tarjota illallisen jossain hienossa helsinkiläisessäkin ravintolassa?
Niin, ja nyt kun toteat, etteivät tavisnaiset edes osaisi nauttia lahjamatkasta alfan kanssa Pariisissa, niin eikös tuo juuri tarkoita sitä, että hän oli väärässä, joka väitti, että jokainen nainen lähtisi mieluiten treffeillä Pariisiin? Tätähän täällä juuri on sanottu, että on tietty naisporukka, joka lähtisi, mutta valtaosa ei lähtisi. Sinun näkökulmastasi tietysti siksi, että ne naiset ovat niin tasottomia ja laaduttomia itse - olkoon sitten niin. Mutta lienemme yhtä mieltä siitä, että valtaosa naisista ei siis lähtisi? (Sinun näkökulmasta, koska eivät ymmärrä omaa parastaan, mutta syy lienee yhdentekevä, kun pointti on se, että iso osa ei lähtisi.)
Juu olet oikeassa, se tarkoittaa että esimerkki oli tavisnaisille huono ja olin väärässä. Statuksella ja rahalla on merkitystä mutta liiotella ei voi. Joskus se ero on liian suuri.
Sama kun se palstapeikko saisi instabeibin juttukaveriksi. Joku betamies voisi vielä pärjätä tuurilla.
Kokeilen kysyä näin päin:
Miksi se tavismies ei halua puolisokseen naista, jolle kävelytreffit olisivat ideaali ensitapaamisella? Miksi se mies ei aseta naiselle sellaista kriteeriä, että tämä ei ole vieteltävissä Pariisin matkoilla eikä muutenkaan rahalla tai statuksella? Miksi mies on näissä jutuissa joku ihmeen lapanen, joka joutuu huolimaan naisen, jota ei haluaisi, joutuu naimisiin, joutuu isäksi? Oletko pohjimmiltaan vielä pahempi mies- kuin naisvihaaja?
Missä sanotaan ettei tavismies halua puolisokseen tavisnaista? Niin joo, taas näissä naisten viesteissä joissa kerrotaan että meille miehille kelpaavat vain instabeibit. Sehän ei pidä paikkaansa.
MIten tuo taas muuten menee niin voihan sitä laittaa kriteeriksi että nainen maksaa omat kahvinsa ja on siveellinen ja vaikka mitä. Sehän on jokaisen oma asia. Eri asia mitä vaatimuslistallaan sitten saa. Tarpeeksi tiukka lista niin toivottavasti on varaa valita. Harvoin miehillä on varaa loputtomiin vaatimuksiin, joten pitää priorisoida. Lisäksi naisilla on omat vaatimuslistansa.
Tavataan: miehet ovat valitettavasti vielä siinä tilassa, että he joustavat listan suhteen mielummin kuin jäävät yksin. Naisilla ei tätä ongelmaa ole. MGTOW on yksi ratkaisu, sillä tasolla siis että elää omaa elämänsä eikä yritä elää elämäänsä naisten kautta, mutta sekin on myrkkyä sanoa ääneen.
Noita muita juttuja voit kysyä niiltä jotka niitä "tahtomattaan isäksi" ja vastaavia väitteitä viljelee. Itse en niitä tyyppejä tässäkään ketjussa jaksa.
Haistakaa kiltit miehet paska, teille ei kelpaa edes kiltti nainen, jos ei ole tasoa huippumalli
Terveisin kiltin höynäyttämä, peräti kahdesti...
Ja itse olen kiltti, nätti nainen, mutta en enää tuollaisten kiltti miesten jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on myös oikeus olla kokonaan seurustelematta. Aika moni nainen ei nuorena vielä halua edes seurustella, vaan keskittyy koulunkäyntiin ja harrastuksiinsa. Minäkin hankin teininä koiran ja harrastin sen kanssa agilitya, ei mua kiinnostanut pojat/miehet kuin joskus parikymppisenä vasta. Ja ei, en pyörinyt missään k_karusellissa.
Se että on 17 vuotiaana mehukkaimmillaan miesten silmissä ei tarkoita, että on joku seurustelupakko nopeasti ennen kuin menee ulkonäkö pilalle. Jotkut naiset eivät halua seurustella nuorena ollenkaan vaikka ovatkin hyvännäköisiä ja sekin on sallittua.
Ja lisään vielä, että en ollut mikään poikkeus. Oli muitakin tyttöjä, jotka keskittyivät esimerkiksi kilpaurheiluun tai johonkin muuhun itseään kiinnostavaan juttuun. Jotkut halus matkustella ja nähdä maailmaa ennen mitään parisuhdekuvioita. Ja ei, hekään eivät menneet sinne missään k_karusellissa pyörimään. Se että sen ikäiset jätkät miettii pelkkää seksiä 24/7 ei tarkoita että tytöt on samanlaisia.
Toki oli niitäkin tyttöjä jotka sellaista harrasti, mutta he eivät kuuluneet mun kavereihini. Kyllä muistan että jo ysiluokalla osa heistä oli raskaana ja tänä päivänä heillä onkin liuta lapsia joilla kaikilla eri isät. Että eiköhän ole parempi odottaa vähän että sitä kypsyyttä tulee päähänkin, sekä itselle että niille pojille? Vaikka jokainen tietenkin päättää itse mitä tekee, mutta kyllä tytöillä on oikeus odottaa olevansa valmis seksielämän aloittamiseen, vaikka miesten silmissä onkin sitten ulkonäöllisesti jo mätänemässä.
No, tuossahan on kolme elementtiä.
Seksi.
Seurustelu.
Perhe.Yleensä menee niin että beta kelpaa kun tuo Perhe tulee mukaan kuvioihin. Pelkkään seksiin on eri miehet, seurustelu ennen kuin perhe on harkinnassa ei naisia enää kiinnosta.
Mä. En. Ymmärrä.
Mitä pahaa on siinä, että haluaa SEKÄ seksiä että perheen oman rakkaan beettansa kanssa? Loukkaantuuko miehet siis siitä, että ei halua heidän kanssaan pelkkää seksiä, vaan haluaa perheen myös?
Ei välttämättä loukkaa. Häiritseekö sinua ajatus että olet kolmekymppiseksi neitsytkammiossa ja sitten paikalle saapuu 35v mies joka ei enää kelpaa instabeibeille joita se on nainut 17-vuotiaasta ja toteaa ettei nyt enää saa muutakaan joten sun kanssa tehdään kakara tai pari. Ai reissuun yhdessä johonkin? Ei kiitti, oon nähny jo kaiken, parinkin misun kanssa kierrettiin maailmaa.
Onhan miehissäkin neitsyitä. Etsii semmoisen. Sama koskee naisissakin, esim. Puolassa ei ole ollenkaan tavatonta törmätä liki 30v. neitsyt naiseen johtuen maan lakisäädöksistä. Saattaa tuolta löytyä koskemattomia miehiäkin 😳
On joo, nyt käännettiin juuri ne roolit toisinpäin. Mies odottelee kiltisti neitsytkammiossaan ja odottaa että nainen tulee kertomaan saaneensa tarpeeksi (lue: ei enää kelpaa niille alfoille joten nyt on otettava paras mitä saa). Samalla nainen on jo about kaiken kokenut seksin saralla joten tälle aviosiipalle voi sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä ettei enää halua mitään erikoisempaa kokeilla makkarin puolella. Been there, done that ja paljon enemmänkin. Mutta ei sinun kanssasi.
Väite: Te miehet projisoitte oman ajatusmaailmanne naisiin. Te jaatte naiset instamisuihin, joiden kanssa tehdään kaikkea rietasta, ja vaimomatskuun jonka kanssa ei voi tehdä kaikkea (sehän voi pussata yhteistä lasta sillä samalla suulla, joka hetkeä aiemmin nieli...). Teille seksi on jotain, mikä "saastuttaa" naisen ja siksi rietastelut ulkoistetaan hoidettavaksi instamisujen kanssa ja vaimomatskuksi halutaan sellainen, jolla ei ole paljon kokemusta. Siksi te kuvittelette myös naisten ajattelevan samoin.
Mutta kun tuokin menee päinvastoin. Yhden yön jutut ja satunnaishoidot hoidetaan kumin kanssa. Kukaan hullu ei, toivottavasti, lähde kokeilemaan bondagea jonkun yhden yön jutun kanssa. Jne. Niiden miesten kanssa pannaan kerran tai muutaman kerran. Sen puolison kanssa tuhansia, ehkä kymmeniä tuhansia kertoja. Eikä tarvita kumia ja voidaan kokeilla kaikkea mitä huvittaa.
En itsekään olisi voinut kuvitellakaan bondage-juttuja ennen kuin olin parisuhteessa niin luotettavan miehen kanssa, että tiesin että vaikka hän kuinka kiihottuisi niin hän ei ylittäisi sovittuja rajoja.
Väitteesi ei pidä paikkaansa. Instaa ei ole ollut pitkään joten mihin lokeroisit tuon vaikka 90-luvulle, aikaan ennen nettiä?
Väite: jos mies saa naisen jonka kanssa rietastella ja nainen on mukava, mies ei luovu hänestä vain tehdäkseen lapsia toiselle. Se mies joka luopuu naisesta on sellainen jolla "on varaa siihen" eli hän saa sitten jotain parempaa tilalle. Sitten se nainen joka rietasteli muutaman vuoden vakiintuu ja seuraavaa miestä voi häiritä että kokemuksissa on epäsuhtaa.
Otetaan toinen maailma: mies on kokenut matkailija, nainen ei. Harmittaako naista jos lomat vietetään lähes aina kotosalla koska kaiken nähnyt mies ei viitsi enää kierrellä maailmaa? Vastaus on vakio "nähty on, ihan jees, mutta en mene uudestaan". Eihän se nyt ole naiselta pois että mies on nähnyt kaiken :)
Kerro minulle parisuhdekokemuksestasi. Kysyn noiden boldattujen kohtien takia. Tulee ihan sellainen mielikuva kuin et olisi kokenut normaalia kehitystä, johon kuuluu seurustelut, erot, uudet rakastumiset. Se, että parisuhde ei ole jotain, mikä alkaa ja sitten toinen päättää siitä luopua vaan jotain, mikä elää ja muuttuu koko ajan ja joskus se johtaa eroon, joskus suhteen kehittymiseen entistä paremmaksi.
On helpompi keskustella, jos tiedän onko sinulla kokemusta pitkistä parisuhteista ja/tai eroista.
On molemmista, tai no, onko 15+ vuotta pitkä parisuhde?
Puhun luopumisesta tässä mielessä: onko mies valmis kehittymään ja kasvamaan suhteessa vai onko se enemmänkin makaan sohvalla, käyn salilla, odotan siistiä asuntoa ja jos nainen 1 ei sitä hoida niin nainen 2 hoitaa kyllä. Noita miehiä on huhujen mukaan. Samoin on miehiä jotka panostavat parisuhteeseen. Jälkimmäisiä ehkä vähemmän kun eroprosentti on mitä on ,ja osa on lisäksi huonossa suhteessa? Tämä arvio, ei ehdoton fakta eli todisteita on turha vaatia.
Nyt ajatus: eikö mies joka ei osallistu ja panosta suhteeseen muka ole luopunut siitä, tietyssä mielessä? Itse jotenkin ajattelen näin. Voi olla että mietin väärin.
Haistakaa nyt oikeesti kirjoitti:
Haistakaa kiltit miehet paska, teille ei kelpaa edes kiltti nainen, jos ei ole tasoa huippumalli
Terveisin kiltin höynäyttämä, peräti kahdesti...
Ja itse olen kiltti, nätti nainen, mutta en enää tuollaisten kiltti miesten jälkeen
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Super-YTM
2. YTM
3. Ylempi keskitaso YKTM
4. Keskitaso KTM
Ei se mitään, en minäkään näitä instatypyjä tunnista vaikka miehenä varmaan pitäisi kun kerran niitä himoitsen.
Ja kyllä, miehet kaipaavat luokittelua. Jos homma olisi ollut naisten varassa, ei olisi jaksollista järjestelmää (googlaa) tai tieteellistä luokittelua. vaan olisi kiviä ja eläimiä. Kivet voisivat EHKÄ olla kauniita ja rumia, samoin eläimet pörröisiä tai sitten ei.
Lukihäiriöstä ei ollut mitään puhetta, ihmettelin enemmänkin kuinka toimitusjohtajuus sulkee pois julkkis-statuksen.
Ahaa, no jos kerran ongelma on siinä, että naiset eivät kykene abstraktiin ajatteluun eivätkä tajua luokitteluja, niin miksi näette vuodesta toiseen vaivaa selittämällä tasoteorioitanne ja tasoluokituksianne nimenomaan naisille? Ja miksi jankutatte tasoista ihmisille, jotka eivät käsityksenne mukaan ajattele samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on suora sitaatti tuon Pariisin-matkan esittäjän kommentista: "Nainen: sinulla on mahdollisuus lähteä treffeille luotettavan henkilön kanssa, ilman velvoitetta seksiin tai mihinkään mitä et halua"
Sinun kommenttisi mukaan ihan jokainen mies valehtelee vaikka väittäisi mitä tahansa. Kerro, miksi miehet valehtelevat?
Ilmaisia lounaita ei ole. Jotain todella epäilyttävää olisi lähteä noin vain Pariisiin jonkun "luotettavan" ihmisen kanssa. Mitä hän minusta haluaa? Tai mitä hän minusta luulisi haluavansa, upeaa intensiivistä debattiako? Imartelevaa, mutta turvallisuushakuisena ihmisenä en ikinä uskaltaisi lähteä.
Häämatkalla sitten vasta, sitten kun oikeasti tunnen sen tyypin!
Hei, kirjoitin tuon esimerkin.
Olen ollut ympäristössä jossa on lakimiehiä ja pankkiireja. Tuntiveloitus niillä on 300-400. Siis tunti, ei päivä.
Ne käy viikonloppuna Barcelonassa, Pariisissa, shoppaamassa Milanossa jne. Sit kun ne lähtee kunnolla reissuun niin se on Euroopan ulkopuolella. Sellaiselle ei tee mitään vaikeutta yrittää tehdä vaikutusta johonkin ihmiseen esimerkiksi tarjoamalla reissu ilman välitöntä taka-ajatusta (maksu seksillä paikanpäällä) vaan se voi olla niille kuin treffit starbucksissa meille taviksille.
Heitetään nyt sitten että teillä on yhteinen kaveri ja kaverisi kertoi että on hyvä tyyppi. Ei siis pelkkä random hiippari joka hyökkää jonku luksushotellin ovesta kun kävelet sen ohi.
Pointtina: status ja varallisuus mahdollistaa tuollaiset treffit.
Taidan olla ainut joka kirjoitti että lähtisin. Koska aluksi asetelma oli luotettava joka ei odota seksiä tai muuta mitä en halua. Nyt vedän takaisin, oletin että luotettava tarkoittaa ihmistä jonka tunnen. En pidä luotettavan kaverin kaveria jota en tunne.
Joo no mitä sinä pidätkään luotettavana mutta oikeasti aivan sama. Minäkin vedän takaisin että sinulle tarjottaisiin mitään matkaa kenenkään toimesta. Muille kyllä.
Siis mitä? Kaiken tämän väännön jälkeen jostain kuvitteellisesta matkasta kuvitteellisen henkilön kanssa kuitenkin myönnetään että kohteen subjektiivisella kokemuksella matkan järjestäjään onkin merkitystä ei vain rahalla, statuksella yms mitä olikaan.
Myönnät kuitenkin että myös rahalla ja statuksella on merkitystä.
Kyllä se naisen tunnetila on alusta asti erilainen kun on Pariisin matka kiinnostavan ja vaikutusvaltaisen miehen kanssa tiedossa, eikä vain kahvilatreffit kolmetoista tusinaan-taviksen kanssa, joka ei lähtökohtaisesti poikkea mitenkään sadasta muusta Tinder-matchista.
Ilmassa on ihqua jännitystä ja alitajuinen toive että jos tämä rikas, öh, kiinnnostava mies osoittautuu kemialliseksi niin luvassa on täydellinen paketti.
Joo. Kamalia naiset, kun haluavat treffeille KIINNOSTAVAN miehen kanssa, vaikka voisivat treffata myös KOLEMTOISTA TUSINAAN-TAVISTA. Hyi meitä!
Ja mikä miehestä tekee kiinnostavan :)
status
ulkonäkö
varallisuus
Ja kun nuo tekevät miehestä kiinnostavan, niin eikö seuraava askel ole ryhtyä miettimään, miten noita saisi? Vai miten aiot tuota tietoa hyödyntää?
Voi hömelö sinua. Tarkoitus on tietenkin, että ihan kaikki naiset lopettavat ajattelemasta miehen statusta, ulkonäköä ja varallisuutta. Naisen pitää ottaa se mies, joka naista haluaa. Ja jos halukkaita on useita, niin se vähiten viehättävin. Eihän miehiltä voi vaatia, että he petraisivat omia ominaisuuksiaan, sehän ei sovi ollenkaan.
Joo, olen huomannut etten saa tuohon kysymykseen vastausta. Enkä moniin muihinkaan kysymyksiini tai kommentteini. Ensitreffit kävelyllä vaihdettiin väitteeksi, että useimmat naiset kuitenkin OIKEASTI haluaisivat mieluummin Pariisiin. Uskomatonta..
Mihin et saa vastausta? Vai joko olet lukenut miten siihen on vastattu?
Ziisus, sulla ON pahimmanlaatuinen pakkomielle Räikkösestä! 😂 onko se joku sun entinen koulukaveri vai mikä juttu tää on?