Nännit näkyvät paitojen läpi. Miten olette ratkaisseet asian?
Mulla on aina nännit näkösällä oli keli tai fiilis mikä hyvänsä ja välillä tunnen ahdistusta siitä, mitä muut asiasta ajattelee. Nyt kun alkaa olemaan taas lämmin ja villatakkien ja huivien käyttö jää pois (joilla olen siis peitellyt itseäni)... mitä mä teen. Ei mikään maalarinteippikään ihossa pysy.
Kommentit (49)
Eikös lämpö vähennä myös nöpötystä?
Käytän rintaliivejä joissa on sen verran toppausta ettei nöpötys näy läpi.
mä pidän aina tiukkaa toppia paidan alla ja topatut liivit. siltikin kylmällä nöpöttää läpi,mut eihän sillemitään voi. imetysaikana liivinsuojat on hyvät, ei nöpötä läpi paidasta!
Annan näkyä sen verran, mitä perus istuvista (ei tiukoista) t-paidoista ja tavallisista rintsikoista näkyy. Sori vaan jos se jotakuta häiritsee, mutta ei kiinnosta kesällä pukeutua mihinkään hillittömiin hiostaviin toppauksiin ettei kenellekään vaan vahingossakaan selviäisi, että mulla on nännit.
Käytän rintsikoita, näkyvät niistä läpi. Ja topattuja en suosi, kun on muutenkin noita ryntäitä suotu. Mulla nöpöttää aina oli lämmin tahi ei. Kestonöpötys.
Käytän rintsikoita, näkyvät niistä läpi. Ja topattuja en suosi, kun on muutenkin noita ryntäitä suotu. Mulla nöpöttää aina oli lämmin tahi ei. Kestonöpötys.
Oho, edelliset tuplat oli siis ap:n
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:30"]Rintsikat?
[/quote]
Toimii. Heitä mummo rintsikat mäkeen jos sellaisia käytät.
Ratkaista-verbi olettaa, että kyseessä on ongelma.
Mulla nyt raskaana ollessa on pitkät päällä koko ajan, oon ratkaissut sen niin etten välitä. Mulla kans on isot tissit enkä jaksa alkaa niitä toppailemaan ettei ihmiset järkyty.
Mulla on myös vain sellaisia kevyesti topattuja rintsikoita. Varustus on ihan riittävän kokoinen eli mistään push-upeista ei ole kyse, vaan nää on sellaiset joissa koko kuppi on tasaisesti noin puolen sentin paksuista sileää toppamateriaalia ja nännit ei paista läpi. Oisko nimi T-paita- liivit tai ainakin sen tyyppisiä ovat.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:47"]
Ratkaista-verbi olettaa, että kyseessä on ongelma.
[/quote]
No kyllä se minusta ainakin on, olen töissä ainoana naisena miesvaltaisella työpaikalla, enkä tosiaan halua antaa miehille (asiakkaille tai työtovereille) katselvataksi nännieni nöpötystä. Ei vaan ole oikein asiallista töissä.
Käytän siis noita ns. t-paitaliivejä, jotka on lievästi topettuja kauttaaltaan. Ne ei ole topattuja sillä tavalla kuin kohottavat, rintojen kokoa kasvattavat liivit vaan pehmeästi kauttaaltaan. EIvät onneksi tee D-kupin tissejäni mitenkään isomman näköiseksi, mutta pitävät nöpötykset piilossa. Eikä näy myös saumoja, pitsejä tms ylimääräistä ohuen paitakankaan läpi.
En ratkaise mitenkään. Annan nännieni tuijottaa kiivaaasti hämmentyneitä miehiä silmiin.
AHAHAHHAHHAH ihmisten ongelmat on joskus niin ö-luokkaa. Oletko koskaan kuullut rintaliiveistä?
Minulla on niin herkät rinnat että kiihotun helposti jos niihin koskee tms... joten minun ei kannata olla ilman rintsikoita.
kovilla nänneillä pääsee jonon ohi ;)
Rintsikat?