Krapula kestää 2 päivää.
Ei kannata enää juhlia pikkujoulua kun krapula kestää pitkään.
Kommentit (18)
Krapulan voi aina siirtää huomiseen.
M23 kirjoitti:
Mulla se kestää korkeintaan 10h.
Mulla 23-vuotiaana ei tullut useimmiten ollenkaan. Töihinkin on menty samoilla silmillä. Sitten kun tuplaat numerot niin huomaat muutoksen.
Mulla kestää melkein viikon. Ainakin se moraalinen krapula vaikka olisin kännännyt itsekseni.
Jos ei juo usein niin kestää kyllä pitkään krapula itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kestää melkein viikon. Ainakin se moraalinen krapula vaikka olisin kännännyt itsekseni.
Voi kestää viikon kun krapula vie yö unia. Ensimmäisenä yönä krapulassa en saa ollenkaan unta. Sen jälkeen voi mennä 3-4 yötä parin tunnin torkkumisella. Nukahtaa ja herää sellaisia minuuteista jopa puoleen tuntiin pätkiä. Jos laskee kaiken palautumisen niin siihen meni ihan älyttömästi aikaa. Luonto on tässä epäreilu naisille sorit siitä. Kun lopettaa juomisen niin miehen keho alkaa palautua heti. Naisilla sama alkaa vasta 2 viikon jälkeen. Se ei ole krapulaa vaan jotain elimistön palautumista googlatkaa sillä se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Krapulan voi aina siirtää huomiseen.
Ei kannata. Maanantaina töihin.
Mulla kestää viikon unettomuus, ahdistus ja hikoilu jos yhden päivän ryyppään kunnolla.
M23 kirjoitti:
Sanopa tuo sama viisikymppisenä parikymppisen juomatavoilla.
M 50
Eihän pikkujouluissa ole mikään pakko juoda alkoholia? Minä ja monet työkavereistani osataan kyllä pitää hauskaa ilmankin.
Toisaalta flunssakin kestää kaksi viikkoa, eikä sen hankkiminen ole edes hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kestää viikon kun krapula vie yö unia. Ensimmäisenä yönä krapulassa en saa ollenkaan unta. Sen jälkeen voi mennä 3-4 yötä parin tunnin torkkumisella. Nukahtaa ja herää sellaisia minuuteista jopa puoleen tuntiin pätkiä. Jos laskee kaiken palautumisen niin siihen meni ihan älyttömästi aikaa. Luonto on tässä epäreilu naisille sorit siitä. Kun lopettaa juomisen niin miehen keho alkaa palautua heti. Naisilla sama alkaa vasta 2 viikon jälkeen. Se ei ole krapulaa vaan jotain elimistön palautumista googlatkaa sillä se selviää.
Vai 2 vkoa. Höpö höpö
Hanki psyykelääkkeet niin ei tule pahaa krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai 2 vkoa. Höpö höpö
Ei ole pakko uskoa voit katsoa itse.
Vierailija kirjoitti:
Hanki psyykelääkkeet niin ei tule pahaa krapulaa.
Niistä saa jotain krapulaa pahempaa. Niistä on oikeasti enemmän haittoja kuin hyötyjä. Aivan typeriä lääkkeitä.
Ei ole enää krapula vaan alkoholimyrkytys voi olla jopa sydänverisuonioire pahoinvointi.
Perjantaina join ja vieläkin on vetämätön olo. Taidan jättää pikkujoulut väliin.