Miten selität oman lihavuutesi?
Kommentit (84)
Ostamalla kolesterolipitoisia, eläinperäisiä tuotteita, lyhennätte sekä omaa elämäänne, että muiden.
On tullut syötyä vähän liikaa ilmiselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Syön liikaa ja liikun liian vähän.
Hei mul on ihan sama!
Tykkään ruoasta enemmän kuin pitäisi ja liikun liian vähän.
Juon alkoholia päivittäin ja juomisen jälkeen tekee mieli syödä raskaasti.
Tykkään syömisestä enemmän kuin mistään muusta asiasta maailmassa. En välitä siitä joten ei ole mitään selittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mul on ihan sama!
Mullaki on sama, uskomatonta!
Aivojen hormonitoimintaan vaikuttavat lääkkeet.
Ne kun lopetin, laihduin 15kg hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Sairauden takia lihavat älkööt selittäkö.
Lihavuus on sairaus.
Rankat vuodet, prioriteetit oli muualla kuin vartalonmuodon ylläpidossa. Ylipainoni on lievää sorttia, vähäisen arkiliikunnan ja epäsäännöllisen syömisen avulla hankittu. Siinä ohessa selviydyin perheenjäsenten vakavista sairastumisista, erosta ja pätkätöistä.
En pidä liikkunnasta ja pidän makeasta. Syön tunteisiin. Kun oon raskaana ollut yksin (mies kaukana töissä) niin normaalia enemmän tullut syötyä.
Kai se on myönnettävä jo että olen alkoholisti. Latkin melkoisia määriä kaljaa päivittäin.
Lihoin raskaana ollessa aika paljon, eikä kaikki ole vieläkään lähtenyt. Tässä vähän aika sitten järkytyin kun näin mieheni ottamia kuvia itsestäni. Luulin olevani paljon laihempi kuin olenkaan. Kun lihoo pienessä ajassa sitä ei jotenkin tajua miten keho on muuttunut.
Siinä yksi selitys, eli ei tajua olevansa lihava.
Vedän tiukkaa viinaa litran illassa.
Rakastan syömistä ja hyvää ruokaa. Itsekurini on olematon ja liikunta on vastenmielistä. Lisäksi ruokahalua lisäävä lääkitys (Mirtatsapiini).
Vierailija kirjoitti:
Kai se on myönnettävä jo että olen alkoholisti. Latkin melkoisia määriä kaljaa päivittäin.
Itsekin latkin vieläpä monta mojitoa viikossa, mutta ei näy missään.
Olen syönyt liikaa pizzaa ja ennen kaikkea juonut liikaa olutta
Äiti oli ilkeä, mielialalääkkeet lihottaa, työkaverit kiusais jos viittisin mennä töihin.