Niko Ranta-Aho pysyy vangittuna!!
Taisi olla Sofia-exältä ja Rantiksen ”kaverilta” Stefulta ihan taktinen veto paeta Etelään. Muka työmatka. Turhaan menivät.
Kommentit (21)
Nikon ympärillä olisi välittömästi pörrännyt kaikenlaisia female-onnenonkijoita, jotka olisivat uskoneet loistavaan tulevaisuuteen. Jemmattuja hilloja ja perintö joskus sitten.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin pysyy. Luuliko joku muuta?
Ei. Tosin tapauksen muut syytetyt ovat vapaalla.
Niko halusi leikkiä rikollista ja larpata gangsta-elämää, mutta joutuikin oikeasti vankilaan. Mahtaa harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuli, tämän palstan mammat.
Mitä järkeä edes päästä vapaalle kun kakkua tulee ja usean vuoden on vangittuna.
Kaikki tämä aika vähennetään tuomiosta.
Toki loma olisi ollut kiva.
Istuu puolet tuomiosta.
Istuu vielä max 5 vuotta jos saa elinkautisen.
Itse en kestäisi vankilassa oloa ja pysyn kaidalla tiellä.
Höh! Olisin halunnut nähdä kolmiodraamaa.
Hähää, käristyskupoli jää kokematta ;)
Vierailija kirjoitti:
No viiden vuoden päästä therman saattaa olla alkoholisoitunut ja persaukinen. Sofia voi palata takaisin kärkkymään nikon perintöjä. Ellei naisen naama ole jo pistoksista liikaa turvonnut.
Vierailija kirjoitti:
Höh! Olisin halunnut nähdä kolmiodraamaa.
Olisi mennyt liian jännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tosin tapauksen muut syytetyt ovat vapaalla.
Onko Janne Tranberg vapaana?
Kiva, että tostavaan järkkääntyy huumediilerille projektiassarin duuni projektipäällikön palkalla. Kouluttautuneet kilpailevat samanlaisista duuneista verisspäin. Onko absurdimpaa?!
Nacci ja se Laakso pysyvät myös vangittuina.
Nyt on Nikon vastainen ajojahti mennyt liian pitkälle! Miekkari ja kansallisaloite Asdressit comissa Nikon vapauttamiseksi koska sananvapaus.
Sofian elämä jatkuu ihan entisellään: on palmupuuta, drinksua, luksuslaukkua ja synttäridinneriä, vain mies on vaihtunut ja pandemia pyyhkäissyt pallon ylitse.
Vierailija kirjoitti:
Milloin huumausainerikoksesta saa elinkautisen?
Vierailija kirjoitti:
No ei saa elinkautista. Melko harvat on ne rikosnimikkeet, mistä voidaan ek tuomita. Eikös syyttäjä vaadi 12 v. ehdotonta?
Elinkautisessa ei ole mitään vähennyksiä. Minimi ek 12 vuotta, alle 21 -vuotiaana rikokseen syyllistyneellä 10 vuotta.
Mikähän järki ylipäätään on pyrkiä vapauteen? Oletan että tunnustuksen myötä näyttö riittänee tuomioon. Hovin tuomioon mennee pari vuotta, ja ei sekään odottelu liene herkkua. Tutkintavankeus kuitenkin lasketaan rangaistusaikaan.
Toki jos pakka on siinä määrin kunnossa että voisi hatkata sopivaan maahan, silloin vapautuminen voisi olla järkevää.