Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapula kestää 2 päivää.

Vierailija
17.11.2024 |

Ei kannata enää juhlia pikkujoulua kun krapula kestää pitkään.

Kommentit (18)

1/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kestää korkeintaan 10h.

Vierailija
2/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vanhemmiten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan voi aina siirtää huomiseen.

Vierailija
4/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Mulla 23-vuotiaana ei tullut useimmiten ollenkaan. Töihinkin on menty samoilla silmillä. Sitten kun tuplaat numerot niin huomaat muutoksen.

Vierailija
5/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää melkein viikon. Ainakin se moraalinen krapula vaikka olisin kännännyt itsekseni.

Vierailija
6/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juo usein niin kestää kyllä pitkään krapula itselläni.

Vierailija
7/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kestää melkein viikon. Ainakin se moraalinen krapula vaikka olisin kännännyt itsekseni.

Voi kestää viikon kun krapula vie yö unia. Ensimmäisenä yönä krapulassa en saa ollenkaan unta. Sen jälkeen voi mennä 3-4 yötä parin tunnin torkkumisella. Nukahtaa ja herää sellaisia minuuteista jopa puoleen tuntiin pätkiä. Jos laskee kaiken palautumisen niin siihen meni ihan älyttömästi aikaa. Luonto on tässä epäreilu naisille sorit siitä. Kun lopettaa juomisen niin miehen keho alkaa palautua heti. Naisilla sama alkaa vasta 2 viikon jälkeen. Se ei ole krapulaa vaan jotain elimistön palautumista googlatkaa sillä se selviää.

Vierailija
8/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulan voi aina siirtää huomiseen.

Ei kannata. Maanantaina töihin.

Vierailija
9/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää viikon unettomuus, ahdistus ja hikoilu jos yhden päivän ryyppään kunnolla.

Vierailija
10/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Sanopa tuo sama viisikymppisenä parikymppisen juomatavoilla.

M 50

Vierailija
11/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pikkujouluissa ole mikään pakko juoda alkoholia? Minä ja monet työkavereistani osataan kyllä pitää hauskaa ilmankin.

Vierailija
12/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta flunssakin kestää kaksi viikkoa, eikä sen hankkiminen ole edes hauskaa.

Vierailija
13/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kestää viikon kun krapula vie yö unia. Ensimmäisenä yönä krapulassa en saa ollenkaan unta. Sen jälkeen voi mennä 3-4 yötä parin tunnin torkkumisella. Nukahtaa ja herää sellaisia minuuteista jopa puoleen tuntiin pätkiä. Jos laskee kaiken palautumisen niin siihen meni ihan älyttömästi aikaa. Luonto on tässä epäreilu naisille sorit siitä. Kun lopettaa juomisen niin miehen keho alkaa palautua heti. Naisilla sama alkaa vasta 2 viikon jälkeen. Se ei ole krapulaa vaan jotain elimistön palautumista googlatkaa sillä se selviää.

Vai 2 vkoa. Höpö höpö

Vierailija
14/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki psyykelääkkeet niin ei tule pahaa krapulaa. 

Vierailija
15/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai 2 vkoa. Höpö höpö

Ei ole pakko uskoa voit katsoa itse. 

Vierailija
16/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki psyykelääkkeet niin ei tule pahaa krapulaa. 

Niistä saa jotain krapulaa pahempaa. Niistä on oikeasti enemmän haittoja kuin hyötyjä. Aivan typeriä lääkkeitä.

Vierailija
17/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää krapula vaan alkoholimyrkytys voi olla jopa sydänverisuonioire pahoinvointi.

Vierailija
18/18 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina join ja vieläkin on vetämätön olo. Taidan jättää pikkujoulut väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän