AV:laisten todellinen tulotaso
Listataanko kerrankin ihan todellisia palkkalukuja ja katsotaan, kuinka rikasta porukkaa täällä pyörii? Tuntuu, että täällä on usein aina vaan tosi rikkaita tai rutiköyhiä liikenteessä. Musta tuntuu, että se ei vastaa todellista kuvaa.
Eli, kuinka paljon saat itse rahaa tilillesi kuukaudessa (palkka tai tuet) ja onko miehesi töissä? Miehen tulot?
Meillä minun palkkani ennen veroja 2090 ¿ ja miehen tulot suurin piirtein saman verran. Tukia emme saa.
Kommentit (25)
eli mulla lapsi edellisestä liitosta. Mä tienaan 2300 nettona ja siihen päälle tulonsiirtoja noin 400 euron verran kuussa eli mun nettotulot noin 2700. Mies tienaa noin 2200 nettona, mut saa sitten ajoittain bonuspalkkoja eli lopputulos taitaa olla, että aika saman verran tienataan.
Mies tienaakin selvästi vähemmän, hänelle taitaa jäädä käteen n. 1200 ¿ / kk. Yhteensä siis perheen nettotulot n. 4800 ¿/kk.
Siis kysyit, että paljonko tulee tilillesi ja sitten kuitenkin itse ilmoitit bruttotulosi. Hivenen ristiriitaista. No mutta tässä meidän bruttovastaukset, jos ne kiinnostaa
Mulla noin 4100 ja miehellä noin 3500 + bonukset jos on tullakseen.
Meillä ei rikkaudesta voi puhua, mutta kivasti sujuu. Brutot 2500+1800, säästöjä 10 000 ja loput 45 000 asunnossa kiinni.
miehellä aika vaihtelevasti kun on yrittäjä, väliin ei jää juuri mitään, joskus sitten parikin tonnia
Periaatteessa teen freelance-työtä, mutta en ole just markkinoinut pitkään aikaan enkä etsinyt tekemistä, ja laiskasti vaan puuhaan vähän jotakin vailla palkkaa. Viimeksi tienasin jotakin huhtikuussa, ja silloinkin vaan vähän.
Mun mieheni tienaa vähän vajaat 2000 e/kk ennen veroja, ja me eletään ihan ok.
Kaksi sairaanhoitajaa, ennen veroja noin 1800 + lisät 50-400 kummallakin.
475e äitiyspäiväraha, 210e lapsilisät, 125e elatusmaksu, 112e hoitolisä, 153e asumistuki. miehen tulot 640e työttömyyspäiväraha + ylläpitokorvaus.
minä kh tuella kotona joten n. 250. + lapsilisä 6 lapsesta.
Minä saan käteen palkkaa noin 1800 ja mies 2500.
Sitten tulee vielä elatusapumaksua yhdestä lapsesta 120 ja kahden lapsen lapsilisät.
Lyhennämme lainaa 1300 euroa kuussa.
Raha riittää, mutta ei rikkaita tosiaan olla.
minä : 1600 eur
mies : 1900 eur
tuet : n 500 eur
Nyt olen hoitovapaalla, joten palkka 0, mutta tuet noussu 1000 euroon.
Ei asuta Suomessa.
Vanhempainraha 618e/kk käteen, miehen tulot 1700 nettona+kulukorvaukset, 100e lapsilisää + mun satunnaiset palkkatulot.
Juhlallista!
...en osaa laskea nettoa :D ..mutta kaikki menee, mikä tulee.
minä noin 1500 e/kk, kun olen äitiyspäivärahalla, ja mies noin 1300 e/kk, kun on työtön. Lisäksi saamme kahdesta lapsesta lapsilisää, yhteensä jotain 200 e/kk. Kun menen takaisin töihin, omat bruttotuloni ovat 2500 e/kk.
itellä säännöllinen kk palkka bruttona 3000¿ plus lapsilisät kahdesta lapsesta
mies freelance muusikko ja tulot vaihtelee 50 000- 10 000 ¿/vuosi eli vaihtelee ihan kauheesti... joskus on siis hyvin rahaa ja joskus eletään käytännössä mun palkalla
Mä siis kotiäitinä ja tulot koostuu tuista esim lapsilisät jne. Lisäksi vuokraamistani asunnoista vuokratulot. Mies on duunissa ja palkka suht hyvä, lisäksi miehelläkin on asuntoja joita vuokraa. Mies saa myös ekstraa toisinaan pari tonnia kuussa lisää, jos jaksaa tehdä enemmän duunii.
Ihan kivasti siis tulee rahnaa, mutta aika paljon sitä saa myös kulumaan :(
Itsellä senverran säästöjä ja perintöä, että päivääkään ei tarttis tehdä töitä. Menen kuitenkin, sitten kun lapset ovat isompia.