Listataan asioita jotka ovat turn-offeja miehissä
Minulle niitä ovat räikeästi värjätyt hiukset (vihreä, oranssi jne.), kulmalävistys, rengas huulessa, lihavuus, paidattomuus muualla kuin uimarannalla ja moukkamaiset käytöstavat, mukaanlukien kiroilu.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Pihiys
Ylläri ylläri että naisten turn off listalla on pihiys.
Mutta mitä helvettiä? Tehän aina sanotte että olette itsenäisiä ja voimakkaita, teette omat rahanne ettekä tarvitse miehen rahoja.
Ai, se olikin vain valheellista hyvesignalointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri iloseksikumppaneiden määrä. En halua mitään yhteiskäyttödikkiä parisuhteeseen kanssani.
Kuitenkin naiset ovat rokkistarojen perään...?!
Rokkistaran kanssa on mahdollisuus omalle vartille julkisuudessa. Silloin eivät naisten mieltymykset paina, raha toimii yllättävän hyvin kans.
lapsuudenperheessään tai exä(i)ssään roikkuva. Haluan miehen jolla on tarjota mulle elämänsä tärkeimmän ihmisen paikka.
Vähempi ei enää kelpaa.
Huono hygienia
Epäsiistit vaatteet
Trimmaamaton karvoitus (ei tarvi olla karvaton, mutta siistitty)
Feminiinisesti kertynyt rasva (peppuun, lanteille ja rintoihin)
jos ei osaa kokata eikä arvosta hyvää ruokaa
Eikö kokonaisuus ratkaise? Kumoaako yksi ikävä piirre (ei luonteenpiirre) kaiken? Luulisi jotain voivan katsoa sormien välistä. Vai oletteko itse täydellisyyksiä?
En ymmärrä tuota "pelaa konsolipelejä". Mun molemmat aiemmat kumppanit on niitä pelanneet, toinen harrasti vielä pelien keräämistä. Ei koskaan ollut suhteessa ongelma. Molemmat kyllä pelasivat jonkun x ajan päivässä tai viikossa mutta roikunhan mä itsekin somessa, niin en ymmärrä, miksi pelaaminen olisi ongelma. Ok, ymmärrän vain siinä tapauksessa, että on työtön ja istuu päivät pääksytysten pelaamassa ja pelaaminen menee kaiken muun edelle. Mutta en ole koskaan edes tavannut sellaista, jolla tuo menisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihiys
Ylläri ylläri että naisten turn off listalla on pihiys.
Mutta mitä helvettiä? Tehän aina sanotte että olette itsenäisiä ja voimakkaita, teette omat rahanne ettekä tarvitse miehen rahoja.
Ai, se olikin vain valheellista hyvesignalointia.
Itse ainakin ymmärrän pihiyden sellaisena rahojen kanssa himmaamisena, että haittaa jo normaalia elämästä nauttimista. En oleta miehen kustantavan omaa elämääni, mutta en voi olla yhdessä miehen kanssa, joka pihiyksissään ei suostu esim. ravintolaan syömään tai terassille kun kotona on halvempaa syödä ja juoda. Tai ei halua koskaan elokuviin kun telkasta voi katsoa leffoja ilmaiseksi jne. Eri asia jos rahaa ei oikeasti ole, mutta jos vaan pihiyden takia jättää kaikenpienenkin luksuksen elämästään, ei ole mies makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia huonoja juttuja, mitkä ovat sukupuolesta kiinni? Miehen tekemänä tuomittavaa, mutta naisen tekemänä kannustettavaa?
Vähään tyytyminen materian osalta (miehellä kunnianhimon puutetta ja saamattomuutta)
Toisten tukeminen, muut ensin (miehellä kertoo matalasta statuksesta, naisella positiivisesta hoivavietistä).
Keskittyminen enemmän omaan hyvinvointiin (naisella positiivista, miehellä negatiivisti koska tosimies ei säästele itseään vaan pyrkii eteenpäin vaikka läpi harmaan kiven)
Pelastettavaksi heittäytyminen (osa miehistä tykkää tästä piirteestä naisessa, yksikään nainen ei pidä tästä piirteestä miehessä)
Esteetikon, ns. kodin hengettären rooli (varattu naiselle, miehen aina oltava naiseensa verrattuna se sankari tai vähintään "naisen veroinen")
Epäsiisteys, epäkohteliaisuus, narsismi. Nämä nyt tuli ensimmäisinä mieleen. Näistä ainakin kaksi ensimmäistä on enemmän tai vähemmän omia valintoja, jotka on mahdollista korjata, joten sinällään kenellä tahansa on mahdollisuus päästä näistä ominaisuuksista eroon. Nuo kertovat kyllä luonteestakin jotain...
Mulle nämä:
-runsaat tatuoinnit
-se, kun mies ilmoittaa olevansa herrasmies
-miehen puheissa naiset ovat stereotyyppinen joukko
-ei yhteistä puhuttavaa tai mies ei koe, että yleensä pitäisi hakea yhteyttä puhumalla
-edelliseen liittyen: ei muodostu luottamusta
-puhumattomuus, miehestä tulee vaikutelma, ettei pelaa avoimin kortein tai ettei kerro, mitä oikeasti haluaa. Yleensä tosin tällaiset miehet ovat usein vain sänkyseuraa vailla.
-plösähtänyt olemus sillä tavoin, että ei varmasti harrasteta koskaan yhdessä liikuntaa. Tietty määrä ylipainoa ei siis haittaa mutta se haittaa, jos miehen olemus on jo sellainen, että saa sydärin jos kävelee portaat kolmanteen kerrokseen.
-vastaavasti kukkakeppi olemus ei myöskään ole kovin seksikäs, varsinkin lyhyt+rimpula ei ole hot
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokonaisuus ratkaise? Kumoaako yksi ikävä piirre (ei luonteenpiirre) kaiken? Luulisi jotain voivan katsoa sormien välistä. Vai oletteko itse täydellisyyksiä?
Riippuu vähän siitä, mikä tuo piirre on. Ja kannattaa muistaa, että esim. ulkonäkö ja ulkoinen olemus ovat kaksi eri asiaa; ensimmäiseen ei ole niin helppo vaikuttaa kuin jälkimmäiseen. Monet omista turn off -piirteistä liittyvät epämiellyttävään ulkoiseen olemukseen. Toki on myös luonteenpiirteitä, joista en pidä ja osa niistäkin on sellaisia, joihin kyllä pystyisi vaikuttamaan edes jonkin verran.
Mustat kiharat hiukset
Valkoiset kämmenpohjat
Paksut huulet
Vierailija kirjoitti:
Mulle nämä:
-runsaat tatuoinnit
-se, kun mies ilmoittaa olevansa herrasmies
-miehen puheissa naiset ovat stereotyyppinen joukko
-ei yhteistä puhuttavaa tai mies ei koe, että yleensä pitäisi hakea yhteyttä puhumalla
-edelliseen liittyen: ei muodostu luottamusta
-puhumattomuus, miehestä tulee vaikutelma, ettei pelaa avoimin kortein tai ettei kerro, mitä oikeasti haluaa. Yleensä tosin tällaiset miehet ovat usein vain sänkyseuraa vailla.
-plösähtänyt olemus sillä tavoin, että ei varmasti harrasteta koskaan yhdessä liikuntaa. Tietty määrä ylipainoa ei siis haittaa mutta se haittaa, jos miehen olemus on jo sellainen, että saa sydärin jos kävelee portaat kolmanteen kerrokseen.
-vastaavasti kukkakeppi olemus ei myöskään ole kovin seksikäs, varsinkin lyhyt+rimpula ei ole hot
Siinä on sentään lista, josta lähes jokainen mies voi tehdä jotain noiden asioiden suhteen.
Useinhan näissä näkee vain niitä asioita, joita joko on tai ei. Ei asioita, jotka ovat valintoja.
tupakointi