Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt aukes eka siideri:) onko muita?

Vierailija
08.07.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelin synttäreiden kunniaksi muutaman maistaa:)

Vierailija
2/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavaa synttäripäivää! t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tänään äitini 50v. synttärit, et tulee useempiki otettua..=)

Mukavaa iltaa teille!

Vierailija
4/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea myös muille kenellä synttärit tänään:)

t ap

Vierailija
5/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan kuinka mones sillä on tänään menossa :(

Pitäis ottaa ero koko paskasta...

Vierailija
6/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viinanmyynti vois olla jotenkin luvanvaraista. Kaikilla olis jonkinlainen " passi" , jolla vois osoittaa että juominen pysyy hallinnassa. Ja sen passin saamiseen pitäisi saada läheisten vaikuttaa omien kokemuksiensa kautta :)

Minneköhän tälläistä voisi ehdottaa???

V*tuttaa ihan kympillä, kun ollaan kesälomalla ja lapset joutuu juoppoa isäänsä kattelemaan. Olin tänään kyllä tietoisesti lasten kanssa pitkään rannalla, käytiin jätskillä ja leikkipuistossa, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin pakko palata kotiin. Nyt äijä istuu meidän talon terassilla yksikseen. Kai se kohta häipyy taas baariin :(

8

Vierailija
8/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli alkoholisti isä. paljon voimia sinulle ja lapsille

t ap

Vierailija
9/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin aukesi jo keskiviikkona, vaikka loma alkoi perjantaina. Saa nähdä miten kauan vielä jatkuu. Varasuunnitelmana on se, että pakkaan lapset kamoineen autoon ja ajamme 250 km mun vanhempien kotiin. Tosin mun vanhemmat on itse reissussa...

Tää nyt vähän lähti rönsyilemään tosta aloituksesta tää juttu... sorry.

8

Vierailija
10/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nukahti sohvalle ja mietin et alanko herätteleen vai annanko nukkua aamuun saakka

Vierailija
11/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko kauan ollut yhdessä, monta lasta? etkö voisi erota? tiedän kyllä että se on helpommin sanottu ku tehty. onko miehesi kaua käyttänyt alkoholia väärin? on kyllä hyvä että teillä on jokin " turva" paikka mihin mennä. kaukanahan se tietty on mut parempi kun ei mitään.

antaa ison voimahalin:)

t ap

Vierailija
12/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on 5 ja 3. Alkoholi on aina ollut meidän perheessä ei-toivottu vieras. Mies on mitä ihanin kun on selvinpäin, kännissä sitä ei jaksa katsoa ollenkaan; mieheltä puuttuu kontrolli täysin. Se ottaa harvakseltaan, mutta kun ottaa niin ottaa niin kauan kuin vähänkin silmät liikkuu ja monta päivää putkeen. Väkivaltainenkaan se ei ole ikinä ollut.

Harmittaa, kun ei sen kanssa voi yhdessäkään lähteä minnekään koskaan, kun tietää etukäteen että se vetää kaksin käsin kunnes sille ei enää myydä.

Keväällä oli pitkään parempi jakso ja mies otti yhteyttä jopa A-klinikkaan, muttei koskaan mennyt kokouksiin. Mä olen tullut siihen tulokseen, ettei mieheni kohdalla ole mahdollisuutta ns. kohtuukäyttöön, vaan ainoa ratkaisu on täysraittius.

Ja älkää kysykö miksi tein tälle miehelle lapset ja menin naimisiin...

Kiitos tsempeistä ap!

8

Vierailija
13/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni oli täysi alkoholisti johon hän kuolikin tän hetkinen isäpuoleni on myös. just samanlainen kun miehesi. voi olla monta kuukautta ilman mutta kun juo yhden kaljan se lähtee siitä ja juo niin kauan että terveys pettää. tosi monesti hän siis lopettaa vasta kun on sairaala kunnossa.

on hyvä että miehesi ei ole väkivaltainen.

mutta varoituksen sana( enkä halua mieltäsi lisää pahoittaa) se väkivaltaisuus voi tulla ajan myötä ku aivot pehmenevät alkoholin myötä. " isäpuoleni" ei koskaan ollut väkivaltainen kunnes viime kerralla... teki pahimman mahdollisen mitä naiselle voi tehdä. teki sen siis äidilleni.

toivon sinulle ja lapsellesi kaikkea hyvää ja toivon että löydät voimia tehdä jonkin ratkaisun tai että miehesi todellakin hakee apua ongelmaansa.

halaus

t ap

Vierailija
14/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehestä tulee kyllä ainakin h*lvetin tyhmä... Ikävä juttu tuo sinunkin äitisi tapaus. Saanko udella mitä isäpuoli äidillesi teki?

8

Vierailija
15/15 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täytyy pistää kone kiinni ku kaverit tuli. hyvät jatkot teille ja paljon voimia.

t ap